Skoči na vsebino

Preglednice: avtomobilskih karakteristik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...
  • Odgovori 80
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Tale GTI VI. generacija "Socialnega vozila" je pa dinamit na 4-ih kolesih, ima kar nekaj manj konjev kot 6MPS in je v teoriji vseeno nekaj hitrej?i ter ima vi?ji index (?e teorija zdr?i naj pa Ajvar pove);

 

http://www.zeperfs.com/duel4038-1391.htm

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Si pogledu razliko v te?i in pogonu mogo?e, tam se pol kar nekaj konji?ev stran vr?e. :blush:

To je tako kot ?e primerja? M3 MPS in M6 MPS.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

?e mi lahko nekdo pojasni zakaj je (predvidevam) z identi?nim motorjem, ?kodi?ka toliko po?asnej?a na kon?ni hitrosti, ali je samo hec da je drug menjalnik, ker pazite to, je celo kar nekaj la?ja, kot je razvidno iz podatka koliko kg ima na posami?no "konjsko mo?":

 

http://www.zeperfs.com/duel37-564.htm

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hmm, Audi je iz leta 1995? Verjetno kombinacija menjalnika, gum, aerodinamike? Predvsem na menjalnik bi stavil, da ima ?koda kraj?ega saj vidi?, da je po drugi strani pro?nej?a, ima pa slab?o kon?no.

Napisano

Tole je zanimiv dvoboj (sva pred cajtom ravno s kolegom debatirala o teh dveh avtih oz. Suny Gti, ki je malenkost celo la?i kot NX), kaj pravi? Simon;

 

http://www.zeperfs.com/duel632-662.htm

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tole je zanimiv dvoboj (sva pred cajtom ravno s kolegom debatirala o teh dveh avtih oz. Suny Gti, ki je malenkost celo la?i kot NX), kaj pravi? Simon;

 

http://www.zeperfs.com/duel632-662.htm

 

Tule na posnetku, sem slabo ?tartal pa tudi brez CAI in drugih odmi?nih, ki so dale kakega konja mojemu. :hudicek: Sicer pa ja, primerljiv avto ampak najbr? ne rabim re?i katerega vzamem, ?e mi ju ponudi?. Je pa zanimivo, da ima Colt bolj?e razmerje mo?/te?a pa kljub temu ne uide. ;)Pa ?ele zdaj sem primerjal in ugotovil, da celo 0-160 kar ?tima na tej strani (?eprav na no?nem posnetku sem imel enega 120kg desca zraven, da je snemal tako, da bi tudi tu lahko bilo bolje pri meni). 0-100 je pa itak ful odvisno od ?tarta. Pa ker je 100NX 2.0 je bolj pro?en kar v praksi pomeni, da od ovinka do ovinka bolje pospe?uje med prestavami.
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Hehe Activa lepo povedano :D Itak pa usi vozmo po omejitvah tko da useen ?e pi?i 3 svetlobna leta na uro :mi pijemoo:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

hehe, navor dela svoje :hudicek: zato nekateri vozmo diesle :hudicek::hudicek:

 

TSI NI dizel ! :hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

TSI NI dizel ! :hudicek::hudicek:

 

seveda vem da ni... ima pa ve? navora kot RX-8 in to sem mislil zakaj je hitrej?i :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Boss, kot zanimivost (vsaj ?e gledamo podatke s te strani o avtomobilih), ima tamo?nej?a Wankel Rx8 celo manj navora kot ?vohnej?a, pa hkrati tudi manj kot TSI, pa ga oplakne! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Boss, kot zanimivost (vsaj ?e gledamo podatke s te strani o avtomobilih), ima tamo?nej?a Wankel Rx8 celo manj navora kot ?vohnej?a, pa hkrati tudi manj kot TSI, pa ga oplakne! :danzoman::bravo:

 

Pa sej je ?ala, da mal Ajvarja dra?im. :hudicek:

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pa sej je ?ala, da mal Ajvarja dra?im. :hudicek:

 

Si mogo?e opazil da NIMAM vankla, ?e. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zanimivo da MPS6 v teoriji pusti zadaj Insinjo OPC z dosti ve? kavali;

 

http://www.zeperfs.com/duel3005-1391.htm

 

Bi ogl z mojo primerjat, ker pri navoru smo skor na istem pri hp, pa t.... :blush:

 

Je kdo gledal kolk kil na konja je pri enem in drugem ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.