Skoči na vsebino

CX-3 vs CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

CX-3 ?e ima svojo temo

 

http://www.mazda-si.net/topic/12968-mazda-cx-3/

 

glede mojega na?rta za nakup CX-5 pa sem tudi ?e odprl

 

http://www.mazda-si.net/topic/14969-kupujem-avto-mazda-cx-5-osnovni-model/

 

pa vseeno: vendarle razmi?ljam, cena osnovnega modela je pri CX-5 kar nekje 7.500 ? ve?... To je veliko denarja za 12 cm ve? prostora za noge za potnike zadaj in za slabo tretjino ve? prostora v prtlja?niku. 

 

?e postavim skupaj CX-3, CX-5 in CX-9, zgleda razporeditev ?isto enaka, kot pri trenutnih treh Peugeot SUVih... Kajpak z razliko, da so Mazde bistveno lep?e, in ?e vse ostalo, kar se ti?e kvalitete, po mojem mnenju.

 

Tako da, vem, CX-3 je narejena na osnovi 2ke, torej je avto za dva spredaj in za kratke razdalje ?e za 2 otroka od zadaj, CX-5 pa je dru?inski avto. 

 

Najina dva otroka sta stara 8,5 let, tako da verjetno sploh ni debate? CX-5 in po?ret denarno razliko? Je kdo sedel/posedoval oba modela? Primerjeva iz prve roke?

Napisano

Jaz sem vozil oba preden sem nabavil CX-5 ... In CX-3 je precej mansji in tudi rangiran precej nizje kot CX-5 ... Konec koncev je to dvignjena Mazda 2 :) ... Prtljaznika je bolj kot ne za vzroec... Pa v rangu avtobomov tipa Toyota Yaris, Citroen C3,... pac mali mestni krizanec ... Najbolje pa je, da se probas zmenit za testno voznjo enega in drugega in si sam ustvaris svoje mnenje ... :) ... Jaz ponavadi probam dobit avto za test tako, da je vsaj en dan... za vikend ga dobit je veliko tezje ... :) ... ze za tako, da ga prevzames en dan in vrnes naslednji dan je vcasih treba malo cakati ... ce pa se kdo koga pozna, pa je mogoce malo lazje... ceprav ni nujno... Pri Toyoti recimo nisem nobenega poznal... in sem samo oddal povprasevanje preko spletne strani za testno voznjo in so me ze naslednji dan kicali, kdaj bi mi ustrezalo... Priusa sem recimo lahko dobil takoj... na CH-R sem pa moral pocakati nekaj dni, ker je bil takrat precej frisen model ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sam sem sicer samo sedel v obeh modelih in ti lahko povem, da je cx3 res kar precej manjsa od cx5ke...

Ze mazda2 je malo manjsa od konkurence in meni se zdi, da je tu oblika res v sluzbi prakticnosti. Mi deluje bolj kot avto za sminkirati...

 

Zakaj ne pogledas npr. Mazde3?? Zagotovo vec prostora kot cx3 , hkrati pa nizji stroski od cx5, da o nabavni ceni ne govorim....

Napisano

Dejansko razmi?ljam tudi o Mazdi 3... Priznam. V smeri, da dobim tudi kar nekaj dodatne opreme, pa sem ?e vedno par jurjev ceneje, kot pri osnovni izvedbi CX-5... Ampak zaenkrat ?e vedno mislim, da bo na koncu koncev prevladala (ne)racionalna odlo?itev in bom vzel CX-5....... :)

 

Dobro ?e nekaj ?e mi lahko kdo pojasni, kaj so pri Mazdi 3 ?tevci tako narejeni zdaj, da so na velikem merilniku v sredini obrati, na malo pa v digitalnem izpisu spodaj km/h ali kako?

