Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Res ni razlike v ceni pri rabljenih, je pa za dizla dra?ji servis, tveganje stro?kov ob okvari - injektorji ali turbina - nikoli ne ve? kaj kupi?.

Saj se nebi branil dizla, samo ni prioriteta, kljub temu, da so v modi. Vukov premacy bi bil ?isto kul, samo okrog cene bi se verjetno malo te?ko dogovorila...

 

Jah mora? povedat kolko $$$ bi dal zanj....Glede tega,da en ve?,kaj kupi? je pri bencincu ?isto isto,da nikoli ne ve? kaj kupi?, edino ralika je da nima turbine,?e se osredoto?imo samo na Premacy-je...je pa tudi res,da pri 1.8 ma?ini zelo te?ko pride? pod 9 l porabe. Meni recimo zdaj dizel ne pride ve? v po?tev,ker ne delam ve? tolko km kot prej.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Kaj pa vem, ciljam do 11 tiso? ?.

Nimam pa potrebe za dizlom, saj prevozim do 20 tiso? kilometrov letno.

Lahko se pa za kako pija?o zmenima, pa mi vsaj malo avto razka?e?, ?e ?e ravno biznisa ne sklenema.

Pa ?e to - zanimiv in enostaven na?in pripenjanja kolesa.

Napisano

Kaj pa vem, ciljam do 11 tiso? ?.

Nimam pa potrebe za dizlom, saj prevozim do 20 tiso? kilometrov letno.

Lahko se pa za kako pija?o zmenima, pa mi vsaj malo avto razka?e?, ?e ?e ravno biznisa ne sklenema.

Pa ?e to - zanimiv in enostaven na?in pripenjanja kolesa.

 

11 tiso? EUR bo pa malce premalo,tam okoli 12,5 tiso? je ?e bolj relano....glede pija?e ni problema,?e bo? kaj v MB,sporo?i preko ZS.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

No,da ?e jaz malo reklame naredim... :D Vuk-ova Mazdica je res bomba,more? jo v ?ivo videt CitroX"! :bravo: Lahko bi se vi2 1x dobla,pa da mu jo poka?e? vukson! :D

 

?e zrihtano...

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Ja.

Sva malo pogledala in se malo peljala. Zanimiva zadeva, ni? kaj enoprostorskih voznih lastnosti ne daje - verjetno "krivo" zamenjano vzmetenje in odmik od ceste. Malo klasi?nih dizl zvokov, ki pa jih po nekaj metrih odmisli?, ko se hitrost (obrati) malo pove?a. Kak konji?ek ve? ne bi ?kodil pri teh dveh litrih... Mogo?e bi trebalo kak?en i na rde?e pobarvat..

Nisem se zelo spu??al v podrobnosti je pa ena stvar za pokritizirat - sede?i bi res lahko bili malo (beri mnogo) bolj?i. Pri taki ceni novega vozila var?ujejo pri sede?ih?? Kje je tu logika, ne vem...

Povzetek: prostoren, prakti?en, v?e?en avto z dobrimi voznimi lastnostmi (za preisku?enje voznih lastnosti sicer ?lovek potrebuje malo ve? ?asa in prostora...) in dodatno opremo.

Razlogi proti: ne najdem pametnega razloga, da bi se odkri?al svojega, ki prav lepo prede, pa ?e verjetno bi preve? izgubil, ?e ga prodam. Picaso z dobro opremo je v tujini precej ugodnej?i, bom tudi o tem razmi?ljal. Nenazadnje je tudi prora?un pomemben.

Ja, vem, seveda se premacy lep?e pelje.... :bravo:

Napisano

Ja.

Sva malo pogledala in se malo peljala. Zanimiva zadeva, ni? kaj enoprostorskih voznih lastnosti ne daje - verjetno "krivo" zamenjano vzmetenje in odmik od ceste. Malo klasi?nih dizl zvokov, ki pa jih po nekaj metrih odmisli?, ko se hitrost (obrati) malo pove?a. Kak konji?ek ve? ne bi ?kodil pri teh dveh litrih... Mogo?e bi trebalo kak?en i na rde?e pobarvat..

Nisem se zelo spu??al v podrobnosti je pa ena stvar za pokritizirat - sede?i bi res lahko bili malo (beri mnogo) bolj?i. Pri taki ceni novega vozila var?ujejo pri sede?ih?? Kje je tu logika, ne vem...

Povzetek: prostoren, prakti?en, v?e?en avto z dobrimi voznimi lastnostmi (za preisku?enje voznih lastnosti sicer ?lovek potrebuje malo ve? ?asa in prostora...) in dodatno opremo.

Razlogi proti: ne najdem pametnega razloga, da bi se odkri?al svojega, ki prav lepo prede, pa ?e verjetno bi preve? izgubil, ?e ga prodam. Picaso z dobro opremo je v tujini precej ugodnej?i, bom tudi o tem razmi?ljal. Nenazadnje je tudi prora?un pomemben.

Ja, vem, seveda se premacy lep?e pelje.... :bravo:

 

Glede sede?ev ne sme? pozabit,da je vendarle enoprostorec in ne nek '?portni' avto. Se pa sam strinjam,da bi kak?ni bolj ?portni sede?i prav pasali vanj. Da le ne bo? pri Picassoju ?e bolj razo?aran glede sede?ev in polo?ajem sedenja.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Glede sede?ev ne sme? pozabit,da je vendarle enoprostorec in ne nek '?portni' avto. Se pa sam strinjam,da bi kak?ni bolj ?portni sede?i prav pasali vanj. Da le ne bo? pri Picassoju ?e bolj razo?aran glede sede?ev in polo?ajem sedenja.

lp vuk

 

Lastniki picassojev sede?ev raje ne omenjajo.... verjetnoso slab?i, kot pri premacy.

 

Verjetno sem pa jaz malo razvajen kar se seda?ev ti?e - saj si videl. Pa niti moji niso najbolj?i - malo so prekratki. :blink: Bolj udobno kot se sedaj, se bi v tem razredu te?ko vozil.

 

Ta premacy je res kul, ampak prora?un tega (zaenkrat) ne predvideva...

Napisano

Lastniki picassojev sede?ev raje ne omenjajo.... verjetnoso slab?i, kot pri premacy.

 

Verjetno sem pa jaz malo razvajen kar se seda?ev ti?e - saj si videl. Pa niti moji niso najbolj?i - malo so prekratki. :blink: Bolj udobno kot se sedaj, se bi v tem razredu te?ko vozil.

 

Ta premacy je res kul, ampak prora?un tega (zaenkrat) ne predvideva...

 

Sem videl sede?e ja;jaz tudi ?e vedno pogre?am sede?e iz 206ke,drugega pa ?isto ni?....no saj Premacy bo ?e nekaj ?asa pri meni,tako da bo mogo?e tudi kdaj v tvojem prora?unu ;)

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.