Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mazda?i.

Prosim za pomo? z Mazdo 323f BA 1.5. Ta?ava se pojavlja pri hladnem v?igu motorja. Hladen motor no?e v?gati, ob?asno uspe z dodajanjem gasa. Ko je enkrat motor ogret v?ge brez te?av.

Akumulator je OK, cevi za zrak in vakuum pregledane. Zamenjan je bil senzor temperature hladilne teko?ine in razdelilnik v?iga.

Kaj bi lahko bil vzrok te?av? Vsako mnenje dobrodo?lo.

Napisano

mogo?e senzor prostega teka, senzor v?iga, ka?ni so v?igalni kabli, sve?ke

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Vergla vredu, tako kot mora.

Danes peljem avto na servis, ker je mazda po 21 letih ugotovila da je treba klju?avnico menjat zaradi varnosti :lol:

Upam, da tudi ugotovimo zakaj ne v?iga...

Napisano

Benz pumpa v tanku?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zamenjan je bil celoten razdelilnik v?iga, nobene spremembe. Edino ?e je tudi zamenjana slaba, ker sem dobil rabljeno...

Razdelilno kapo in frtajler bi sigurno dal nov gor.
Napisano

Pumpe nisem preverjal, predvidevam da je ok, ker sve?ke so mokre in tudi s pomo?jo start spreja avto ni v?gal. Bom preveril tlak goriva

Lahko probam zamenjati kapo frtajler in kable od mazde demio? Bo pasalo?

Napisano

med oz tik pred verglanjem naj nekdo z gumijastim kladivom po dnu tanka tol?e, ?e v?ge je pumpa. Ne se smejat 2 avta smo ?e tako v?igal, mazdo in citroen picassoja (dizla 90 hdi)  :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lahko kar s kompresorjem pihne not tm k se tanka. Druga?e pa tako kot jures povedal.

?e bo? s kompresorjem pihal, po?ni to zunaj, ker ne bo zabavno benza pucat.

Pumpe nisem preverjal, predvidevam da je ok, ker sve?ke so mokre in tudi s pomo?jo start spreja avto ni v?gal. Bom preveril tlak goriva

Lahko probam zamenjati kapo frtajler in kable od mazde demio? Bo pasalo?

Probaj vzigalno tuljavo glede na to da ima? mokre sve?ke...
Napisano

Zamenjal razdelilno kapo, rotor, kable, sve?ke in akumulator avto se vedno ne vzge. Probal sem tudi bencinsko pumpo, je ok. Tuljave nisem menjal, ker nisem dobil druge.

Avto smo probali vzgat se s porivanjem in je vzgal.

Kaj bi torej lahko bilo, tuljava, mogo?e ?tarter?

Napisano

A se je avtu kaj jermen rihtal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jah potem si ?e sam zo?al mo?ne napake.....?e vrti ni ?tarter, ?tarter zablokira pa dela tk tk tk tk

 

da ni dizel  :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

O?itno je res dizel ja :P

 

Sem zmeril upornost na obeh tuljavah katere imam...na prvi izmerjeno 14kohmov, na drugi pa 15kohmov.

O?itno so obe za v smeti, ker po podatkih iz servisnega priro?nika bi morala imeti minimalno 20kohmov.

Zgleda da bo treba probat ?e kak?no... :ne vem:

Napisano

Po  moje ne veste kaj delaste ali ne veste kaj pi?este.avto ne more imet v?igalne kable ,rotor, razdelilec  -v?igalne tuljave.Pravite da na porivanje  v?ge -potem vam ?tarter da premalo obratov

Napisano

Daj probaj takole:preden ga hladnega zaverglas pritisni plin do konca, spusti in potem zaverglaj. Mogo?e ima? pa polavtomatski zauh.

Napisano

Po  moje ne veste kaj delaste ali ne veste kaj pi?este.avto ne more imet v?igalne kable ,rotor, razdelilec  -v?igalne tuljave.Pravite da na porivanje  v?ge -potem vam ?tarter da premalo obratov

Mo?no, da sem se kje zatipkal, druga?e pa avto definitivno ima tuljavo, razdelilno kapo, rotor in kable do sve?k

Koliko obratov, pa naj bi imel ?tarter ob zagonu?

 

Z dodajanjem plina isto ne v?ge...

post-8357-0-22992800-1513769672_thumb.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Med prazniki je bilo spet malo ve? ?asa za ?ravfanje :)

Izkazalo se je, da je problem v kompresiji...dva cilindra imata 9bar, dva pa okoli 6bar.

O?itno se bo treba poslovit od avta, popravilo ne vem ?e je glih rentabilno za 21 let star avto...

 

Hvala vsem za pomo? in mnenja.

Napisano

Vpra?anje zakaj ima? kompresijo slabo na dveh cilindrih. Mogo?e je je tudi jermen presko?il. ?e da? motor za doticni cilinder na vrhnjo to?ko in napumpas zrak v cilinder se lahko hitro ugotovi kje spu??a. ?e se sli?i skozi loputo je sesalni ventil, ce se sli?i skozi avspuh je izpu?ni ventil. ?e se sli?i iz luknje za dolivanje olja so obro?ki, ?e so pa mehur?ki v hladilniku pa tesnilo na glavi. Se da hitro ugotovit na tak na?in. In ni nujno da je avto za stran.

Z vakummetrom se da pa tudi ugotoviti kaj se dogaja.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.