Skoči na vsebino

Debata glede servisov in strank


Priporočeno sporočilo

... gospodi iz Ljublane niso spomnili prit zadevo pogledat, ...vendar na?i mehaniki pravijo da se ne da, kot zgleda obvladajo zadevo v nulo :lol: ... saj pravim mazda je postala :wacko: , mene tudi vedno iz dneva v dan bolj razo?ara :whatever:...

 

Ne vem kaj naj re?em... sramezljiv

 

V?asih se mi zdi, da se lahko trudi? kolikor ?e?, pa vseen ne more? nikoli zadovoljit vsem/popolnoma.

rekla bom takole, enostavno mi ni v?e? da se po nekaterih servisih/mehanikih ocenijo vsi, ostali da se po nekaterih napakah ?imfa po vseh, in iz malenkosti (muhe) naredi tragedija (slon), ?e se pojavi nekaj ve? napak na Mazdi, je Mazda takoj :wacko:???

Pa? je treba sklenat neki kompromis, sodobno je posledi?no sodobnost v designu, sodobnost v materialih, sodobnost v napakah... ?e pa ni sodobno, pa tudi ni prav.

 

Pa niti slu?ajno ne mislim zdaj nobenega osebno tukaj na forumu ;) (in v bistvu je to ?e off-topic :ph34r: sorry) , temve? so to ve?letne izku?nje in opa?anja.

In seveda to tudi ni omejeno na avtomobilizem, je tudi v drugih dejavnostih tako. A ni?!

 

Ampak vsaj pri meni ?e vedno velja "stranka je kralj", in seveda in hvala bogu je manj?ina strank te?avna (tukaj zahvala vsem mojim strankam!), ampak vseen ti zna kak?na za?asno zagrenit delo in veselje.

 

Zdaj pa dost utrujajo?ega bla bla....

 

In nauk te zgodbe in s tem spet on-topic:

-Povejte pristojni osebi kaj vas mu?i, preden se razburjate! Prosim!

-Peljite avto na servis! Raje enkrat preve?, saj vas v garanciji ne stane, NI?!

-A ni la?je tako, kot da po netu re?uje? zadevo, in jo vseen ne re?i??!

-Saj so sprejemniki/mehaniki ljudje, se da govorit z njimi. Ne grizejo, preverjeno :rozico:

?e to: Nobody's perfect! V?asih bolj, v?asih manj :D

 

@mazda323:

1.iz Lj ?e nikoli ni nih?e hodil garancijske reklamacije re?evat, tako da bo? to ?e dolgo ?akal.

2.?e ve? da se je nekje drugje povsem ista (poudarjam povsem) te?ava re?ila, ne vem zakaj se ne bi tudi v tvojem primeru? ?e ve? kaj se je delalo, pa? povej svojem serviserju in mu bo? mogo?e pomagal s tem.

@vuk:

pripelji avto da se pogleda.

 

Tak zdaj pa pi?im domov, sem namre? ?e na ?ihtu. Grem se malo sprostit in zoom-zoomat, po zimskih cestah.

 

Vsem vam ?elim lep ve?er in wild loves you all :wub:

 

 

 

Aja: Mazda rulz! :ouje::D

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 158
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

V?asih se mi zdi, da se lahko trudi? kolikor ?e?, pa vseen ne more? nikoli zadovoljit vsem/popolnoma.

rekla bom takole, enostavno mi ni v?e? da se po nekaterih servisih/mehanikih ocenijo vsi, ostali da se po nekaterih napakah ?imfa po vseh, in iz malenkosti (muhe) naredi tragedija (slon), ?e se pojavi nekaj ve? napak na Mazdi,

wildcat

 

v katerem servisu dela??

Se strinjam s tabo, da ni potrebno posplo?evati ampak je treba to?no napisati kateri servis in kateri mehanik je dober ali zani?.

 

vuk, mazda 323

 

kaj, sta, pa tudi za vse ostale velja, smo ostali brez besed?

