Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav najprej

 

Pred ?asom sem imel te?ave z lu?kami na armaturki. Gorele so vse mo?ne napake ki pa jih je mojster odpravil.

 

Sedaj pa je nastal nov problem.

Najprej se je v?eraj za?elo z izgubo mo?i v nizkih obratih, kasneje vse normalno, danes zjutraj pa brez totalno brez mo?i in nobene servisne lu?ke ali kaj podobnega. Danes pop pa se pojavi utripajo? dpf in check eng.

Preveril sem ?e vakuum in pa cevi od turbine. Lopute na turbini se premikajo. Egr ni zama?en, servisi redno delani. Ve?ino ?asa je avto na ac nad 150km/h.184000 prevo?enih, lu?ka za regeneracijo dpf pa se od zadnjega posega ni pri?gala.

Ker sem v tujini je priklop na ra?unalnik skoraj nemogo?.

Upam da skupaj re?imo.

Bi naredil Hard zagon dpf? Kaj se je takega da bi moral preverit?

Hvala in lp

Napisano

Sedaj naredil vse skupaj nazaj. Aku je bil odklopjen za cca 1 min. Pri?gem in gori dpf, verjetno je bilo premalo nafte da bi zagnal regeneracijo in za?ne dpf utripati.

Jutri natankam in probam zagnati dpf.

Vakuum sem priklopil na ro?no injekcijo in lepo premika lopatice, pol aktutor dela?

Lahko maf ali egr sprobam s odklopom?

Moram si nabavit svoj tester, kak?ni predlogi?

Napisano

A si ziher, da ti deluje - pri men je bilo vse v redu pa se je zatikal, kar se ni videlo na prvi pogled avto pa je bil v dolo?enih primerih brez mo?i. Po menjavi je bilo OK.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.