Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosim za odgovor. Mazda CX3, avto star 2 in pol leti, prizgale so se spodnje luci, vendar na mazdinem servisu ne vejo v cem je problem. Je imel kdo ze podobno izkusnjo?

Ne morem dodati slike, prizgale so se lucka za okvaro motorja, opozorilna lucka sistema za nadzor tlaka v pnevmatikah ter pametna luc za pomoc pri zaviranju..

Napisano

Navodila za dodajanje slik >> http://www.mazda-si.net/topic/13389-dodajanje-slik/

 

Sicer pa... kateri servis pa je to, da ne vedo, kaj je narobe...avto je verjetno se v garanciji... zato morajo to tam urediti...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak to bi morali na pooblascenem servisu odpravit... Sploh ce je se v garanciji ... 

 

Iz prirocnika:

 

https___instructions_cdn_mazda_media_med

 

https___instructions_cdn_mazda_media_med

 

https___instructions_cdn_mazda_media_med

 

https___instructions_cdn_mazda_media_med

 

Glede na razlicne lucke... je lahko tudi posledica kaksnega glodalca, ki je preglodal kaksne kable ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Prilagam ?e sliko, hvala za navodilo.attachicon.gifunnamed.jpg

Nazaj na servisni center Mazda in ima ,da to zrihtajo v dogovorjenem zakonskem roku druga?e uveljavi kar sledi iz tega,vra?ilo denarja ali drug avto! Lepo se sli?i a te?ko izvedljivo.....

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Zaj so zamenjali turbino, baje je bil problem v turbini...

Nevem, pa 2,5 leti star avto... upam da bo sedaj ok

Hvala vsem za pomoc

  • Boss je spremenil naslov v Mazda CX3 - problem, lučke?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sicer stara, ampak še vedno aktualna...
    • Razen raznih renderjev ni nič novega od mazde. Mazda trenutno nima nič novega v planu. Zadnji zdelki nisi najbolj posrečeni, saj so cenovno večini folka nezanimivi ali nedosegljivi. Še najbolje gre v promet cx30. 
    • Se mi je zdelo, da nekaj ne štima, pa nisem mogel pogruntat, kaj ne štima...
    • Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.   Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.   Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.   Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.   Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.