Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mene zanima kaj bi lahko bilo narobe zjutraj ko je avto mrzel obrati ne padejo pod 2000 rpm tudi ?e dodam malo plina. Ko se zagreje ni va?no poleti ali pozimi so pa obrati v normalni vrednosti. Mazda 6 2010 2.0 bencinar. Kak?en nasvet mogo?e?? Hvala

Napisano

Ja za nove motorje skayactive je to normalno zjutraj da ima zvok

Boooooo..par sek.pol je ok...se navadi?....lp

Napisano

Ja za nove motorje skayactive je to normalno zjutraj da ima zvok

Boooooo..par sek.pol je ok...se navadi?....lp

 

 

Je 2010 ze bil SkyActive motor? Pomoje je sele v 2012 to dobila mazda 4 in CX-5 ter kasneje se sestica in ostali modeli ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

tako je, 2010 je star motor, se vedno normalno

pri meni traja okoli pol minute, da se normalizirajo vrtjaji (pac takrat dela na "zaug" :) )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se mi zdi da sem imel na 91 letniku tud visoke obrate ko sem mrzlo ?tartal. Mazda fora zgleda, ne znajo brez tega.

 

Nevem, ce je ravno "mazda fora" ... :) ... Pred mnogimi leti sem imel na fickotu pod volanom eno "?ipko" ... ki sem jo moral zjutraj potegnit za "zaug" ... :) ... Novejsi avti imajo avtomatski "zaug" ...  :P ... seveda vec ali manj le bencinarji ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest..res je sem na hitro prebral...novi motorji so bili od 2012 dalje ..zoom zoo. Lp

Napisano

91 323f je imela polavtomatskega. Preden si mrzlega prizgal, si moral pohodit gas da si zauh aktiviral in se je potem glede na temperaturo potem uga?al.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.