Skoči na vsebino

Mazda Xedos 9 2.5


BernardGrum

Priporočeno sporočilo

Hmm mislim da se dobijo rezervni deli za xedos 9 druga?e pa gre? v Avstrijo po njih ?e jih ?e pri nam ne bo? dobil.

 

Pokli?i kak?en mazda servis pa njih vpra?aj ?e se res ne dobijo rezervni deli.

 

Nekateri rezervni deli za mazde pa so res dragi!!

 

Samo ?e ?e nisi sli?al da se Mazde zelo malo kvarijo zato bo? imel zelo majhne stro?ke z njim!! :) Lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen!

 

Za Mazdo Xedos9 2,5 V6 '94 ti lahko recem, da smo jo imeli doma.

Zelo zadovoljni z njo, velik km z njo prevozli. :wub:

Bi jo ziher ?e imeli, ?e se nebi razbila v prometni nesre?i.

Tako da ti lahko povem, da smo tudi njeno varnost preizkusili, in s tem tudi Mazdino "dru?insko celico" - to so posebne oja?itve karoserije.

Ampak ?al na?i Mazdi X9 ni bilo ve? pomo?i. :(

No ja, zdaj pa je nadome??ena z letnikom 01. :)

 

Glede tvojega strahu za rezervne dele, naj ti povem da se ?e vedno vse dobi pri originalnih servisih, izbira rabljenih delov v tujini je tudi kar velika kolikor vem.

Cene tudi niso kaj dosti vi?je kot za ostale Mazde. Tako da ne skrbet.

 

Sploh pa ?e je lepo ohranjena, ne bo? imel nobenih te?av ali pa izrednih popravil. Vsekakor si pa ta izredni motor zaslu?i vso nego, katero potrebuje.

 

Je pa ?al res, da so nekatere z 2,5 V6 ma?ino ?e hudo zgonjene in pomanjkljivo vzdr?evane. V takih primerih, je pa seveda potrebno malce ve? "truda" vlo?it, ampak se ve?inoma ?e vedno spla?a, ker ko vse po?tima?, ima? zopet tisto zanesljivo vozilo, s katerim se bo? lahko preva?al kilometre in kilometre. In to v popolnem udobju.

 

To je zaenkrat vse, ?e te pa ?e kaj zanima, le pi?i!

 

Lp!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ideja je prava, avto je zakon ! vedno sem ga hotel imet...

 

je pa to XEDOS ! zato pac moras vedeti, da imas nekaj vec, deli za XEDOS serijo so malenkost drazji od ostalih delov (imel sem XEDOS 6 1.6 16V), se pa dobi VSE kar rabis... je pa res, da je izredno malo ponaredkov za ta vozila

 

ce je pravilno vzdrzevan pa itak ni strahu... moras pa vedeti da je poraba 10-12 litrov minimum !

 

so se pa ti tipi motorja (K-serija) vgrajevali tudi v npr. ford probe

 

drag strosek je na takem motorju veliki servis (tudi vem, ker mam MX-3 V6 :) )

 

ce pa vsaj malo razumes anglesko, pa najdes veliko informacij na internetu

 

nekaj o motorju:

http://www.rs-productions.com/RSP_Motors/t.../sae-920677.htm

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brez panike, ?E je avto redno vzdr?evan potem ni panike da bi sploh potreboval kake ekstra rezervne dele. Zavore in ostali potro?ni materijal pa ni pretirano drag ?e le malo pokli?e? po ?tacunah in povpra?a? o cenah, druga?e pa avstrija vabi. Js mam svojo Xedos 6 V6, pa ni kak pretiran stro?ek 50 ksit v 2 letih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.