Skoči na vsebino

Mazda CX 7, SCR te?ava

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Na tem forumu sem nov. Lansko leto sem kupil mazdo CX-7 2.2. diesel. Avto je deloval odli?no do enega tedna nazaj, ko se je na ekranu pojavilo obvestilo "SCR malfunktion, contact dealer". Obenem se je prikazalo ?e obvestilo, da je potrebno doliti adblue. Dolil sem poln tank, vendar se obvestili nista zbrisali. Sedaj mi kljub polnemu tanku za adblue javlja napako za SCR in od?teva km za dolivanje od 830 km navzdol. 

 

Zanima me, ali je ?e imel kdo izku?nje s tem in kaj storiti? Zamenjava senzorja za nivo teko?ine adblue? menjava celotnega tanka?

 

lp

 

Bo?tjan

Napisano

Nekaj je ?lo, bodisi ?rpalka, ali pa plovec v tanku za adblu, mogo?e centrala tega dela. Ne se voziti, ker po dolo?enem ?asu ne bo? mogel ve? v?gati avta. Jebi ga ekologija.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nekaj je ?lo, bodisi ?rpalka, ali pa plovec v tanku za adblu, mogo?e centrala tega dela. Ne se voziti, ker po dolo?enem ?asu ne bo? mogel ve? v?gati avta. Jebi ga ekologija.

V knjigi pi?e, da avto ne bo ve? v?gal, ko bo zmanjkalo teko?ine. Ker je merjenje o?itno napa?no, ?e vedno pa nekaj meri, ker od?teva od 830 navzdol na vsakoh 10 km, bom riskiral dokler ne bo blizu ni?le, vozil se bom pa samo 4 km v slu?bo in nazaj. :)

 

Dotlej pa upam, da bo moj mehanik ?e pogruntal kaj. Na tujih forumih sem videl, da je kar nekaj postov s podobnimi diagnozami.

Napisano

V knjigi pi?e, da avto ne bo ve? v?gal, ko bo zmanjkalo teko?ine. Ker je merjenje o?itno napa?no, ?e vedno pa nekaj meri, ker od?teva od 830 navzdol na vsakoh 10 km, bom riskiral dokler ne bo blizu ni?le, vozil se bom pa samo 4 km v slu?bo in nazaj. :)

 

 

Mazda je dosti specifilna, ker ni za vsakega mehanika....mogo?e si pa ?e sam povedal veliko (4km do ?ihta), to je strup za dizla. Ali ima? vsaj enkrat na teden v kosu 50km?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Povpre?no enkrat tedensko imam 50 ali vec km ja.

 

Drugac je pa res super avto. Nimam pripomb. No razen sedaj, ko sem prebral na spletu, da jih ima kar veliko enake tezave kot jaz in sicer ravno nekje pri tej starosti.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Koliko je pa avto star in koliko ima? kilometrov?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Koliko je pa avto star in koliko ima? kilometrov?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Avto je 2010 letnik, prevo?enih ima 194.000 km. V?eraj sem odstranil celotni tank za adblu in ?e uni?il ?rpalko na tanku zraven, tako, da zdaj i??em ?e to. Druga?e je pa na testerju javljalo kodo za napako grelca teko?ine adblue ter napako na samem releju oz. tam nekje. P20B9 in U0442 

 

?e kaj veste o tem, se priporo?am.

 

lp

Napisano

A ta Adblue se koristi samo za znizevanje CO2 in se dozira v katallizatorju al ma kake veze z DPF fitrom? Zakaj ga Softwersko ne odstranis? 

Napisano

Ne, AdBlue je za zni?evanje du?ikovih oksidov NOx, nima veze z DPF.

33112_1.png

Napisano

A tako. To pomeni da ce dam odstranit DPF, lahko AdBlue pustim normalno notri. Predvidevam da se z odstranitvijo le tega ( AdBlue) poveca izpust dusikovih oksidov. 

Napisano

A tako. To pomeni da ce dam odstranit DPF, lahko AdBlue pustim normalno notri. Predvidevam da se z odstranitvijo le tega ( AdBlue) poveca izpust dusikovih oksidov. 

?e ve?, ni ti treba dati odstraniti DPF (?e le dela), samo deaktivira? scavnico

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No sj pri meni dela vse, zaenkrat. Avto se vozi delno relacijsko, ce se lahko tako izrazim..cirka 25-30 km v eno smer. 

 

Me pa zanima druga stvar. Ker je avto kupljen v AT, ima navigacija karte samo od vzhodne evrope in nimam pokkritosti v Sloveniji. 

 

BostjanR,  ali imas navigacijo? A bi pogledu stevilko  SD kartice, oziroma povedal ce imas pokritost Vzhodne evrope, prosim? 

 

Namrec iscem drugo kartico in se mi ne deva 400e za karte od leta 2011.

 

Smotano je, ko clovek pride v Slovenijo na obisk, pa navigacije nic ne kaze, me malo moti. 

Napisano

Ce mas navigacijo s SD kartico jo mas na ebayu, ce mas pa uni s CDjem pol pa pozabi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Imam SD ja, ampak je ni nikakor za najti vzhodno evropo, za Denso enoto. Moja ima oznako EH6466EZ1,  za vzhodno evropo bi pa naj bila EK2066EZ1
 
 

  • 4 let kasneje...
Napisano
On 6/14/2018 at 9:09 AM, minimalac said:

Imam SD ja, ampak je ni nikakor za najti vzhodno evropo, za Denso enoto. Moja ima oznako EH6466EZ1,  za vzhodno evropo bi pa naj bila EK2066EZ1
 
 

Pozdravljen

A ste mogoče dobili vzhodno evropo?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.