 

Mislim, da nismo dali malo denarja za svoje avtomobile pa tudi ?e so eni ?e starej?i so za nas ?e vedno vredni in slab odnos mehanikov in tudi prodajalcev, kateri ho?ejo na na? ra?un zaslu?iti in nas narediti tudi v?asih norce, da pa? to ne bo ?lo tako! Eni te sploh ve? ne spustijo v bli?ino svojega avta ampak mora? pustiti klju?e in priti po avto kasneje. Kaj se v tem ?asu dogaja z avtom bolje, da ne ve?.

 

Hvala :rispekt: da obstajajo taki forumi v katerih marsikaj zve?.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vuk, mazda 323

 

kaj, sta, pa tudi za vse ostale velja, smo ostali brez besed?

 

 

Jaz nisem ostal brez besed, pa ?e dolgo nebom, oprosti ker nisem prej ni? napisal sem sedaj komaj pri?el domov, bom pa ziher ?e napiso nekaj in obrazlo?il samo malo kasneje, mam dolgo lajtngo, moram malo pemislit

:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess

Mislim, da nismo dali malo denarja za svoje avtomobile pa tudi ?e so eni ?e starej?i so za nas ?e vedno vredni in slab odnos mehanikov in tudi prodajalcev, kateri ho?ejo na na? ra?un zaslu?iti in nas narediti tudi v?asih norce, da pa? to ne bo ?lo tako! Eni te sploh ve? ne spustijo v bli?ino svojega avta ampak mora? pustiti klju?e in priti po avto kasneje. Kaj se v tem ?asu dogaja z avtom bolje, da ne ve?.

 

Ne more? ?imfat ?ez mehanike, ?e si isti v odnosu do avta (malo dnarja...)

Pelji avto k mojstru pa te nebo "nategno" pa? bo? pla?al par ?ukov ve? ampak bo avto po?timan kot treba

pa tud poleg bo? menda lahko gledal ?e je profesionalec..

 

?e pa pelje? k enemu samo da je nareto pa poceni... newem no, your choice!

 

Sam se z napakami ne obremenjujem ker se je do zdaj izkazala mazda kot zelo zelo zanesljiv avto!

 

Lahko samo ponovim besede ?e 100 krat izre?ene: Mazda rulz!!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

wildcat

 

v katerem servisu dela??

Se strinjam s tabo, da ni potrebno posplo?evati ampak je treba to?no napisati kateri servis in kateri mehanik je dober ali zani?.

 

vuk, mazda 323

 

kaj, sta, pa tudi za vse ostale velja, smo ostali brez besed?

 

 

Najprej kr tebi...upam,da ve?,da mam poleg foruma ?e kaj drugega za po?et in enostavno v?eraj nisem bil ve? na forumu,ker sem imel druge opravke. Da bom pa jaz ostal brez besed se bo pa te?ko zgodilo.

Torej kaj je tvoj problem?

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem kaj naj re?em... sramezljiv

 

V?asih se mi zdi, da se lahko trudi? kolikor ?e?, pa vseen ne more? nikoli zadovoljit vsem/popolnoma.

rekla bom takole, enostavno mi ni v?e? da se po nekaterih servisih/mehanikih ocenijo vsi, ostali da se po nekaterih napakah ?imfa po vseh, in iz malenkosti (muhe) naredi tragedija (slon), ?e se pojavi nekaj ve? napak na Mazdi, je Mazda takoj :wacko:???

Pa? je treba sklenat neki kompromis, sodobno je posledi?no sodobnost v designu, sodobnost v materialih, sodobnost v napakah... ?e pa ni sodobno, pa tudi ni prav.

 

Pa niti slu?ajno ne mislim zdaj nobenega osebno tukaj na forumu ;) (in v bistvu je to ?e off-topic :ph34r: sorry) , temve? so to ve?letne izku?nje in opa?anja.

In seveda to tudi ni omejeno na avtomobilizem, je tudi v drugih dejavnostih tako. A ni?!

 

Ampak vsaj pri meni ?e vedno velja "stranka je kralj", in seveda in hvala bogu je manj?ina strank te?avna (tukaj zahvala vsem mojim strankam!), ampak vseen ti zna kak?na za?asno zagrenit delo in veselje.

 

Zdaj pa dost utrujajo?ega bla bla....

 

In nauk te zgodbe in s tem spet on-topic:

-Povejte pristojni osebi kaj vas mu?i, preden se razburjate! Prosim!

