Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

Prejsnji teden se je zacelo.

Ko sem peljal v ovinek se je slisalo ropotanje, kot da ne bi bilo kaj namazano in bi se kovina drgnila ob kovini....npr. kot da mas rocno premalo zategnjeno in se avto malo premakne, tak zvok se slisi.

Doma sem se ustavil in zaridal desno in levo! Servo je malo zategovalo. Malo je spustil malo primo, kot bi bil brez serva.

Bil sem pri mehaniku in je rekel da je elektromotor preslab? Da se segreva, da je zaradi tega tako.

No menjal ni nic, ker je rekel da ko se je on vozil ni bilo kj narobe in je normalno slo.

Danes sem sel po avto. Ropot je se vedno slisen! Servo dela, zaenkrat se ok???

Aja, rekel je se da je enak motor notr kot v subaruju in da tak servomotor pride 1700?

Prosim za pomoc, ali se da kako drugace resit?

Hvala

Napisano

Tk ne vem kj je tud ko samo po ravnem peljes neka skripa....

Simon pelko ima delavnci v senici , zapelji se do njega da pogleda mogo?e ti pa lahko popravi ?e ni kaj preve? hudega , kakor pa da da? nekumu 1700 eur pa ?e ne ve? ?e je res :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Tudi jaz imam problem s servo volanom (Mazda 6, 2007 CD120). Problem je enak temu ki je ?e opisan. Torej za?elo se je ?e kar nekaj ?asa nazaj, po recimo prevo?enih 60km je za?el volan malo trzati v ovinkih, malo je ratal trd nato pa se zmeh?al. Ko pa sem se ustavljal oz. ko so obrati padli je volan postal ?isto trd, prav tako zavore. Prav tako je na nizkih obratih za?ela na ne?no utripati lu?ka za olje. O?istilo se je filter za olje, pregledana je bila servo pumpa in menjano olje za servo. Problem je bil ?e vedno isti. Nato smo mislili da je problem v kak?ni masi, zato smo vse o?istili. ?e vedno ni? bolje. Zasledil sem nekaj na to temo na enem drugem forumu https://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=92715

 

A mi upa kdo razlo?iti tisto zadnjo objavo kjer je zapisal da je ro?no vstavljal olje oz. da so bile nekje zabite cevi? Kje naj i??em te?avo oz. na kaj na bom pozoren?

 

Pa trenutno mi servo obupuje ?e po 15km. ?e pa grem v strm klanec se pa zadeva pojavi dosti prej.

 

Upam da ima kdo kak?no idejo ker meni je ?e po?teno na?elo ?ivce :)

 

 

Napisano

Hmm, ne vem, meni se zdi, da je problem v servo pumpi ali pa v premalo servo olja. Jaz se ne bi zajebaval in bi ?imprej avto spravil na servis, da ne bo ?e kak?na ve?ja ?koda.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo to ma 2 kanala, če bi recimo kdaj hotel dodat nizkotonec, recimo da zadevo dam v dnevno, morm pa pogledat proti dražjemu bratu ne.   SONY STR-DH590, 5.2-kanalni AV-sprejemnik za domači kino - Kondrič d.o.o. KONDRIC.COM 4x HDMI vhod Koaksialni, Optični in Bluetooth Vhod  
    • Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo.   Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.  Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?)  Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.   -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke    Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.)  Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .    
    • Ko smo še imeli stare televizije...     Mladina se tega ne spomni...
    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.