Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, 

 

V?eraj letim iz trgatve in mi za?ne utripat DPF malo kasneje pa ?e rumena check engine lu?ka.

 

Zgodovina pa taka. DPF se mi je nekaj ?asa nazaj v?gal, pa se mi zginil ko sem naslednji? avto v?gal. Pa je dal mir po moje kak mesec. Potem spet enako pri?gal, ugansil in dal mir. Potem se mi je prej?nji teden enako, zdaj v?eraj pa je ka?e rekel da "konc zajebancije".

 

Ma kdo kaj ve? infa o tej napaki oz. kaj bi bilo najbolj priporo?ljivo narest?

 

Peljal sem da do kolega, ki mi avto ?raufa in pravi da se da to ven stol?t pa reprogramirat oz. da je to ena opcija.

Ima kdo ?e kak drug predlog oz. ideje?

 

 

Do zdaj ko sem mi je ta DPF u?gal je bilo tko da je svetil vedno, potem smo ga dal na ra?unalnik, ro?no pognal regeneracijo in pa neki z eno ?i?ko poresetiral in je blo.

 

Hvala

Napisano

Health Reports 

Diagnostic Result 

Fault ( 2 ) IC (Instrument Cluster) ( 1 ) Abnormal 

U0401 Invalid Data Received From ECM/PCM Continuous Memory DTC - PCM (Powertrain ( 4 ) Abnormal Control Module)

P2458 Diesel Particulate Filter Regeneration Duration Continuous Memory DTC -

P2463 Diesel Particulate Filter - Soot Accumulation Continuous Memory DTC -

P242F Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Continuous Accumulation Memory DTC -

P242F Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Continuous Accumulation Memory DTC - N

Napisano

Di?i po zabitem DPF. Jaz bi probal s stati?no regeneracijo, ?e ?e ni prepozno za to. Pod reset DPF in potem k strajnarju oz. konkurenci, da ti orenk s?istijo DPF.

 

Pa seveda obenem preverit, ?e so ostale komponente nekje v normali, zlasti injektorji.

Napisano

Luftmesser, injektorji, turbina, ERG, zabit DPF. Vrstni red lahko tudi zamenja?.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ko smo še imeli stare televizije...     Mladina se tega ne spomni...
    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.