-Peljite avto na servis! Raje enkrat preve?, saj vas v garanciji ne stane, NI?!

-A ni la?je tako, kot da po netu re?uje? zadevo, in jo vseen ne re?i??!

-Saj so sprejemniki/mehaniki ljudje, se da govorit z njimi. Ne grizejo, preverjeno :rozico:

?e to: Nobody's perfect! V?asih bolj, v?asih manj :D

 

@mazda323:

1.iz Lj ?e nikoli ni nih?e hodil garancijske reklamacije re?evat, tako da bo? to ?e dolgo ?akal.

2.?e ve? da se je nekje drugje povsem ista (poudarjam povsem) te?ava re?ila, ne vem zakaj se ne bi tudi v tvojem primeru? ?e ve? kaj se je delalo, pa? povej svojem serviserju in mu bo? mogo?e pomagal s tem.

@vuk:

pripelji avto da se pogleda.

 

Tak zdaj pa pi?im domov, sem namre? ?e na ?ihtu. Grem se malo sprostit in zoom-zoomat, po zimskih cestah.

 

Vsem vam ?elim lep ve?er in wild loves you all :wub:

Aja: Mazda rulz! :ouje::D

 

 

Welcome to reality....to?no tako je,da vseh strank ne more? zadovoljiti, ampak ve?ino pa lahko. Le zakaj misli? se jaz vozim k vam na servis;?e ne bi bil zadovoljen z odnosom, delom in ?e ?em drugim se ziher ne bi vozil iz MB v Velenje.

?e ?eli? ti oz. vam lahko dostavim avto na servis vsaki teden;ampak kdo bo meni pla?al oz. nadomestil ?as, ki ga bom zapravil, kdo mi bo pla?al gorivo,ki ga bom skuril in ?e kaj drugega.

Lahko je re?t pripelji avto,magari ve?krat.

Jaz vam pripeljem avto, dajte mi nadomestnega,pa se z mojim ubadajte kak?en teden ali dva,da se najde napaka. How sounds that?? Ne morem si pa privo??it biti brez avta.

Zagotovo pa ne re?ujem problema preko neta, le za mnenje sem vpra?al. ?e je pa to narobe,potem pa tudi ne vem ve? kaj lahko. ?asi in potro?niki so se spremenili in vsi za svoj denar zahtevajo ?imve?, tudi jaz. Ni ve? tistega ?asa,ko so ljudje bili sre?ni,da so sploh lahko kupli avto. In na ?ivce mi gre,da se zdaj pozimi po?utim,kot da bi vozil ropotarnico,avto pa ?e ni star niti tri leta.

Do zdaj sem bil vedno zadovoljen z vami in sem vas priporo?al tudi dalje, upam,da se to v bodo?e ne bo spremenilo. Saj sem ti ?e vedno povedal kaj me moti,ali ne?

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to?no, welcome to reality.

 

Na ?alost si se samo na moje kritike nana?al, ampak ok. Saj razumem.

Samo ne jemlji napisano osebno, saj je bilo posplo?eno in sem tisto kar se tebe ti?e tudi na tebe naslovila.

 

Verjemi, da ?e bi bila proti tem forumu in pisanju na njem, ne bi sodelovala ali celo podpirala.

Ampak ker me zanima pogled na stvar tudi iz strani potro?nika, kar sem tudi jaz, se pa? ubadam tudi s tem.

Zato se mi zdi prav, da obstajajo mediji za izmenjave tak?nih in druga?nih izku?enj, vseen sem mnenja, da je treba tukaj izjavljeno tudi na servisu povedat, ne pa tam mol?ati ?e kaj ni vredu.

Druga?e servisi nimajo mo?nost dolo?eno popravit/obrazlo?it in tako najhitreje pride do nesporazumov in slabe volje.

 

Le kdo je danes lahko ?e 1 dan brez avta? Saj se vsak zaveda, da ne gre brez.

In ?e se le da, servisi ustre?ejo zahtevam, pa ?eprav jim to nih?e ne povrne!

In ker je vzdr?evanje nadomestnih vozil drag ?port, pa tudi zakonodaja ni prijazna temu, so pa? servisi omejeni glede na ?tevilo nadomestni vozil.

