Skoči na vsebino

Mazda3 chiptuning

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

imam mazdo3 2.2 dizel 150km 2017 in me zanima kaj menite o chiptuningu tega motorja?

Hvala.

Kot sem bral na nem?kih forumih se da te motorje brez problemov ?ipat na 200 konji?ev. Motorja 150 in 175 sta identi?na le druga?e programirana.

Pokli?i Tunerc... imajo veliko izku?enj z temi motorji. :)

 

 

Napisano

Jaz sem se odlo?il za PowerBox.

Prej pa sem na servisu vpra?al, al naj ?ipam ali pa boxam. Povedali so mi, da ?e ?ipam mi pade garancija motorja in ?e servis ne ve za ?ipanje lahko oni nevede povozijo z novimi posodobitvami in tako izgubi? ?ipanje (je to res?)

Napisano

Jaz sem se odlo?il za PowerBox.

Prej pa sem na servisu vpra?al, al naj ?ipam ali pa boxam. Povedali so mi, da ?e ?ipam mi pade garancija motorja in ?e servis ne ve za ?ipanje lahko oni nevede povozijo z novimi posodobitvami in tako izgubi? ?ipanje (je to res?)

Pa ti niso razglabljali,da se tega ne sme delati? Da bo motor zaribal oz. da ne zdr?al niti 100000 km??udno. Tip v Nem?iji ga je navil na 240 konji?ev in do sedaj je naredil z njim ?e ?ez 100000 km brez problema.

Je pa zanimivo, ima namre? 175 konjsko, automatic, da so izmerili na valjih pred posegom le 167 konji?ev. Druga, 150,ro?ni menjalnik, pa naj bi

imela kar 164 konji?ev, original.Tudi na splo?no, naj bi 150 konjske,ro?ni menjalnik imele ve?ina nad 160 konji?ev. Govorimo o mo?i na kolesih. Zanimivo, koliko izgubi mo?i na ra?un avtomatskega menjalnika.

 

 

  • 7 mesecev kasneje...
  • 4 let kasneje...
Napisano

Yes, chiptuning has been performed on the Mazda 3 G120, which features the 2.0-liter SkyActiv-G engine producing 120 horsepower. The G120 is essentially a de-tuned version of the G165; both engines are mechanically identical, with the G120's throttle electronically limited above approximately 4,500 rpm to reduce power output.

Chiptuning, or ECU remapping, involves modifying the engine control unit's software to enhance performance. For the G120, this typically entails removing the electronic throttle restriction and optimizing fuel and ignition settings. For instance, BBR's 'Super 170' upgrade for the G120 boosts power to approximately 170 horsepower by adjusting the ECU software.

 

The location of chiptuning varies depending on the service provider. Some companies offer remote tuning, where the ECU is reprogrammed via the OBD-II port, while others may require the vehicle to be brought to their facility for tuning. For example, CPA Performance provides chiptuning services for the Mazda 3 G120, and BBR offers performance upgrades for the same model.

It's important to note that while chiptuning can enhance performance, it may affect the vehicle's warranty and emissions compliance. Therefore, it's advisable to consult with a professional tuner and consider local regulations before proceeding with any modifications.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.