Skoči na vsebino

Battery management sistem inspection required

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

 

bom malo hijack-al tole temo da ?e jaz nekaj vpra?am. Pri meni se sedaj pojavlja ista napaka, 6-ka je 2013 letnik, brez I-ELOOP-a. Predvidevam, da bo treba menjati akumulator, bom pa ga ?e pomeril.

 

?e sem prav razumel, bi bilo potem najbolj?e nabaviti kar Exide AGM, kot je bilo ?e napisano gor. Konkretno mislim da bo tale pravi Exide efb EL604 60Ah?

 
Napisano

Meni se je napaka nehala ponavljat, zato ?e nabavljenega akumulatorja nisem menjal, ker sem prej prodal avto (in nato ?e akumulator). ?e ima? avto namen obdr?at, menjaj akumulator, a ga morda prej daj izmeriti, saj je lahko napaka bojda le SW te?ava, ki se re?i z nadgradnjo.

 

AKumulator bo pravi.

Napisano

Meni se je napaka nehala ponavljat, zato ?e nabavljenega akumulatorja nisem menjal, ker sem prej prodal avto (in nato ?e akumulator). ?e ima? avto namen obdr?at, menjaj akumulator, a ga morda prej daj izmeriti, saj je lahko napaka bojda le SW te?ava, ki se re?i z nadgradnjo.

 

AKumulator bo pravi.

Super, hvala za info. Definitivno ga najprej pomerim, da vidimo kje je problem. Klical sicer za foro na Mazdo in vpra?al kateri brand akumulatorjev imajo in mi tip re?e samo zoom-zoom :rolleyes:

Napisano

 

?ivjo,

 

bom malo hijack-al tole temo da ?e jaz nekaj vpra?am. Pri meni se sedaj pojavlja ista napaka, 6-ka je 2013 letnik, brez I-ELOOP-a. Predvidevam, da bo treba menjati akumulator, bom pa ga ?e pomeril.

 

?e sem prav razumel, bi bilo potem najbolj?e nabaviti kar Exide AGM, kot je bilo ?e napisano gor. Konkretno mislim da bo tale pravi Exide efb EL604 60Ah?

 

 

EFB ni AGM

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Saj ravno to, kjerkoli sem ?el ?ez te konfiguratorje za mojo 6-ko, povsod mi ponudi samo opcijo EFB. Pi?e da je zadosti za start stop, ?e ima? ima? ?e kak?ne ostale porabnike tipa i-eloop potem pa AGM. Zdaj sem tudi jaz malo v dilemi, ker dejansko nisem ziher kaj ti dajo na originalnem servisu.

Napisano

Vse, kar je vec od minimalne zahteve, bo bolje - vsaj na dolgi rok. Zdaj za vsak evro nima smisla sparati pri zadevi, kot je akumulator ...

Napisano

Vse, kar je vec od minimalne zahteve, bo bolje - vsaj na dolgi rok. Zdaj za vsak evro nima smisla sparati pri zadevi, kot je akumulator ...

Pri teh stvareh ni za ?parat... kakor tudi ne na gumah. Denar boste lahko pri?parali na salamah in pivu...manj hrane bolje je. Pri teh stvareh pa nima? kaj-kupi naj stane kolikor pa? stane.

 

 

Napisano

Ma ne, sej ne spra?ujem da bi zdaj pri?paral par eurov. Bolj spra?ujem zaradi benefita, ki ga dobim, ?e kupim malo ve?.

Kako misli? malo ve? benefita?

 

 

Napisano

Kak?na bo razlika ?e kupim akumulator z ve?jo zagonsko mo?jo od priporo?ene oz minimalne?

Podobna, kot ?e kupi? 20W oja?evalec za v avto ali pa vzame? 100W. Oboje bo delalo a 20W bo na limitu medtem ko bo 100W igral z lahkoto in imel ?e rezervo. Ali pa, ?e vzame? mazdo benzinarja in se vozi?, z dizlom pa ima? vedno rezervo, ?e je treba na hitro prehiteti.

 

 

Napisano

Ima mogo?e kdo info kak?ne so sploh specifikacije tega OEM akumulatorja (info o avtu v podpisu). Jaz ga ven ?e nisem vzel, gor se pa tudi kaj dosti ne vidi. Toliko da vem sploh kaj je notri in potem gledam naprej po teh specifikacijah.

Napisano

V navodilih pi?e za 2.0 skyaktiv akumulator oznaka:Q 80 ,kaj to pomeni ne vem,na aku.mi pi?e12v in 54h in napis START & STOP. Pa ?e nekaj po Japonsko. Za 1.5D pa pi?e S 95,za 2.2 D pa T 110.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.