Skoči na vsebino

Touge Butterflies

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ful hude....sam zas moj okus nekoliko prevelike feltne pri prvih dveh...sicer pa waaa... :ouje:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

feltne bi verjetno bolje zgledale, ?e bi bil avto spu??en tako pa je bolj slaba reklama za vzdr?evalce cest

 

?e dobro, da una bejba na slikah ni ni? posebnega, ker ?e ne bi verjetno spregledal vijol?no MX5, ki je kr cool... sam ?koda, da ji je havbo odprla, kot da ne vem kaj je notri :whatever:

33112_1.png

Napisano

wildcat : hvala za informacije, na vasi strani (AS Skornsek) jih nisem zasledil, pa me zanima, ce jih lahko dobavite, in kaksna bi bila okvirna cena.Spomladi se 100% oglasim za Eibache in Racewing... :danzoman:

Napisano

glih sem hotu rec...velike feltne ne zgledajo dobr na mx5. max 15 col :bravo:

 

Men se tut zdi, da ?e ima avto prevelke "?kornje" pol loh zgleda k traktor, :hohoho:

tko da enkrat sm vidu Clio 1.2 1. gen., pa 17 colke gor! Po mojem so tut performanse ubijalske (?e je mal klanca lahko s polnim gasom celo spelje navzdol) :D

Dobrodo?li na forumu!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Eunos means:

 

* a brand of car marketed in Japan by Mazda

 

The MX-3 was marketed as the Mazda MX-3, Precidia in Canada, the Eunos 30X in Australia, and as the Eunos Presso, Autozam AZ-3 and Mazda AZ-3 in Japan.

 

 

The Miata was unveiled at the Chicago Auto Show on 10 February 1989, with a price tag of US$13,800. The Miata would be available for purchase by the public from July 1989 as a 1990 model. In Japan, the car was not badged as a Mazda, as the company was experimenting with the creation of different brands for deluxe models, similar to Nissan's Infiniti and Toyota's Lexus. Instead, the Mazda MX-5 was called the Eunos Roadster in its own market

 

n the late 1980s, Mazda diversified in the Japan market with the launch of three new marques. The company created Autozam, Eunos, and Efini, in addition to the Mazda and Ford brands already marketed there. This experiment was ended in the mid-1990s.

 

The Autozam marque specialized in small cars and keicars with many models being rebadged Suzukis. This is the only Mazda marque to survive the 1990s - many of the vehicles are still sold with the "AZ" prefix.

 

Like Eunos, Mazda continues to run dealerships with the Mazda Autozam name. These specialize in small vehicles, though all are part of the regular Mazda lineup and use the Mazda name now.

 

The following vehicles were part of the Autozam brand. Those that were rebadged versions are noted in parentheses.

 

Pa sem le imel prav Gambino Eunos je bila Mazdina blagovna znamka na japonskem kao Toyotin Lexus

Napisano

Kaj pa potem Autozam pomeni

 

Mare, tole bi rabili v SLO. :P

A zna kdo Japonsko? Jaz poznam itak samo gomenasai, san, sajonara, ohio, Mazda... Potem mi ?e zmanjka japonskih besed. :P V glavnem malo klikajte in odkrivajte slikce.

Ozna?en kot ?uden avto (3. po vrsti)

Wikipedia

Concept carz

 

Objavljena slika

Az1 Playing to the Japanese microcar rules is the Az1. It has a turbo 660cc engine that should best be described as 666cc because there's definitely the devil in this one. Fabulous handling, gullwing doors, divine silliness at every turn. recently deceased sad to say.

PS: Tale avto je tudi v GT4! Kot tudi Suzuki Cappuccino, Honda Beat in Daihatsu Copen, ki sodijo v isti razred: Keicars.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.