Skoči na vsebino

CX-5 Subwoofer kablovi ?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Je gdo ugradil subwoofer u cx5?
Ima li prire?ene kablove u prtlja?niku?

Kupil sam cx-5 bez navigacije. A dobil sam sve prire?eno, jedino ne daju ono kaj je najjeftinije, SD karticu.
Kupovinom kartice navigacija je proradila.

Zato se nadam da mo?da negdje ima neki kabel za subwoofer, bilo pasivni ili aktivni.

 

U mazdi 6 gg imam Bose i vi?e ne mogu bez subwoofera.

  • 4 let kasneje...
Napisano (urejeno)

U CX-5 2019 dao sam ugraditi Alpine aktivni subwoofer ispod suvozačevog sjedala. Zvuči puno, puno, puno bolje nego Bose u mazdi 6 2007.

 

Prilikom ugradnje postoji izbor uzimanja signala sa audio out ili sa zvučnika. Da ne raskapaju puno po mazdi izabrao sam sa zvučnika.

 

279,00 €

Screenshot_20241003_153748_Firefox.png

Popravljeno od mazda_gg
Napisano (urejeno)

Verjatno je tvoja mazda s full opremom pa imaš regulaciju sjedala na gumbe. Onda motoriči zauzimaju prostor?

 

Na YouTube sam pronašao da ovaj model u prtljažniku ispod poklopca rezervnog kotača ne zvuči baš jako dobro.

Screenshot_20241007_032836_Firefox.png

Popravljeno od mazda_gg
Napisano
pred 18 urami je mazda_gg napisal:

U CX-5 2019 dao sam ugraditi Alpine aktivni subwoofer ispod suvozačevog sjedala.

 

Pa še masažno funkcijo s tem pridobi sedež. Škoda, da samo sovoznikov. :hudicek:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo nisem pozabil, sam nisem imel nikogar, da bi posnel cel postopek, ki je trajal nekje okoli dve minuti.   Odstraniš baterijo, zrahljaš dva imbus šraufa, obrneš balanco za 90 stopinj, rahlo zategneš en šrauf, da ostane balanca v tem položaju. Stisneš amortizer in ga blokiraš ter odstraniš sedež   Ker ni sedeža, da bi te oviral pri prijemu okvirja in ker ni težke baterije, je tole za enga pravga deca mala malca spravit v avto. Kot sem rekel, gre po diagonali, gume po desnem robu prtljažnika, balanca po levem delu zgoraj. Od trenutka, ko dvignem kolo, do trenutka, ko je kolo varno notri rabim res slabih 15 sekund. Za ven dat je pa v 5 sekundah.    Da ne opraskam odbijača je notri zimski pretpražnik, ki ga ruknem preko odbijača med nalaganjem in razlaganjem.     Še en walkaround in zapiranje vseh vrat, da ne bo dilem. 20250918_110408.mp4    
    • Kdo pa še zavaruje pri Generaliju? Te so max fuknjeni.
    • Ne pretiravaj prjatu, kaj so ti pa rekli na kontaktnem centru? Če si prišel v Klik na računalniku z uporabniškim imenom in enkratnim geslom ter že naredil nalog je z uporabniškim imenom vse OK. Moraš pa taka plačila potrdit z dodatno avtentikacijo preko push sporočila na mobilcu.   Če pa si šel v Klik na mobilcu pa rabiš le tvoj PIN/fingerprint/face recognition in nobenge uporabniškega imena nikjer. Za plačilo potrebuješ ponovit prepoznavo. Za večja plačila pa sistem ustavi, ampak ko je plačilo že na banki. Sprosti ga oseba, ki te prej pokliče in preveri ali si res želel dat tako plačilo. Zakaj se preverja? Niti ne toliko zaradi zlorab, ampak zaradi napak. Ljudje nakazujejo dodatne nule in podobno, čeških napak je ogromno. Pri manjših zneskih pač jebat ga, pri večjih pa se splača pobarat ali je vse OK.
    • Parkiraj v moji garaži, mam plac 🫡
    • To je vedno tako, če je navor skos enak. To je pri vseh EV-jih po cenah, ki so namenjene navadnim smrtnikom. Vsi od najmanjših EV-jev do recimo nabriteža kot je Cupra Born, dajejo filing na začetku, da bo kar asfalt ven vrgel pri pospeševanju. Tam nekje pri 120km/h pa pričakuješ enako dobiš pa "meh" filng. To je logično kadar je navor enak čez celo območje obratov. Če pa navor raste kot pri ICE pa je filing boljši pri višjih hitrostih.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.