Skoči na vsebino

MAzda MX 5 MK III vgradnja kompresorja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hjah, tega pri nas ne bo? homologiral... ?e ti je to ovira, potem najbolje, da pozabi? na projekt.

 

?e pa pozna? koga, ki lahko kaj "zrihta" oziroma bo? riskiral pa zadevo skrival... Ta argument sem ?e ve?krat sli?al, da se lahko turbino/kompresor skrije, ampak bi rad videl v ?ivo. Pa potem ?e pline in zvok "skrit". :D Pline bi lahko verjetno porihtal z remapom samo za tehni?nega.

 

Sem pa videl enga ameri?ana, ki vsako leto odmontira turbo/kompresor, gre delat "tehni?nega" in potem nazaj gor montira.

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Napisano

Eazy-0.... imam kar nekaj predelav na "?enini" MX5..vse homoligirano...tako, da so tvoji pomisleki tehtni... tocno to je razlog da oklevam z nakupom...

Napisano

Marsikaj se da homologirati na "nek na?in". Ampak kompresor in pove?anje mo?i je pa trd oreh. Vem pa za eno GT86, ki ima homologiran kompresor. Ampak gre za predelavo narejeno v Nem?iji z nekimi njihovimi certifikati. 

Napisano

No, da ne bo pomote, vse se da.

 

Trije relativno izredni primeri iz doma?ih logov:

 

dsc01199small6by.jpg

 

?inkovec MM - avto v ve?jem delu izdelan v samogradnji in homologiran. V ?tartu Diablov motor, potem BMW.

 

 

 

2f258256484f05b9e8d6.jpeg

 

Road Queen Dina - zopet ve?jidel samogradnja, s tem da mu iz havbe gleda Harley Davidson V-twin ma?ina pa je vseeno ?lo skozi homologacijo

 

 

B2EBhVZIEAEh6_W.jpg

 

Elaphe prototipi - vozila predelana na elektriko z motorji znotraj koles ali v primeru Sharana - Dizel motor + near-wheel elektri?na motorja zadaj

 

Vse se da... ampak za navadne smrtnike z navadnimi denarnicami je malo te?je.

 

Morda je res varianta narediti predelavo v Nem?iji najbolj realna. Malo sem brskal in o?itno bi znali tejle mojstri (https://sps-motorsport.com/) predelati zadevo z T?V certifikatom (pa seveda raznimi potrdili o strokovni vgradnji itd...), kar bi morda znalo iti skozi na?e tehni?ne preglede.

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Napisano

Verjetno je kon?na cena materiala, vgradnje in homologacije x2 tisti ceni kompresor kita, zato se verjetno izpla?a samo takemu, ki je potem ne bo nikoli prodal. :)

Napisano

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.