Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, 

 

V?eraj letim iz trgatve in mi za?ne utripat DPF malo kasneje pa ?e rumena check engine lu?ka.

 

Zgodovina pa taka. DPF se mi je nekaj ?asa nazaj v?gal, pa se mi zginil ko sem naslednji? avto v?gal. Pa je dal mir po moje kak mesec. Potem spet enako pri?gal, ugansil in dal mir. Potem se mi je prej?nji teden enako, zdaj v?eraj pa je ka?e rekel da "konc zajebancije".

 

Ma kdo kaj ve? infa o tej napaki oz. kaj bi bilo najbolj priporo?ljivo narest?

 

Peljal sem da do kolega, ki mi avto ?raufa in pravi da se da to ven stol?t pa reprogramirat oz. da je to ena opcija.

Ima kdo ?e kak drug predlog oz. ideje?

 

 

Do zdaj ko sem mi je ta DPF u?gal je bilo tko da je svetil vedno, potem smo ga dal na ra?unalnik, ro?no pognal regeneracijo in pa neki z eno ?i?ko poresetiral in je blo.

 

Hvala

Napisano

Health Reports 

Diagnostic Result 

Fault ( 2 ) IC (Instrument Cluster) ( 1 ) Abnormal 

U0401 Invalid Data Received From ECM/PCM Continuous Memory DTC - PCM (Powertrain ( 4 ) Abnormal Control Module)

P2458 Diesel Particulate Filter Regeneration Duration Continuous Memory DTC -

P2463 Diesel Particulate Filter - Soot Accumulation Continuous Memory DTC -

P242F Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Continuous Accumulation Memory DTC -

P242F Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Continuous Accumulation Memory DTC - N

Napisano

Di?i po zabitem DPF. Jaz bi probal s stati?no regeneracijo, ?e ?e ni prepozno za to. Pod reset DPF in potem k strajnarju oz. konkurenci, da ti orenk s?istijo DPF.

 

Pa seveda obenem preverit, ?e so ostale komponente nekje v normali, zlasti injektorji.

Napisano

Luftmesser, injektorji, turbina, ERG, zabit DPF. Vrstni red lahko tudi zamenja?.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.