Skoči na vsebino

Mazda 3 / 2007 / ob?asno ne spu??a stekla

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 3 / 2007 novej?i model

Imam problem da mi  ob?asno ne spu??a stekla na voznikovih vratih. Vsa ostala stekla pa se spu??ajo.

 

Takrat ko deluje ni sli?ati nikakr?nega ?kipanja (da bi bila zajla zategnjena).

Takrat ko pa NE deluje se sli?i samo klik na stikalu. 

 

Kleme na akumulatorju so pri?vr??ene.

 

 

Je motor?ek zani??

Napisano

Si probal pomagat z roko vle?t steklo dol medtem ko dr?i? tipko?

Lahko proba? malo razmigat stikala, ?e jih dolgo nisi uporabljal, kolega je tak re?il na Hyundaiu, je malo s wdjem nasprical stikala pa zmigal pa je delalo, sam pr njem so bila problem ostala ki se niso uporabljala, edino voznikovo mu je delalo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Po kak?nem pranju, de?ju ali dolgo?asa na hudi vro?ini stekla zape?e v okvir.

Ko se vse skupaj ohladi spet delajo normalno.

Ko ?isti? stekla, zbri?i gornji rob, kjer se nabira nekaj ?rnega od okvirja.

 

lp

Napisano

Morda gre samo za slab stik med konektorji? Je pa te?ko na pamet ugibat. ?e gre steklo bp gor,dol ko deluje, so vodila ok in motor?ek tudi. Poskusi ponovno nau?iti stekla zapiranja in odpiranja. Snemi - klemo akom.in potem nazaj seveda nato poskusi vsaka vrata posebaj s stikalom odpreti okno do konca (na koncu zadr?i tipko 2s) in ponovno zapri okno ( na koncu zadr?i 2s) ponovi na vseh vratih. Mogo?e pomaga.

Lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
@Aless steklo sem probal vle?t dol z roko in ne pomaga.

Primer: zjutraj ne dela, po 20 minutah za?ne delat. Potem popoldan pa zopet ne dela

 

@Shrek 

Avto je parkiran, stekla zaprta in potem no?e dol. V?asih pa kar ho?e. Enkrat ko deluje za?ne delovati pravilno. 

 

@uklopko

sem naredil ponovno u?enje stekel pa ni pomagalo
Napisano

si morda poizkusil  tudi druga vrata  na voznikovem  stikalu,  kadar ne deluje- ne deluje niti direkt na vratih katerih ?ipa ne gre dol?

 Pomoje je tukaj ena fora v ka?nem stiku   stikal...... ker  da motor crkne je rez poredko-pa kadar dela dela BP?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

si morda poizkusil  tudi druga vrata  na voznikovem  stikalu,  kadar ne deluje- ne deluje niti direkt na vratih katerih ?ipa ne gre dol?

 Pomoje je tukaj ena fora v ka?nem stiku   stikal...... ker  da motor crkne je rez poredko-pa kadar dela dela BP?

sem ja . ko voznikova vrata ne delujejo vsa ostala delajo v redu.

takrat ko deluje v redu tudi vsa ostala okna delajo v redu

Napisano

To ma? stoposto neki z stikali na voznikovih vratih narobe, kupi na odpadu druge pa bi moglo ?pilat. ali pa kakemu elektroniku nesi da premeri in pregleda ?e jebe stik v stikalih.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

da obnovim stanje....

 

Sedaj ko se je shladilo normalno spu??a in dviga voznikovo steklo.

Problem se je tudi za?el pojavljati poleti, ?im pa so temperature pod 20 stopinj pa deluje

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

oj, da malo obnovim temo.

 

Mazda 3 - 2007

Steklo se ne spu??a, kadar temperatura prese?e cca 20 stopinj. Ne pomaga mast, udarjanje po steklu...

Stikalo se sli?i, ker klika tudi takrat ko stekla ne spu??a.

 

Ko se temperature spustijo za?ne delovati.

Morda pomembna informacija: po tem ko se temperature spustijo in se steklo lahko spusti, je tako da ne deluje avtomatsko dvigovanje stekla. Tista fukcija, ko samo z enim pritiskom dvigne? steklo. Moram stalno dr?ati stikalo da se spusti.

 

Predvidevam da je motor?ek zani?.

 

?e ima kdo motor?ek in ?eli to popraviti, se lahko tudi zmeniva...

Napisano

prnas isto na 2005 letniku... sm ?e mislu da je samo zalimana ?ipa bla...  pa se  je pol tud ponovilo ?e sm ti?u ?ipo dol..ni ?ans....  ugl. o?itno je isto kot pri tebi...zdej k je mrzl dela lepo....  poro?aj ?e ugotovi? kaj je blo...stikalo ali motor...  hvala

Napisano

Motor za ?ipe redko odpove.. A je kdo iz lj ali okolice,morda skupaj kaj nagruntava ker me res firbec matra kaj bi lahk blo...glede da sem avtoelektri?ar res ?e nisem imel takega primera...

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Motor za ?ipe redko odpove.. A je kdo iz lj ali okolice,morda skupaj kaj nagruntava ker me res firbec matra kaj bi lahk blo...glede da sem avtoelektri?ar res ?e nisem imel takega primera...

dons je blo toplo... spet voznikova ni sla dol..ni sans.... ste kaj natuhtal kaj ga serje to? kdorkoli?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.