 

Svet je poln kompromisov. ?al ne gre druga?e.

 

Nekaj primerov:

 

Pelje? se na cesti, nekdo se z drugim vozilom v tebe zabije. Ti ni? kriv. Avto je nevozen.

Ker nima? kaska, si od povzro?itelja upravi?en samo do popravila/izpla?ila vozila, ne pa do nadmestnega.

Odvle?e? ga na servis, zahteva? nadomestno vozilo saj se mora? vsak dan do slu?be vozit.

Tam ti re?ejo ni problema, nadomestno vozilo stane xxx sit na dan.

Ti: Kajjj? Zakaj moram pla?at, saj nisem ni? kriv.

Ja fajn. Kaj je pa servis kriv?

 

Tudi meni se je ?e zgodilo, da se mi je pokvaril mobitel in sem ga morala dati na servis.

Misli kdo da jih je zanimalo da slu?beno ne morem biti brez? Pa? trenutno niso imeli nadomestnih in pika.

Po?akaj ?e ho?e? da ga bodo imeli prostega (kar ti ni? ne koristi ?e tvoj ni ve? uporaben) ali pa bodi brez.

Niso mi dol?ni zagotoviti nadomestnega, samo popravilo morajo zagotoviti.

 

Ali pa ta primer: tiskalnik z vgrajenim kopircem in faxom.

Okvara. Se zgodi. Leto pa pol star. Na servis z njim. Seveda traja. In kaj ?e ima? samo tega in si odvisen od faxa in printanja, saj slu?i? kruh s tem? Nadomestnega trenutno nimajo.

 

In kaj se ti?e biti prisoten ob servisu:

Stvar dogovora. Morate razumeti da je to velik rizik za servis, ?e se stranke nahajajo v delavnici.

Mim grede se lahko kaj zgodi, malenkost mogo?e, pa vendar.

Kaj pa ?e se stranka pol spomne, da bi lahko ?la malo to?it?! Saj ji je orodje padlo na nogo, pa kaj potem ?e je bila serviserju na poti in ga ovirala in mogo?e celo dekoncentrirala. Malo vi?ka denarja nikoli ne ?kodi.

Najdejo se tak?ni pa druga?ni. Najbolje da se sestavijo izjave, katere stranke podpi?ejo, da vstopijo na lastno odgovornost in se izrekajo vsem morebitnim zahtevam? Ne, vam re?em da to ni na?in.

 

Svet je krut.

Edino kar zahtevam je, da pogledate stvar tudi iz druge plati ;) in vsaj v?asih posku?ate kak?nega uslu?benca razumet. Ampak ?e se vam je zgodila krivica, nikakor ne mol?at! :bravo:

 

Bah sem se spet razpisala, sorry!

Btw: A bi bilo treba to prestaviti v novo temo? Admin?

 

Aja, wild loves you all!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to?no, welcome to reality.

 

Na ?alost si se samo na moje kritike nana?al, ampak ok. Saj razumem.

Samo ne jemlji napisano osebno, saj je bilo posplo?eno in sem tisto kar se tebe ti?e tudi na tebe naslovila.

 

Verjemi, da ?e bi bila proti tem forumu in pisanju na njem, ne bi sodelovala ali celo podpirala.

Ampak ker me zanima pogled na stvar tudi iz strani potro?nika, kar sem tudi jaz, se pa? ubadam tudi s tem.

Zato se mi zdi prav, da obstajajo mediji za izmenjave tak?nih in druga?nih izku?enj, vseen sem mnenja, da je treba tukaj izjavljeno tudi na servisu povedat, ne pa tam mol?ati ?e kaj ni vredu.

Druga?e servisi nimajo mo?nost dolo?eno popravit/obrazlo?it in tako najhitreje pride do nesporazumov in slabe volje.

 

Le kdo je danes lahko ?e 1 dan brez avta? Saj se vsak zaveda, da ne gre brez.

In ?e se le da, servisi ustre?ejo zahtevam, pa ?eprav jim to nih?e ne povrne!

In ker je vzdr?evanje nadomestnih vozil drag ?port, pa tudi zakonodaja ni prijazna temu, so pa? servisi omejeni glede na ?tevilo nadomestni vozil.

