Skoči na vsebino

Krom letvice vrat Mazda CX-3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nimam konkretnih izku?enj, a ko sem za svojo M6 iz aliexpressa naro?il krom obrobe meglenk, je bila kakovost OK, tudi po dveh zimah soli brez napak, mehurjev ipd. Verjetno je za reskirati teh 55 EUR.

Napisano

Na oglasu pi?e, da so to letvice za vozila 2016, 2017 letnik. Moja je facelift 2018/9...Nikjer nisem zasledil ali se je oblika, dimenzije vrat kaj spreminjala pri faceliftu? Morda kdo ve za ta podatek?

Da se ne bi sam sebe nahecal in na koncu ugotovil, da ne pa?ejo gor...

Napisano

Na oglasu pi?e, da so to letvice za vozila 2016, 2017 letnik. Moja je facelift 2018/9...Nikjer nisem zasledil ali se je oblika, dimenzije vrat kaj spreminjala pri faceliftu? Morda kdo ve za ta podatek?

Da se ne bi sam sebe nahecal in na koncu ugotovil, da ne pa?ejo gor...

Najbolj?e, da pi?e? prodajalcu in ga vpra?a? oz. stopi do najblji?jega prodajalca in ti bodo oni razlo?ili, ?e je kak?na razlika. Jaz sem tudi tako naro?il stre?ni spojler cap za mojo, ?eprav ni nikjer pisalo, da je tudi za face-liftano.

In je v redu, pa ?e prodajalcu sem javil, da bo vedel, da pa?e.

Sem pa tudi ?e naro?al za mojo staro mazdo crom vratne letvice iz hong konga in so top kvaliteta. V bistvu so iz inoxa.

 

 

Napisano

Alex si ?e zmontiral to kapo na tvojo, te poka?i kak?no sliko.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Alex si ?e zmontiral to kapo na tvojo, te poka?i kak?no sliko.

Ne ?e. Ravno pripravljam za barvanje v svetle?o ?rno + sprednji lip prav tako.Bom montiral na avto, ko dam nazaj gor (tudi prebarvane) 19-ke.

To bo kmalu... :)

 

 

Napisano

Kak?ne barve bodo 19? Jaz sem zdaj zraven dobil grafitno sive.

Hyper silver black.

 

 

Napisano

Najbolj?e, da pi?e? prodajalcu in ga vpra?a? oz. stopi do najblji?jega prodajalca in ti bodo oni razlo?ili, ?e je kak?na razlika. Jaz sem tudi tako naro?il stre?ni spojler cap za mojo, ?eprav ni nikjer pisalo, da je tudi za face-liftano.

In je v redu, pa ?e prodajalcu sem javil, da bo vedel, da pa?e.

Sem pa tudi ?e naro?al za mojo staro mazdo crom vratne letvice iz hong konga in so top kvaliteta. V bistvu so iz inoxa.

 

Sem kar poklical svojega prodajalca in ga vpra?al...vse je enako. Torej grem v naro?ilo, da bo do 2/2 marca tu; tako kot avto. Sedaj je ?e na ladji iz De?ele vzhajajo?ega sonca :jupiii:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.