Napisano

Ja tako je,pa prozorni plasti?ni displej se dvigne nad ?tevci na katerem je hitrost in drugi podatki,kot pri 3008. Pri Selmarju v Celju dobi? testni avto ponavadi za en dan. So zelo ustre?ljivi in ugodni glede cene! Za Mazdo 3 sem dobo najbolj?i popust vse od Mb do Lj!

Napisano
  dne 7. 10. 2018 ob 16:35 je Marko Zorec napisal:

Dejansko razmi?ljam tudi o Mazdi 3... Priznam. V smeri, da dobim tudi kar nekaj dodatne opreme, pa sem ?e vedno par jurjev ceneje, kot pri osnovni izvedbi CX-5... Ampak zaenkrat ?e vedno mislim, da bo na koncu koncev prevladala (ne)racionalna odlo?itev in bom vzel CX-5....... :)

 

Dobro ?e nekaj ?e mi lahko kdo pojasni, kaj so pri Mazdi 3 ?tevci tako narejeni zdaj, da so na velikem merilniku v sredini obrati, na malo pa v digitalnem izpisu spodaj km/h ali kako?

Odvisno je od opreme... Takumi ima recimo na sredini merilnik vrtljajev... ob strani v desnem kotu pa digitalno hitrost, ki pa se prikazuje tudi na HUD-u ... nizji paketi opreme pa imajo pomoje na sredini merilnik hitrosti...

 

Glede testne voznje... ce imajo tako prakso, da je zraven prodajalec, bi jaz povprasal drugje... Na testno voznjo hocem sam pa da je dovolj casa, da presnofam vse... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tak?en ?tevec pri M3 je samo od revolution opreme naprej in pa takumi ga ima...ostale opreme imajo na sredini hitrost in levo mali display za obrate...jaz sem se z opremo kar razvadil in bi te?ko vzel osnovno stopnjo...mogo?e od druge naprej...najraje pri mazdi pa revolution ali takumi

Napisano
  dne 7. 10. 2018 ob 17:36 je Nejc1986 napisal:

No, najprej se vsedi v cx3. Mogoce ti bo pa ustrezala.

Saj za vozit CX-3 niti ni tako napacna... sploh glede na to, da gre za nadgradnjo mazde 2, ki je v osnovi majhen mestni avto... Problem je, ker je prtljaznik res majhen... pa zadaj sicer nisem sedel... je pa verjetno prostora malo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 7. 10. 2018 ob 17:57 je Jest napisal:

Saj za vozit CX-3 niti ni tako napacna... sploh glede na to, da gre za nadgradnjo mazde 2, ki je v osnovi majhen mestni avto... Problem je, ker je prtljaznik res majhen... pa zadaj sicer nisem sedel... je pa verjetno prostora malo...

Verjamem da ni napacna. Saj je mazda. Problem je ze v tem, da je dvojka malenkost manjsa kot npr.polo,clio, ki so (vsaj zame) na spodnji meji kar se tice velikosti. In cx3 je res majhna, sem sedel tudi na zadnji klopi. Meni je bil zelo klavstrofobicen obcutek....

Napisano

Premala je ni kaj,?e za otroke ni zadaj dosti prostora.Zato sem tudi vzel trojko revolution.Pri Selmar ti dajo avto za domu,tako da.....odlo?i se sam saj bo? sam vozil avto....

Napisano

Jaz sem se odlocal med maxdo 3 in cx3, sem sedel v cx3 tudi zadaj in je tolk mal placa da se mi ni splacal niti na testno je pelat ker je takoj opazno da je premjhn avto

Napisano
  dne 7. 10. 2018 ob 7:48 je Marko Zorec napisal:

CX-3 ?e ima svojo temo

 

http://www.mazda-si.net/topic/12968-mazda-cx-3/

 

glede mojega na?rta za nakup CX-5 pa sem tudi ?e odprl

 

http://www.mazda-si.net/topic/14969-kupujem-avto-mazda-cx-5-osnovni-model/

 

pa vseeno: vendarle razmi?ljam, cena osnovnega modela je pri CX-5 kar nekje 7.500 ? ve?... To je veliko denarja za 12 cm ve? prostora za noge za potnike zadaj in za slabo tretjino ve? prostora v prtlja?niku. 

