Skoči na vsebino

Sonda ?tevca za olje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim da olje precej dobro "dr?i" temperaturo....ker itak precej hitro kro?i...tako da sondo kar v karter postavi....mislim da je la?je.... :ne vem:

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Hotel sem povedat sam to da je useeno ?e jo da? v glavo motorja al pa karter.... The tempereture is the same..... :whatever:

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Ena za navsezgodaj zutraj!!!

 

 

Za?ravfi tipal kar namest ene sve?ke!! :hohoho::hohoho::hohoho: ?

 

Dobr da ?e mal sanjam!!

 

Dobrojutro in LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Probaj jo za?raufat namesto lambda sonde :hohoho:

 

Ne resno, najbolje da jo za?raufa? v ?ep za ispust olja, ?e najbolj primerna to?ka za merjenje temparature olja.

IPB Image
Napisano

Ej kake ideje :D , ?e dobr, da ti kdo ni predlagal, da jo kar na ojnico od bata prtrdi? pa ti bo ?e hitrost bata merila.

 

 

V glavnem bi pa se strinajal z Dinovim predlogom.

33112_1.png

Napisano

Boss....ve? da sem tudi na to pomislil..... :hohoho::hohoho: Sam nekje sem mel ob?utek da bo? ti to predlagal namesto mene..... :bravo:

 

 

Boss.press

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Marko pofotkaj malo kako zgleda da bomo imeli ob?utek kaj dela?... pol lahko pa ?e v DIY objavi?... mogo?e si ?e kdo kaj takega omisli..

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

nevm jst jo nebi dal namest izpusta za olje, k to ve?krat ?ravfa? pa lahko po?koduje? sondo, pa kabli so pol tn ?ist na tleh...

 

jst bi jo dal kam na blok motorja.

 

LP

Napisano

Kaj pa za pritisk olja? A obstaja kak?en senzor, ki bi bil za oboje v eni luknji? Ker stvar sploh ni tako neumna pa tut mene tako informativno zanima.

Marko: Potem pa en DIY za tele ?tevce naredi, ki jih ima? v avtu. :bravo: Komaj ?akam, da vidim tole, ko bo? kon?al. Pptem ?e air/fuel pa pritisk turbine :jezicek: pa bo? imel kompletne podatke.

Napisano

apcih: ta sonda sploh ni tako ob?utljiva, pa v karterju je vedno obtok olja, pa kolikor vem pri vseh mazdah je ?ep za olje z zadnje strani karterja in ne na dnu.

 

Symon: za pritisk olja, se pa da na enako mesto, kot je ?e obstje?e stikalo pritiska olja. Jaz sem pri meni naredil na to mesto cev, na drugi konec cevi pa montiral razdelilec katerega dobi? zraven ?tevca, ter na tega zmontiral original stikalo za pritisk olja (rde?a lu?ka v armaturki), indikator pritiska olja (za ?tevec) in sonda za temp. olja (?tevec), kar pa ni najbolj?a re?itev, saj tam na koncu cevi ni pretoka olja in nisem prepri?an, da ka?e dejansko temperaturo, saj je cev dolga kak?nih 30cm, bli?je pa ne gre, ker enostavno ni dovolj prostorja za vse skupaj.

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
    • Pri nekje 240.000 bi mogli svečke že v drugo menjat. Veriga bi znala imet interval 200-250.000 predviden pregled, ampak načeloma se pomeri kako zelo raztegnjena je že, ima nekaj tolerance in, če je odstopanje preveliko se potem menja. 
    • https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21142225&display=Mazda MX-5
    • Eko subvencije so eno navadno sr.. že od kar so se pojavile. Že pred par desetletji, ko sem sam montiral sončne kolektorje za sanitarno vodo, me je prišlo ceneje, kot bratca ki mu je uradni mojster montiral za normalno ceno + znesek eko subvencije in jo vtaknil v svoj žep.   Enako butasto je sedaj. Prijatelj je kupil Donfengovo škatlo.  Prišla ga je 17 jurjev. OK, a je gajba vredna toliko ali ne bo pokazal čas. Problem ki ga vidim jaz, je ta, da smo morali pri tem nakupu mi, davkoplačevalci, vsi še ene 6 al 7 jurjev šenkat Kitajcem. In potem se čudimo kako lahko evropska avtomobilska industrija propada.   Tako neverjetno nesposobnih voditeljev kot jih ima EU zadnje desetletje ali dve, jih ni imela nikoli.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.