Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ako ho?u parkirati u sredinu parkirnog mjesta, a gledam u zadnju parking kameru, moram "fulat" 25 cm.

 

Auto na slici je savr?eno parkiran izme?u rinzola i ?ute linije, ali to na kameri ne izgleda tako.

 

Kako je na va?im kamerama?

 

kamera.jpg

 

Kod parkiranja izme?u 2 auta, to mo?e lo?e zavr?iti.

Ina?e, kamera je original mazda genue parts naknadno ugra?ena u mazda servisu u Zagrebu.

Serviser ka?e da na kameri nema nikakovog mehani?kog ?telanja.

 

Ja si mislim, mo?da ima neko elektronsko? Svaki savjet je dobro do?ao.

 

 

Napisano

Na moji je vse prfektno poravnano.

 

Preberi tole spodaj. In poglej kaj je v tistem ZIP-u nekje v zadnjem delu debate. Po zadnjih sporo?ilih zgleda, da je zadeva nastavljiva.

sicer pa google ali po?akaj, da se tu oglasi mojster.

 

https://www.mazdas247.com/forum/index.php?threads/backup-camera-adjustment.123850858/

 

roCkY, thx.

 

Bez-naslova.jpg

Napisano

Nisam ni?ta napravio, morat ?u u mazda servis reklamirat.

Prvo, ne znam jeli te upute odgovaraju cx-5 2019.

Onda ne znam ovo to?no protuma?it:

 

Po?to nije rekao da upalim svjetla, odkud sad da ih ugasim?

 

-TURN OFF HEADLIGHTS - stavim na off ali i dalje svijetli, valjda je to ok

 

-SWITCH LIGHT SWITCH IN FOLLOWING ORDER OFF TNS OFF TNS OFF

 

Kako da stavim na OFF kad sam to ve? napravio u prethodnom koraku?

Kaj je TNS? ( tail, number/license & sidelight) pozicija?

 

Probao sam 3 -4 puta bez uspjeha

Napisano

Jeste li ovo ve? vidjeli? Na drugoj slici se pojavljuje Adjusment. Mo?da je i ?telanje kamere tu?

 

 

MAZDA   CONNECT CMU SOFTWARE UPDATING PROCEDURE ONLY2019~ Onwards for MAZDA Connect II  ONLY2019~ Onwards for MZD Connect II

DESCRIPTION....

 

1.jpg

 

.1.Turnon ignitionor ACC with push button start.

2.Pressthe volume mute button and keep pressing it.

3.Additionally, press Music and Favourite buttons at the same time for 3-5 seconds and the DiagnosticTest Screen will appear.

 

1-2.jpg

Napisano

Sem preveril na svojo sestki ta meni, pa stelanja kamere nisem na?el. Razen ?e je skrito v kak?nem podmeniju.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Na ?alost svaki novi firmware mo?e imat drugu kombinaciju.

Probal sam i ja, ta 3 dugmeta kao na slici iako druga?ije ozna?ena rade reboot.

A ako slijedim oznake Mute, Music and Favourite ide u test menu, ali nema ni?ta pod brojem 11.

 

Isprobavao sam slu?ajnim odabirom, 3 ova gumba, pa tri ona...

Jedino sam prona?ao u nekoj kombinaciji Upgrade Firmware i drugo, bar CPU, MEM MP (vidi sliku):

 

20200106-194301.jpg

Napisano

Imam vi?e sre?e nego pameti.

Moje ju?era?nje stiskanje gumbi nasumice izgleda da nije reboot nego reset.

Kamera sada pokazuje to?no. Ne znam kako. Mo?da je kod ugradnje ne?to zabrljano i sad je to resetirano pa pokazuje to?no.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Prije

prije.jpg

 

Poslije

poslije.jpg

 

Produ?io sam ?ute linije na fotografiji. Na lijevoj strani se vidi razlika (strelica pokazuje).

  • Jest je spremenil naslov v CX-5 Kamera - vprašanje

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.