Skoči na vsebino

Mazda 6 žarnice

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo katere ?arnice mi priporo?ate namesto originalnih,ker te slabo svetijo..........?

imam pa Mazdo 6 letnik 2014.

Gledal sem te night breaker laser Osram.

 

           Lp Toni

Napisano

Najprej mora? povedat kak?ne zarnice ma? noter, halogenke, ksenon ali led?

Led ne more? menjat in na?eloma dobro svetijo.

Ksenon bi mogle pravtako dobro svetit, glede na to da je avto 2014letnik. Ima? pa trenutno na mimovrste v akciji ksenonke Philips xtreamvision gen2 ki so po testih top.

?e ima? halogenke pa je Osram nightbreaker edina pametna izbira.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Najprej mora? povedat kak?ne zarnice ma? noter, halogenke, ksenon ali led?

Led ne more? menjat in na?eloma dobro svetijo.

Ksenon bi mogle pravtako dobro svetit, glede na to da je avto 2014letnik. Ima? pa trenutno na mimovrste v akciji ksenonke Philips xtreamvision gen2 ki so po testih top.

?e ima? halogenke pa je Osram nightbreaker edina pametna izbira.

 

Imam navadno h11 ?arnico imam pa tak?ne lu?i da imajo ?e le?o.

Napisano

Pri mazdi so scasoma zbledele lece in nova zarnica je bila bolj sizifovo delo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok razumem, da prva generacija sveti katastrofalno, saj leca in zaromet po toliko letih zbledi. Ni mi pa jasno, kako lahko stiri leta star avto tako katastrofalno sveti?

Kar se tice xenona se ti vrjetno res ne splaca, ker te pride predrago vse skupaj. Poleg tega tudi neke izbire rabljenih delov ni, ker je avto relativno nov. Najboljsa opcija bo xenon kit, ampak je tudi to na zalost prepovedano :)

Napisano

?e je le?a, samo xsenon kit notri...cca 40?...

Meni dela ?e...cca 3 leta...na tehni?nem BP...nikoli nobenega problema...snop svetlobe idealen...

Napisano

Jest sem ga dal v prvo generacijo in sem bil isto zadovoljen. Je pa delal tocno eno leto, potem so sle pa zarnice po gobe. Zamenjam zarnice in gre naslednji mesec balast k vragu... Kje si pa vzel xenon kit in pa koliko mocen (35W/55W).

Jest tudi takrat nisem imel nobenih problemov pa sem tudi cez tehnicnega normalno prisel skozi :). Sem pa vzel zarnice 4300K da je barva dokaj OEM.

  • Jest je spremenil naslov v Mazda 6 žarnice

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.