Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No res se je fajn za?elo vse skupi zame, glih pridem domov, pokli?em kolega pri kermu je biv avto te 4 dni ko smo bli v BG, pa mi pove da je ma?inca v nevoznem stanju! Ja super sm si mislu, sam o?itno sm biv ?e mal pod vplivom (?esarkoli ?e) in se mi je takrat ?e total jeeee.alo za avto, pol kasnej je stvar ratala mal drga?na! <_<

 

Ko smo jo probal ?tartat, sicer vergla, sam ni? ve? kakor to, pol probal potegnit z drugim avtom, ?e vedno no?e oz. pri?ge samo ji obratov ne more? nikamor nabit in ?im dotakne? spet sklopko, pa crkne!

 

Pol so ble vmes razne variante, da se je alarmu zme?alo in ga je treba resetirat (bla je ful podobna scena, kokr da ho?e? avto ?tartat, je pa alarm aktiven in vezan na blokado v?iga), no tut od tega ni blo kruha, na koncu je en tip, neke vrste mehanik ugotovil da mi kabli prebijajo in sicer 2. po vrsti tisti ki gredo na sve?ke (ga je tut na tem drugem kablu stresla elektrika) in da se je pa? v teh parih dneh verjetno ful vlage nabralo, ko je skoz stal zunaj, drga? pa je navajen na gara?o!

 

Opazil pa sem tut da avto kar en cajt vergla, dokler za?tarta, zihr ene 3 sekunde in da se stvar po?as slab?a oz. upo?asnjuje glede v?iga!

 

No in zdej res ne vem kake so variante, ?e je res samo kabl, pol super, ?e je kej ve?jega, pa pa? ?ivelo novo leto in z njim povezani stro?ki, :hohoho: no sicer pa mi mogo?e ?e jutr takle cajt ne bo ve? tok do heca in neumnosti!

 

A ma kdo kako idejo kaj bi loh bilo narobe?

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Mislim da si si ?e kar sam odgovoril vlaga, bo treba malo na toplo ga postavit ali pa zamenjati kable pa sve?ke. meni je tudi od sobote stal pa pridem danes zve?er da bi ga zalaufal so mi pa samo lu?ke po?migale-prazen akumulator. Pa ?e najprej je bil hud mraz v?eraj pa je bila huda odjuga in je bilo vlage ful.

 

Pa ali ima? ti ?e razdelilno kapo, ?e jo ima? jo odpri pa poglej kak?na je notri

Napisano

SE mi zdi da mam ?e to kapo ja, sicer pa sve?ke so pa total nove oz. majo cca 2000 km, tko da tle ne bo kruha, ostalo pa bomo vidli, samo na kake po?tene stro?ke, to pa <_< bo morala po?teno padla, glih sm pr?ov dobre volje nazaj, mel smo se noro (no loh tut povem da sem ves ke? spu?il) :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

variante:

ce ne vzge, se najprej pogleda dvoje:

-je benicin?...poglej ce pride bencin skozi bencinski filter oz do sveck...svecke bi morale biti po nekajsekundnem verglanju mokre, ko jih odsravfas ven

-kako je z iskro...ali sploh je (ce ga je streslo, verjetno je:), ali je ob pravem cajtu (odpri razdelilec pa poglej ce je rotor na svojem mestu)...

 

prav mozno je da kabel prebija, vendar bi avto zaradi tega moral ravno tako vzgati...bi pac delal na 3 cilindre. Je pa mogoce da vec kablov prebija, potem pa pridemo do tvojga problema. Jst bi pregledal se razdelilno kapo, ce slucajno ni oksidirana Poglej se ce so svecke v redu. Namrec ce ti ze prej avto ni vredu vzigal, je pomojm najbolj mogoce, da je kriva razdelilna kapa al pa svecke, ter seveda se kabli. Kable bi poprobal od kaksnega kolega, da jih ne bos zastonj kupoval.

 

Good luck...pa seveda srecno novo leto :P

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

Ja za sve?ke in akumulator sem 100 % da so ok, ostalo bo treba jutr preverit, itak smo ?e kar danes odvlekli staro penzionerko do mojga mehanika in mu grem pol takoj jutri te?it, pa ?e upam da bo cenik na?timan na bo?i?kovo tarifo, drga? bo kriza! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

?e ti je avto 4 dni stal v vlagi je definitivno problem zgolj v razdelilni kapi - suha krpa, fin brusilni papir pa vse kontakte s?istit pa patino pobrusit. Bi moral v?gati BP.

33112_1.png

Napisano

in ko bos razdelilno kapo scistil ter !rahlo! posprejal z WD40, namazi rob kape, ki tesni z razdelicem, s tanko plastjo masti. Tako bo razdelilna kapa bolje tesnila ter bo manj vlage vdiralo v razdelilec :jupiii:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

Hvala za nasvete, pa tut upam da bo ?lo vse po planu in bom jutr ?e v akciji! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Pa ?e avto se naj fajn segreje, da se osu?i.

 

No sej s segrevanjem pa nikol ni biv pr men problem! V?asih mu je ?e prevro?e! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

kej novega kle?

 

jst mam toooook slabo vest, ker sem odpelu delujoc avto... :(

Napisano

kej novega kle?

 

jst mam toooook slabo vest, ker sem odpelu delujoc avto... :(

 

Po mojem ni n? huj?ga kokr da ma? podgane v okolici hi?e in so mi kable mal pomalcale! :hohoho:

 

Aja drga? pa smo za?asno re?li zadevo, ker ste prov domneval glede vlage, pa kabli so bli gnili, in to ?e bi biv sam edn od unih ?tirih, bi ?e nekak ?lo, tko pa je biv un taglavni do razdelilne kape in mi je majstr za par dni dal enega drugega (?e tudi odpisanega), sam je ?e vedno par 100% bol?i od mojga in avto je v momentu zalaufu, pol sem se pa ?e enih 30 km pelju in je blo dost normalno pa tut v?ig je zdej v momentu. Tko da moram samo ?e dobit nove komplet kable, pol pa ne bo ve? jeeeebe s tem!

 

Drga? pa sm zlo hvale?en vsem ki ste mi z nasveti dost dobr opredelil v ?em je problem! :rispekt:

 

Zdej pa samo ?e ne vem kake kable naj vzamem oz. kok se kej med sabo razlikujejo in al morm neke prov specialne dobit al pr tem ni problema! :ne vem:

 

Sicer pa ?e bi bli kaki ve?ji stro?ki, bi pa mojo "nepremi?nino" pustil kar v starem letu! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

?e so ti kabli v tem trenutku predragi (ponovoletna su?a v ?epu) se da zadevo za?asno re?iti s silikonom. Zalije? ga okrog kabla in ne bi smel ve? prebijat. To sem jaz na fotrovi biv?i (zdaj je od brata) Lantri naredil pa je po dveh letih ?e vedno mir :D .

 

Smo rekel, da ko za?ne zajebavat bomo menjal pa hudi? kr deluje in deluje BP. :bravo:

33112_1.png

Napisano

Ma ja sej fora je ko pol za?ne ?lovek ?parat tam, kjer se to ne da! :hohoho:

 

Sej ?e najbol? da zadevo mal pogledamo u ndelo na sre?anju, zaenkat mi z unim "novim" glavnim kablom dobro u?iga, sam bo treba zadevo orng re?it, ne pa neki flikat! <_<

 

Mam pa drga? kolega ki dela v Eurotonu v Kopru, pa bi mi zrihtu ful cenej te kable, sam ne vem kake to?no naj mu naro?im! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.