Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. imam problem z mazda 6 2010 letnik in sicer pri po?asni vo?nji in na mestu mi ob obra?anju volana poka in ob?asno ?kripa in ko mo?no zabremzam mi rahlo trese mislim da levo gumo.menjani so amortizerji,ker so bli pa? slabi in smo mislili da je to to ampak je samo za malenkost bolj?e tako da niso bli krivi amortizerji. ima mogo?e kdo podobno izku?njo in ve kaj bi lahko bilo? ko pa avto dvignem na dvigalo nima ni? lufta nikjer.

 

LP

Napisano

Volanski drog. Mogoce se da z mazanjem zrihtat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lahko je marsikaj. Lahko so gumice od stabilizator stange (gumice kjer je stanga pritrjena na most), lahko je pa cela letev zanic, lahko je tudi homokineticni zglob. Lahk so koncniki na roki, pri teh mazdah je se najveckrat to, jaz mam ze nekaj casa enga fuc pa je sel avto ze 2x cez tehnicnega, zgleda so povrsni na tehnicnih ker na divgalu ce ves kaj drmat se brez problema vidi luft na koncniku.

panoramska.jpg
Napisano

A ne postima nek mojster iz kranja za 40e ? in ti zamenja zglob na sprednji rok. Problem je edin ta da on zamenja samo zglob ne pa pu? (silent blok).

Napisano

Tako je. Ko pridem do kaj casa in lifta bom probal tudi sam pri sebi menjat ta zglob. Bomo videli ce rata al bo treba k mojstru peljat.

Scr3am, a je mozno da pokajo une salcke na fedrih? A si ti potem to postimal kej, meni tudi to poka :)

panoramska.jpg
Napisano

Jah meni so na uradnemu servisu po pregledu rekl, da je kao problem v pusah na sprednjih rokah. Lufta ni NOBENEGA, ampak kljub temu zna na luknjah ornk usekat.

Napisano

Aha, no jaz morm itak menjat obe roke, oz koncnike, bom porocal ce se poka potem.

panoramska.jpg
Napisano

Potem bos samo zglob menjal na roki ? Na autodocu imas tudi puse, ce jih bos slucajno rabil samo se mal ne splaca ker potem das se 40e in imas komplet novo roko :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.