Skoči na vsebino

i - ELOOP

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Pred slabim mesecem sem kupil rabljeno MAZDA6 CD150 karavan letnik 2015.

Avto je bil pripeljan iz Italije.

Po knjigi sem prebiral glede tega i eloop.

Pri meni pi?e not ready!

Kaj to pomeni?

Kdaj se pohavi Ready, ali treba kaj narediti, pa nevem?

 

za pomo? se vam zahvaljujem

 

lp Tine

Napisano

No ready je, ko je motor hladen, poleti, ko je pri?gana klima in se ustavi?, ko se izvaja regeneracija. To ti je dober pokazatelj, ko poraba trenutno precej naraste, zvok iz avspuha je bolj done?, ko ustavi? avto, poraba ne pade na 0 ampak je pribl. 1,4. Takrat lahko preko njega spremlja?, kdaj se regeneracija kon?a-ko se pri?ge-ready.

 

 

Napisano

Pa akumulato mora met dost kapacitete. Dejansko ma? tri dejavnike: motor, akumulator, klimatizacija. Ko je vse troje v tipi topi stanju, bo zadeva ready.

Napisano

A malo se mi svita.

Kolk vidim, sta polni samo dve crtici.

Kolk razumem ka?e kolk je ?e akumulator brezhiben?

 

lp Tine

Napisano

A malo se mi svita.

Kolk vidim, sta polni samo dve crtici.

Kolk razumem ka?e kolk je ?e akumulator brezhiben?

lp Tine

Premeri akumulator, ?e ni bil ?e zamenjan, zna it po?asi h koncu.

 

 

Napisano

Uh hvala za pojasnila.

Moram pogledat vse papirje kaj sem dobil zraven.

Avto je prvi lastnik vozil 4 leta, so pa vsi papirji v italijan??ini.

Kaj se kako javi ko je akomulator pred koncem?

Nekje sem zasledil, da mora? kupiti originalen saj lahko ima? te?ave z start stop varianto in da naj nebi vse delalo kot mora.

Kako je pa stem

 

lp Tine

Napisano

?e kaj ne razume? napi?i ali skeniraj, pa ti prevedem. :)

Ima? nekaj variant akumulatorjev, ki pa?ejo, sicer je pa ?e kar nekaj napisanega okli tega. Poi??i.

 

 

Napisano

A malo se mi svita.

Kolk vidim, sta polni samo dve crtici.

Kolk razumem ka?e kolk je ?e akumulator brezhiben?

lp Tine

Ne vem kje vidi? kake ?rtice,na displeju ima? naslikan akomulator,motor in klima gumb. Vsak simbol se obarva v rahlo modro barvo,?e se ne potem niso izpolnjeni pogoji za i-stop. Kot je napisal Alex bo verjetno dr?alo,saj ima Mazdo v malem prstu!
Napisano

Tako je Bini
V 4 dneh bil 2x v Budimpe?ti in poraba padla iz 6.7 na 6.3 l/100km.

80% sem se dr?al omejitev vmes pa si dal du?ka.

 

lp Tine

Napisano

Tako je Bini

V 4 dneh bil 2x v Budimpe?ti in poraba padla iz 6.7 na 6.3 l/100km.

80% sem se dr?al omejitev vmes pa si dal du?ka.

 

lp Tine

To je kar normalna in realna poraba za ta avto.

 

 

Napisano

Tdi jaz sem tega mnenja saj 2.2 ma?ina more nekaj spit.
Sodelavec ima sicer Mazdo 6 2019 pa ?e 19 cola kolesa vozi pa po naselju ve? al manj 5.2 porabe.

Napisano

Tdi jaz sem tega mnenja saj 2.2 ma?ina more nekaj spit.

Sodelavec ima sicer Mazdo 6 2019 pa ?e 19 cola kolesa vozi pa po naselju ve? al manj 5.2 porabe.

Se cijazi, brez gasa, si hotel povedati. Po mestu, kjer so kro?i??a in semaforji pride? komot tudi na 7 l.Kar je tudi normalno, ?e dela? po par kilometrov vsakokrat. Ja, ?e vozi? po magistralki, po omejitvah, pride? tudi pod 5. To je druga zgodba. Druga?e pa, normalna, dinami?na vo?nja, okoli 6,3 -6,5. ?e na avtocesti malo pretirava?, gre poraba hitro gor.

Kot pri vsakem avtomobilu. :)

 

 

Napisano

Se cijazi, brez gasa, si hotel povedati. Po mestu, kjer so kro?i??a in semaforji pride? komot tudi na 7 l.Kar je tudi normalno, ?e dela? po par kilometrov vsakokrat. Ja, ?e vozi? po magistralki, po omejitvah, pride? tudi pod 5. To je druga zgodba. Druga?e pa, normalna, dinami?na vo?nja, okoli 6,3 -6,5. ?e na avtocesti malo pretirava?, gre poraba hitro gor.

Kot pri vsakem avtomobilu. :)

Moja poraba po 7000 km: AC do cca 140 km/h poraba 5,8, do 150 pa 6,2 l

Napisano

Jaz imam med 5,8 in 6,8l/100 km porabe - vedno merjeno cez cel tank. Ima pa 19 col platisca in prav toliko velike letne in zimske copate. Kar zadeva hitrost voznje: prakticno vedno grem (vsaj) malo cez omejitev. =)

 

Ce bi bila strogo mestna voznja, bi bilo hitro 7 in vec, sploh pozimi.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Mislim, da ste malo zgre?ili, kaj dejansko je i-ELOOP:

https://www.mazda.com/en/innovation/technology/env/i-eloop/

Seveda je tako kot je razlo?eno v prispevku in jaz to dobro vem saj sem se pri trojki zanimal kaj je to ko sem kupoval nov avto,tak da ne vem kdo ne ve? Mislim da bo? malo zbombandiran...... Aja pa dobrodo?el na forumu.
Napisano

Kobra to vemo

Kak ima? optimalno in ready se poraba zmanj?a saj ti lepo pi?e da ne uporablja stem motorja za lu?i ac itd

vozim 25km po avtocesti in 10km po hribih in imam sedaj porabo 5.7 do 5.9

na avtocesti ga ne sparam si privoscim malo hitrosti

lp Tine

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.