Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnjic, ko sem menjal gumi tepihe s tekstilnimi sem opazil, da se na sovoznikovi strani zadrzuje voda. Ko odstranim tepih in odprem tisti okvircek pod katerim se skriva stevilka sasije in ce grem pod izolacijo s prsti, naletim na mokro izolacijo oz. oblogo. Tista crna obloga, katera je pod predpraznikom je popolnoma suha in je mokra samo izolacija, katera je pod to oblogo. Pretipa se jo lahko samo ce se tisti okvircek odpre. Vsa vrata sem prerukal in se nikjer ni slisala voda. Med samo voznjo in zaviranjem se nikjer ne slisi, da bi se kje zadrzevala voda (prag, vrata...). Jutri peljem k mehaniku, da preglede cev za klimo, ce ne slucajno zabasana, ker ce me spomin ne vara je ravno ta cev speljana pod sredinsko konzolo in nato po sovoznikovi strani naprej. Kabinski filter je tudi popolnoma suh. Ima kdo kaksne ideje, izkusnje iz kje bi lahko voda udirala notri ? Kolotek, skozi prag? Na pregibu vrat so gumice kot nove...

Napisano

Bom vseeno napisal, mogoce komu cez cas pride prav :). Kot omenjeno se mi je na sovoznikovi strani zadrzevala voda. Na sreco te vode ni bilo veliko, in ni povzrocila nobene skode... niti rje. Voda je v notranjost uhajala skozi gumijasto tesnilo, katero je za kolotekom, namrec tesnilo oz. dva tesnila sta bila naglodana, najvrjetneje zaradi kaksnega glodalca. Tepih oz. talno oblogo sem razdrl in zadevo komplet presusil in pustil se dva dni odprto, da se lepo posusi do konca. Tesnila so sedaj zamenjana in danes po zelo mocnem nalivu ni bilo videti, da bi ?e kaj notri teklo, saj imam se vedno talno oblogo lepo razdrto in bi takoj opazil, ce bi voda ?e vedno tekla notri. Se kaksen dan ali dva bom pustil tako za vsak slucaj potem bom pa tepih in plastike nazaj sestavil :)

 

Na oznacenem mestu je to tesnilo, samo da je na sovoznikovi strani.

 

post-7623-0-27348200-1523556498_thumb.jpg

 

post-7623-0-36371700-1523556599_thumb.jpg

Napisano

Mal silikona ali tesnila za karter pa bo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je naglodana gumica? Al tako novo dobi??

Seveda dobis, saj ima svojo katalosko itd.  :)

 

Mal silikona ali tesnila za karter pa bo

Sem tudi na tudi na to prvo pomislis , samo rajsi novo ko je ze vse razdrto 

  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.