Skoči na vsebino

Touge Butterflies


Gambino

Priporočeno sporočilo

feltne bi verjetno bolje zgledale, ?e bi bil avto spu??en tako pa je bolj slaba reklama za vzdr?evalce cest

 

?e dobro, da una bejba na slikah ni ni? posebnega, ker ?e ne bi verjetno spregledal vijol?no MX5, ki je kr cool... sam ?koda, da ji je havbo odprla, kot da ne vem kaj je notri :whatever:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glih sem hotu rec...velike feltne ne zgledajo dobr na mx5. max 15 col :bravo:

 

Men se tut zdi, da ?e ima avto prevelke "?kornje" pol loh zgleda k traktor, :hohoho:

tko da enkrat sm vidu Clio 1.2 1. gen., pa 17 colke gor! Po mojem so tut performanse ubijalske (?e je mal klanca lahko s polnim gasom celo spelje navzdol) :D

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Eunos means:

 

* a brand of car marketed in Japan by Mazda

 

The MX-3 was marketed as the Mazda MX-3, Precidia in Canada, the Eunos 30X in Australia, and as the Eunos Presso, Autozam AZ-3 and Mazda AZ-3 in Japan.

 

 

The Miata was unveiled at the Chicago Auto Show on 10 February 1989, with a price tag of US$13,800. The Miata would be available for purchase by the public from July 1989 as a 1990 model. In Japan, the car was not badged as a Mazda, as the company was experimenting with the creation of different brands for deluxe models, similar to Nissan's Infiniti and Toyota's Lexus. Instead, the Mazda MX-5 was called the Eunos Roadster in its own market

 

n the late 1980s, Mazda diversified in the Japan market with the launch of three new marques. The company created Autozam, Eunos, and Efini, in addition to the Mazda and Ford brands already marketed there. This experiment was ended in the mid-1990s.

 

The Autozam marque specialized in small cars and keicars with many models being rebadged Suzukis. This is the only Mazda marque to survive the 1990s - many of the vehicles are still sold with the "AZ" prefix.

 

Like Eunos, Mazda continues to run dealerships with the Mazda Autozam name. These specialize in small vehicles, though all are part of the regular Mazda lineup and use the Mazda name now.

 

The following vehicles were part of the Autozam brand. Those that were rebadged versions are noted in parentheses.

 

Pa sem le imel prav Gambino Eunos je bila Mazdina blagovna znamka na japonskem kao Toyotin Lexus

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa potem Autozam pomeni

 

Mare, tole bi rabili v SLO. :P

A zna kdo Japonsko? Jaz poznam itak samo gomenasai, san, sajonara, ohio, Mazda... Potem mi ?e zmanjka japonskih besed. :P V glavnem malo klikajte in odkrivajte slikce.

Ozna?en kot ?uden avto (3. po vrsti)

Wikipedia

Concept carz

 

Objavljena slika

Az1 Playing to the Japanese microcar rules is the Az1. It has a turbo 660cc engine that should best be described as 666cc because there's definitely the devil in this one. Fabulous handling, gullwing doors, divine silliness at every turn. recently deceased sad to say.

PS: Tale avto je tudi v GT4! Kot tudi Suzuki Cappuccino, Honda Beat in Daihatsu Copen, ki sodijo v isti razred: Keicars.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.