Skoči na vsebino

Battery management sistem inspection required

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. :) Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane...

Napisano

V bistvu je 9 ur manj obremenjeval okolje za brezveze... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. :) Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane...

Jaz pa ga uporabljam predvsem zato, da ugotovim, kdaj mo dela regeneracijo.Do sedaj sem vedno vedel in nisem uga?al avta.Sicer pa pri nas na obali nimamo semaforjev in se avto pa? ne uga?a pred njimi.

 

 

Napisano

Kok pa obremenjuje okolje izdelava takega akumulatorja?

In ?tarterja... obraba olja... ?e je start stop tako "pameten", da avto ugasne po manj kot kilometru vo?nje po mrzlem zagonu, pozimi po dveh, to zame ni ni? drugega, kot ponovni in povsem nepotreben mrzli zagon motorja. Hvala lepa za tako "ekologijo".

Napisano

In ?tarterja... obraba olja... ?e je start stop tako "pameten", da avto ugasne po manj kot kilometru vo?nje po mrzlem zagonu, pozimi po dveh, to zame ni ni? drugega, kot ponovni in povsem nepotreben mrzli zagon motorja. Hvala lepa za tako "ekologijo".

Mazdin iStop ne izklopi motorja, dokler ta nimna delovni temperaturi... pa se par drugih pogojev mora biti izpolnjenih, da se ugasne motor... za druge sisteme pa ne vem, kako delujejo...

Kok pa obremenjuje okolje izdelava takega akumulatorja?

Pomoje nic kaj dosti vec, kot izdleava navadnega akumulatorja...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Delovna temperatura motorja ni enako delovna temperatura hladilne teko?ine. Pa tudi slednja ne more biti dose?ena po 900 m vo?nje. Do takrat se olje verjetno segreje kakih 10 stopinj C.

Napisano

Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. :) Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane...

 

Lahko si pomaga? tako, kot sem si jaz

post-10096-0-09419000-1543094033_thumb.jpg

Napisano

Delovna temperatura motorja ni enako delovna temperatura hladilne teko?ine. Pa tudi slednja ne more biti dose?ena po 900 m vo?nje. Do takrat se olje verjetno segreje kakih 10 stopinj C.

Po 900 metrih se vsaj pri meni se ne ugasne modra lucka, ki signalizira, kdaj je motor na delovni temperaturi... In dokler sveti modra lucka, iStop nikoli ne ugasne motorja...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To dr?i, seveda sedaj, ko je hladneje traja dlje (dober kilometer, ko je temperatura okrog 0). Poleti ugasne modra lu?ka zelo hitro, recimo po 500 m vo?nje zato start-stop po 900 m motor ?e ugasne, ?e je rde?a semaforju.

Napisano

Delovna temp motorja ne more biti po 900m tudi ce je zunaj 30. Modra lucka se veliko prej ugasne, vsaj za dizla ne

Pri hondi, ki je bla ena prvih s to lucko je bil izklop pri 125F, kar je 50C. Namen pa ni bil kazati delovne temp ampak da je motor ze vsaj toliko topel da se ga da ze pognati.

To je v bistvu GO EASY lucka

 

Sicer pa OBD pa coolant temp.....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lahko si pomaga? tako, kot sem si jaz

A si prepri?an, da je pametno imeti vseskozi stisnjeno tipko? Nekateri so zadevo re?ili s preprostim vezjem s timerjem 555 ki nekaj sekund po v?igu za trenutek simulira pritisk na tipko za izklop: https://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=47127

 

S/S ekolo?ki prav zagotovo ni. ?e uspe zni?ati porabo (pri mojem avtu je preizku?eno ni), potem prav neekolo?ko pove?a porabo akumulatorjev, ?tarterjev, ojni?nih le?ajev... .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ter znatno poveca potrebo po menjavi aluja v treh letih....(sluzbena skoda, alhambra, sumim tudi citroena ta teden gre na test)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A si prepri?an, da je pametno imeti vseskozi stisnjeno tipko? Nekateri so zadevo re?ili s preprostim vezjem s timerjem 555 ki nekaj sekund po v?igu za trenutek simulira pritisk na tipko za izklop: https://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=47127

 

 

Hm, ?e je to pametno? Po skoraj enem letu uporabe te re?itve nisem opazil nikakr?nih te?av v zvezi s tem.

