Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

Prejsnji teden se je zacelo.

Ko sem peljal v ovinek se je slisalo ropotanje, kot da ne bi bilo kaj namazano in bi se kovina drgnila ob kovini....npr. kot da mas rocno premalo zategnjeno in se avto malo premakne, tak zvok se slisi.

Doma sem se ustavil in zaridal desno in levo! Servo je malo zategovalo. Malo je spustil malo primo, kot bi bil brez serva.

Bil sem pri mehaniku in je rekel da je elektromotor preslab? Da se segreva, da je zaradi tega tako.

No menjal ni nic, ker je rekel da ko se je on vozil ni bilo kj narobe in je normalno slo.

Danes sem sel po avto. Ropot je se vedno slisen! Servo dela, zaenkrat se ok???

Aja, rekel je se da je enak motor notr kot v subaruju in da tak servomotor pride 1700?

Prosim za pomoc, ali se da kako drugace resit?

Hvala

Napisano

Tk ne vem kj je tud ko samo po ravnem peljes neka skripa....

Simon pelko ima delavnci v senici , zapelji se do njega da pogleda mogo?e ti pa lahko popravi ?e ni kaj preve? hudega , kakor pa da da? nekumu 1700 eur pa ?e ne ve? ?e je res :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Tudi jaz imam problem s servo volanom (Mazda 6, 2007 CD120). Problem je enak temu ki je ?e opisan. Torej za?elo se je ?e kar nekaj ?asa nazaj, po recimo prevo?enih 60km je za?el volan malo trzati v ovinkih, malo je ratal trd nato pa se zmeh?al. Ko pa sem se ustavljal oz. ko so obrati padli je volan postal ?isto trd, prav tako zavore. Prav tako je na nizkih obratih za?ela na ne?no utripati lu?ka za olje. O?istilo se je filter za olje, pregledana je bila servo pumpa in menjano olje za servo. Problem je bil ?e vedno isti. Nato smo mislili da je problem v kak?ni masi, zato smo vse o?istili. ?e vedno ni? bolje. Zasledil sem nekaj na to temo na enem drugem forumu https://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=92715

 

A mi upa kdo razlo?iti tisto zadnjo objavo kjer je zapisal da je ro?no vstavljal olje oz. da so bile nekje zabite cevi? Kje naj i??em te?avo oz. na kaj na bom pozoren?

 

Pa trenutno mi servo obupuje ?e po 15km. ?e pa grem v strm klanec se pa zadeva pojavi dosti prej.

 

Upam da ima kdo kak?no idejo ker meni je ?e po?teno na?elo ?ivce :)

 

 

Napisano

Hmm, ne vem, meni se zdi, da je problem v servo pumpi ali pa v premalo servo olja. Jaz se ne bi zajebaval in bi ?imprej avto spravil na servis, da ne bo ?e kak?na ve?ja ?koda.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • se pravi je odpadel vijak ker si slabo servis naredil?
    • Tole je že za v razpiz... Danes, komaj 2 tedna po končani 4mesečni bolniški, sem imel spet velike šanse, da se razsujem. Na ravnem, samo kilometer po končanem spustu, mi je izpadel vijak zadaj iz nihajke. Krasna reč ko ti zadnji konec kolesa nekontrolirano prestavlja levo desno. Če bi se to zgodilo samo malo prej na spustu kjer sem ovinke zalagal na polno...   Nikoli več ne kupim kolesa Cube. To je pa tak jajc. Kolo je staro 6 let in že od novega vseskozi kaj zaje... poleg tega da sem moral menjat od vilic do bremz in diskov in felten, ker so bile že nove zanič.  Te cube jajca sem nazadnje servisiral jeseni, ko sem vse vijake nihajke odvil, namazal z modrim loctete varovalom in ustrezno privil z momentključem.  Ta jajca od cube še vedno gledam pri hiši, ker ga imam za na morje, ker s tanovim biciklom ne spravim štirih koles na prtljažnik na kljuki. Danes sem se vozil z njim, ker sem dal nov bicikel na servis da zamenjajo zvito gonilko.   
    • Vidim da majo vse mazde cx30 blagi hibridni sistem. Pa me zanima kako to deluje, oziroma kaj se zgodi ce ta sistem crkne(baterija, el. motor).Je potem možno se normalno voziti brez tega sistema al si prisljen to popravit ?  
    • Hvala za odgovor ... svet je bil lepši brez DPF filtrov in ja, drago se plačuje cena ki jo postavijo "okoljevarstvene" organizacije ... skratka, ni za govort .... Mislim da bo Pelko z domžal kar pravi naslov ... a omenjeni mehanik opravi tudi to nadlogo (EGR) ? Kako je na tehničnem pregledu oz pri pooblaščenem servisu ko si brez EGR ventila?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.