Skoči na vsebino

Priklop-vlečna kljuka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tast je mel na Golfu 6 1.8 tsi gor. Ve? kt 80 ni mogu vle?t prikolice za v kamp, ker ga je vzdigovalo spredaj.

Napisano

Tast je mel na Golfu 6 1.8 tsi gor. Ve? kt 80 ni mogu vle?t prikolice za v kamp, ker ga je vzdigovalo spredaj.

Napa?no nalo?ena prikolica!

 

 

Napisano

Mislim, da smo to ?e nekajkrat imeli, pa dajmo ?e enkrat.

 

Za za?etek, kaj pa ima? namen vla?it naokoli? Da bomo bolj vedeli, o kak?nih obremenitvah se sploh pogovarjamo.

 

Kar nataknit kljuko gor je dokaj nerodna re?. Bolj?e je, ?e pri nakupu novega vozila pove?, da bi rad vle?no kljuko, pa jo dobi? ?e tovarni?ko. Sicer pla?a? za to spodobnih 1000?, poleg kljuke pa dobi? ?e mo?nej?i hladilnik, mo?nej?i ventilator hladilnika, mo?nej?o sklopko, mo?nej?e zadnje amortizerje, ... ...

 

?e pa jo ?e vgradi? naknadno, pa prej preveri homologacijo avta in prometno dovoljenje prikolice. Nikakor ni priporo?ljivo vle? te?jo prikolico, kot to pi?e v homologaciji od vle?nega vozila. Pa ne zgolj zaradi policije... Da ne bo? presene?en, zagotovo bo? moral lahki priklopnik (tisti, ki se vozi na tretjo tablico, se pravi 750 kg najve?je dovoljene skupne te?e) prehomologirat na manj?o nosilnost. In bo? imel precej te?av, ?e si bo? lahko prikolico kje sposodil, pa ne bo prehomologirana na manj?o nosilnost. Zakaj? Poglej v homologacijo, koliko lahko tehta nezaviran priklopnik s centralno osjo, pa ti bo vse jasno... Ja, vem, celo na MX-5 so dajali vle?no kljuko. Vozili pa zgolj dve gajbi pira na prikolici...

 

Torej, vse se za?ne in kon?a pri papirjih. Ko to preveri?, pa lahko debatiramo naprej, samo vpra?aj, kar te zanima.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

 

Kar nataknit kljuko gor je dokaj nerodna re?. Bolj?e je, ?e pri nakupu novega vozila pove?, da bi rad vle?no kljuko, pa jo dobi? ?e tovarni?ko. Sicer pla?a? za to spodobnih 1000?, poleg kljuke pa dobi? ?e mo?nej?i hladilnik, mo?nej?i ventilator hladilnika, mo?nej?o sklopko, mo?nej?e zadnje amortizerje, ... ...

 

To ne dr?i. Oz. ne dr?i ?isto povsem, sploh pa ne za Mazdo. :)

 

?e za ?vabe so govorice, da je to zgolj mit. Menda, mo?nej?a kuplunga pol se pa ?e neha.

Napisano

Ups, malo sem zame?al. Ker takoj druga objava je o nekem VAGinalnem vozilu... No, tovarni?ka vle?na kljuka za Mazdo 3 pa tudi ni 1000?... Ampak, ?e je vozilo ?e pri hi?i, ta mo?nost odpade...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • Jest je spremenil naslov v Priklop-vlečna kljuka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Rahlo si zgresil poanto mojega zapisa, ne trdim da so kitajski avtomobili oh in sploh, ne bojo pa razpadl. Motorjev svojih skoraj ne razvijajo, vse je iz drugih firm. Tiste podrobnosti s katerimi se pa evropejci ukvarjajo, in tudi japonci pa korejci, pa zelo vpliva na to kako se avto vozi ali pa kako se pocutis v avtu.   Lej pred kratkim sem lynka, rentacar. Masina in menjalnik super, odziven avto, nimam pripomb. Pol pa kvaliteta v kabini pa ne vem, zalost. Poceni plastika, avto je bil nov, tako da se ni bilo crickov, ampak bojo kmal pomoje, slaba zvocna izolacija. Asistencni sistemi pa ne vem kaj naj recem, je pa verjetno res to kar pravijo na raznih testih teh avtomobilov. Da je bil razvit za kitajske avtoceste, vecinoma obvoznice velikih mest, kjer vec al manj stojis v koloni in niso primerni za evropske ceste. Tudi na splosno voznja, bl tko tko. Izvoz z avtoceste, kjer je 60 omejitev bi s katerokoli mazdo k sm jo do zdj vozu lahko 80 brez problema prpelov, v tem avtu mi je blo pa ze pr 50 rahlo nelagodno. Kle je unih 10% razlika v razvoju
    • Tu je veliko kislo jabolko razvoja, če se je kdo kdaj ukvarjal z njim. Za zadnjih 20% potrebuješ 80% časa razvojnikov (ja, tudi tu velja pravilo 80-20), da speglaš detajle in narediš kvaliteten izdelek. To vse pomeni več denarja in potenicalno veliko razliko na koncu v ceni izdelka.
    • Tudi meni se vse bolj dozdeva, da je to  zopet en izmišljeni lastnik Mazde.😉
    • Meni je prav vseeno ,če dobim unih par deset evrov ali ne. 😉 Ni pa prav,da so se zapufali za božičnico za javni sektor .. Itak imajo večje plače in sedaj so se še tukaj ozenačili,tako,da ja bodo vsi silili v javno sektor in bo še več zaposlenih tam. In še večji minus v javni blagajni. Tej bonbončki stanejo. 😎 Podobno je  v trgovino z sladkarijami.. Če hočeš kupiti otroku bombone to stane.   
    • Kot sem že napisal en mesec nazaj, ti @tommzy sploh Mazde nimaš in nas samo malo za.....  Ker, da imaš vse to kar pišeš ni bilo možno niti na yugecu pred 50 leti.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.