Skoči na vsebino

PVC panelna ograja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav,

okrog atrija imam postavljeno leseno panelno ograjo, brat je kupil smrekov les v OBI-ju leta 2014, 2x sem jo ?e brusil in barval, pa je vseeno tik pred prepadom-razpadom, zato se

odlo?am za nakup PVC ograje z imitacijo lesa. Ali ima ?e kdo mogo?e kake izku?nje kje kupiti? Ponudnikov je veliko, vsi so brez cenikov, ?e ne bo ?lo druga?e, bom pa? enemu po enemu pisal za ceno, lahko mi pa vi svetujete za koga?

 

 

Napisano

?e bo? ?elel alu ograjo ti morda lahko pomagam pri ceni

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja, OBIjeva kvaliteta je... Pustimo stat.

 

In ?e naro?i? na ?agi prave smrekove deske, pooblane, pa jih doma prelakira?, preden jih namontira?? Jaz jih imam zunaj na stopni??ni ograji ?e kak?nih 10 let, pa jih ?e nisem ponovno lakiral. In so ?e vedno povsem v redu.

 

?e pa dobi? mojstra, da ti naredi akacijeve, si pa sploh zmagal... Ampak to pa zna biti ?e posteno drago. Mogo?e pa bukove.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Je varijanta tudi glede "prave" smreke ja, moram pa dat skupaj, koliko stane en ploh, + barva. V?eraj sem jih na?tel okroglih 300 jih potrebujem....x2.5?/kos...za plastiko pravim. 

Bom ?e malo lesarje poklical.

 

 

 

Ja, OBIjeva kvaliteta je... Pustimo stat.

 

In ?e naro?i? na ?agi prave smrekove deske, pooblane, pa jih doma prelakira?, preden jih namontira?? Jaz jih imam zunaj na stopni??ni ograji ?e kak?nih 10 let, pa jih ?e nisem ponovno lakiral. In so ?e vedno povsem v redu.

 

?e pa dobi? mojstra, da ti naredi akacijeve, si pa sploh zmagal... Ampak to pa zna biti ?e posteno drago. Mogo?e pa bukove.


Mastnak? Ga zelo hvalijo. Sam nism preverjal ali imajo pvc panele.

Mastnak ima samo ALU. Bom vseeno povpr?al za ceno  panela.

Hvala


Tam okrog se gibljejo cene ja, sem oddal nekaj povpra?evanj.

Napisano

?e ni strogo varovana voja?ka skrivnost, zaupa? dimenzijo posamezne deske ter njihovo ?tevilo, pa jaz enega povpra?am za lesene deske.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz se pa strinjam s tem in bi bil navdušen, če bi država to prepoznala kot ekološko in pomagala s kakšnimi davčnimi olajšavami. Bi bil učinek boljši kot npr. 'elektromobilnost'.   Zakaj?   Ne bi rad delal kakšne hude reklame, ampak iz prve roke vem, da Honda CB125F je v bistvu malo večji moped z 9 kW. Brez težav zmore 95 km/h, če imaš dovolj prostora, jo spraviš na 105 km/h. Kar pomeni, da je povsem zadosti za mestni in primestni promet, ni pa neki drkalnik ali dolgoprogaš. Torej, da se en (ali pa morebiti dva) človek vozi v službo in nazaj ter kdaj po manjših nakupih, je povsem zadosti velik in zadosti zmogljiv. In tudi kakšnega mulca iz šole lahko pripelješ domov... In iz prve roke vem, da pri mestni rabi ter vožnji po hribih z enim rezervoarjem (12 do 12,5 litra) naredi 700 km.    Sicer bom zdaj ugibal (in bi bil hvaležen komu, ki to zna, da izračuna in dokaže), da če vzamemo v račun vse izpuste (ne samo CO2, ampak tudi ostale pline, onesnaženo vodo, ... ...), ki nastajajo že pri proizvodnji vozila in nato med življenjsko dobo in na koncu razgradnjo, pa če vračunamo še vso energijo, ki jo porabimo za proizvodnjo in razgradnjo, je en tak močnejši moped za okolje najbolj prijazen. Poleg tega skrajšuje kolono (dva motorja sta lahko vštric in zasedeta 3 tekoče metre ceste, dva avta sta pa en za drugim in zasedeta vsaj 10 tekočih metrov ceste...), kar pomeni bolj tekoč promet.   Ja, motoristi so "na prostem" in odvisni od vremena. Ampak spodobna motoristična obleka brez težav zdrži pol ure naliva. Pol ure mestnega in primestnega prometa je pa že kar razdalja: iz Ljubljane je to Kranj, Kamnik, Višnja Gora, Turjak, Logatec, ... ... ...   En tak močnejši moped skupaj s kovčkom za čelado in spodobno motoristično obleko vključno s čelado in škornji dobiš za 4.500€. Če bi država to prepoznala kot eko-mobilnost in dala davčno olajšavo, bi zadevo dobili že za 3.500€. In če bi še na cestah uredili, da bi motoristi lahko šli mimo kolone do semaforja, bi pa že marsikoga zamikalo... Pa bi bilo za okolje precej boljše kot dvo-tonska baterijska vozila...
    • Očitno nisem samo jaz takega mnenja!   Danes sodelavka razlaga, da so ji na banki odobrili kredit in da bo končno lahko kupila avto.   Ta sodelavka zdaj vozi Forda. In se ji bo zdaj končno izpolnila želja, da si kupi avto...
    • Kdor dela, greši...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.