 

Je pa Mazda ena redkih firm, pri kateri ta re?itev deluje. Npr, pri avtih VAG skupine taka re?itev menda ne deluje, zato morajo uporabiti dodatno majhno elektronsko vezje ( lahko tudi s timerjem 555 )

 

LP

Napisano

Je pa Mazda ena redkih firm, pri kateri ta re?itev deluje. Npr, pri avtih VAG skupine taka re?itev menda ne deluje, zato morajo uporabiti dodatno majhno elektronsko vezje ( lahko tudi s timerjem 555 )

 

LP

Pri moji ?ehinji s TDI 184 kojnskim motorjem je serviser stvar izklopil softversko. Seveda na "neuradnem servisu"

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

ZA VAG vsak tuner pri ?ip?iranju, izklopu DPFja, EGRja, vmes ?e vpra?a, a start stop tud izklopiva...:)

Jaz sem si ga sam (testno) z VCSD

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Akumulator sem polnil v?eraj cel dan...in zanimivo danes se napaka ni pojavila. Konec tedna so napovedane temperature pod ni?lo...morda zdr?i se kak?en mesec, bom videl

 

Lp Jani

Napisano

**Spoiler Alert** Ni Mazda, gre pa za tehnologijo.....

 

O?itno imava identi?en problem. Kot sem omenil sem sumil moj Aku da ne deluje kot mora. S&S se ni oglasil ?e ve? kot en mesec, zjutraj v?asih prostoro?no odklepanje ni delovalo, le na klju? itd.

 

OBD meritve: med vo?njo 15.0-15.3V

Ob kontaktu 11.8-12.0

Ob/med v?igom tudi do 10.8V

vedno v?gal

 

Danes so ga na servisu stestirali in potrdili moj sum, vendar dejali, da ga je potrebno samo napolniti (seveda je v garanciji, ampak da naj bi polnilec re?il problem. PRedlagali so, da ga pustim en dan tam na njihov polnilec celo no?. In ?e ne bo bolje menjava, ampak da se zna ponoviti...

 

Ko sem vpra?al kako to, saj sem ravno pri?el s 2 x 700km poti, in zakaj se ne polni pri 15V+?

 

Dejali so, da ima avto enostavno preve? porabnikov. 2 LCD displaya, masa?o zicev, gretje zicov, lu?i, JBL oja?evalnik, miljon kamer, polni se telefon itd itd itd, in da avto ve? ali manj vzdr?uje porabnike, in ne polni akuja....C ima tudi elektri?ni kerami?ni poredgrelec za kabino.

 

Tako, da trenutno nimam ?asa pustiti avta tam, bom probal z mojim polnilcem, in bomo videli, vsekakor pa gre avto nazaj, prosil sem jih da pregledajo ali obstaja mo?nost mo?nej?ega akuja.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avto mora imeti dimenzioniran alternator da med vo?njo pokrije vse porabnike plus ?e polni akumulator. Lcd-ji in telefoni niso noben porabniki, kak?no gretje je ?ele omembe vreden porabnik. ?e mora? aku imeti preko no?i priklopljen na polnilec je to zato, da se nasledni dan zapele? do ?tacune da kupi? novega, ne pa da bo zdr?al ?e kak mesec. Neko? sem imel celo no? aku na polnilcu, pa je bil  zjutraj po celono?nem polnjenju slab?i kot prej?nji ve?er - ?e "klik" na ?tarterju ni bil sposoben ve? naredit. Potem sem ga napolnil s kaloriferjem (segrel aku na ene 60?), toliko da je v?gal do ?tacune. 

 

Dandana?nji "var?evanje" goriva z raznimi i-eglupi pla?a? z akumulatorji. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

V bistvu mava midva hibrid. Benzdizel ki se doma na stromu fila :).

 

Dva dni po polnjenju je S&S deloval tudi pri minusu. Zdaj pa se pocasi poslavlja, tako da jaz bom zahtrval nov aku.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Meni od v?eraj ves ?as pravi "Battery management system inspection required" in utripa lu?ka i-stop. V?iga normalno, ?ez no? ga bom priklopil na polnilec, ki polni z max 1,0. Me zanima ali bo zjutraj kaj druga?e...

Napisano

Bo o?itno potrebna zamenjava akumulatorja, ko polnim ?ez dan je 4-5 dni ok... potem spet opozorilo...v ?etrtek vpoklic in potem naro?im nov akumulator pa bo...upam da bo

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.