 

?e postavim skupaj CX-3, CX-5 in CX-9, zgleda razporeditev ?isto enaka, kot pri trenutnih treh Peugeot SUVih... Kajpak z razliko, da so Mazde bistveno lep?e, in ?e vse ostalo, kar se ti?e kvalitete, po mojem mnenju.

 

Tako da, vem, CX-3 je narejena na osnovi 2ke, torej je avto za dva spredaj in za kratke razdalje ?e za 2 otroka od zadaj, CX-5 pa je dru?inski avto. 

 

Najina dva otroka sta stara 8,5 let, tako da verjetno sploh ni debate? CX-5 in po?ret denarno razliko? Je kdo sedel/posedoval oba modela? Primerjeva iz prve roke?

?e smem ?e jaz dodati par besed. Sam ?e eno leto vozim CX3. Avto je odli?en, vendar je za 4 ?lansko dru?ino premajhen. To opazim, kadar se z nami peljejo vnuki. Zato priporo?am  (?e v denarju ni problem), da se vzame CX 5. Avto je dober, veliko prostora pa ?e dobro ga bo? ?ez par let prodal. Odlo?itev pa je seveda tvoja.

Napisano

CX-5 je finalna izbira? Kaj pa M6 karavan? Resno razmisli ce gledas za 4 clansko....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja 6 je malo cenej?a, oz ?e pri osnovno opremi dobi? vse asisten?ne sisteme serijsko, ki jih mora? pri CX-5 ?e dopla?ati.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozabi na CX-3 kot dru?insko vozilo. Jaz sem ?e pri CX-5 vs. 6 mo?no okleval kaj naj vzamem... ker velikokrat rabim celotno dol?ino prtlja?nika, sem se odlo?il za slednjo.

 

Ko sem teden kasneje po naklju?ju videl kako prostorna je CX-3, prtlja?nik je namre? ob povsem podrti klopi komaj pogoltnil 4 18 colske gume, sem se samo nasmehnil.

Napisano

Jaz bi na tvojem mestu tudi raje vzel mazdo 6 karavan kot pa cx-5...meni osebno bistveno lep?i ter bolj *nobel* avto...sploh pa te osnovne cx-5 ne izgledajo ravno najlep?e :)

Napisano

Rocky, to se menimo v dobrem smislu, kajne? Ne morem si pomagat, vle?e me CX-5, ?eprav so ziher odli?ne 3ke in 6ke - zdaj imamo Mazdo 5 in sem se navadil na vi?jo pozicijo sedenja......

 

?e to: Ima CX-5 ?e v osnovni izvedbi zagon motorja na gumb, ne da je treba klju? v volan vstavljat?

 

Glede ?tevcev, kjer je Mazda o?itno "zadaj" za raznimi peugeoti - meni je to prednost, da je ve? analogne tehnologije v avtu... :)

Napisano
  dne 9. 10. 2018 ob 5:04 je Marko Zorec napisal:

 

?e to: Ima CX-5 ?e v osnovni izvedbi zagon motorja na gumb, ne da je treba klju? v volan vstavljat?

 

 

To smo ze obdelali v drugi temi :) >> http://www.mazda-si.net/topic/14969-kupujem-avto-mazda-cx-5-osnovni-model/?p=399886

 

Kot kaze imajo tipko za zagon vse razlicice ze od osnovne opreme naprej ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 8. 10. 2018 ob 23:06 je roCkY_ napisal:

Polo?aj na sede?u je pa v CX5 vsaj meni ?isto druga raven. Prostor za glavo pa sploh.

isto kot v enoprostorcu :), s tem da enosprostorec nima pregrad med voznikom in sovoznikom. To je na primer v 3008 groza

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.