 

Svet je poln kompromisov. ?al ne gre druga?e.

 

Nekaj primerov:

 

Pelje? se na cesti, nekdo se z drugim vozilom v tebe zabije. Ti ni? kriv. Avto je nevozen.

Ker nima? kaska, si od povzro?itelja upravi?en samo do popravila/izpla?ila vozila, ne pa do nadmestnega.

Odvle?e? ga na servis, zahteva? nadomestno vozilo saj se mora? vsak dan do slu?be vozit.

Tam ti re?ejo ni problema, nadomestno vozilo stane xxx sit na dan.

Ti: Kajjj? Zakaj moram pla?at, saj nisem ni? kriv.

Ja fajn. Kaj je pa servis kriv?

 

Tudi meni se je ?e zgodilo, da se mi je pokvaril mobitel in sem ga morala dati na servis.

Misli kdo da jih je zanimalo da slu?beno ne morem biti brez? Pa? trenutno niso imeli nadomestnih in pika.

Po?akaj ?e ho?e? da ga bodo imeli prostega (kar ti ni? ne koristi ?e tvoj ni ve? uporaben) ali pa bodi brez.

Niso mi dol?ni zagotoviti nadomestnega, samo popravilo morajo zagotoviti.

 

Ali pa ta primer: tiskalnik z vgrajenim kopircem in faxom.

Okvara. Se zgodi. Leto pa pol star. Na servis z njim. Seveda traja. In kaj ?e ima? samo tega in si odvisen od faxa in printanja, saj slu?i? kruh s tem? Nadomestnega trenutno nimajo.

 

In kaj se ti?e biti prisoten ob servisu:

Stvar dogovora. Morate razumeti da je to velik rizik za servis, ?e se stranke nahajajo v delavnici.

Mim grede se lahko kaj zgodi, malenkost mogo?e, pa vendar.

Kaj pa ?e se stranka pol spomne, da bi lahko ?la malo to?it?! Saj ji je orodje padlo na nogo, pa kaj potem ?e je bila serviserju na poti in ga ovirala in mogo?e celo dekoncentrirala. Malo vi?ka denarja nikoli ne ?kodi.

Najdejo se tak?ni pa druga?ni. Najbolje da se sestavijo izjave, katere stranke podpi?ejo, da vstopijo na lastno odgovornost in se izrekajo vsem morebitnim zahtevam? Ne, vam re?em da to ni na?in.

 

Svet je krut.

Edino kar zahtevam je, da pogledate stvar tudi iz druge plati ;) in vsaj v?asih posku?ate kak?nega uslu?benca razumet. Ampak ?e se vam je zgodila krivica, nikakor ne mol?at! :bravo:

 

Bah sem se spet razpisala, sorry!

Btw: A bi bilo treba to prestaviti v novo temo? Admin?

 

Aja, wild loves you all!

 

 

Odgovoril sem samo na tisto,kar se je delno ali pa vsaj nekaj nana?alo name. Saj ve? kako je v svetu, ?e posebej poslovnem,edinole najbolj?i pre?ivijo;seveda gledano na dolgi rok;mogo?e malo manj dobi?ka trenutni, zato pa zagorovljen dobi?ek ?e dolgo ?asa.

Jaz pa? iz tega zornega kota gledam,da je pa? treba nekaj vlo?it v samo poslovanje,da prepri?a? stranke in se razlikuje? od konkurence. Pa ni to mi?ljeno direktno na vas/va?o firmo, ki(po mojem mnenju) dela ?e dosti,da se razlikuje od konkurence. Pa ne samo v ponudbi ampak tudi v kvaliteti ter v mo?nosti dogovora.

Pa? se je dalo z vami dolo?ene stvari pomenit,dogovorit in zato ste tudi bolj?i. Zavedam,pa se,da nisem lahka stranka, kve?jemu te?ka in da pa? zahtevam dolo?ene stvari,ki jih tudi potem pla?am brez problema.

Tak?no je pa? stanje.

Tudi sam sem uslu?benec nekoga,pa me recimo noben no?e razumet, stvari morajo biti narejene 100%;le kako potem pri?akuje? od mene,da bom jaz nekoga razumel. To je kapitalizem in Evropa;sami smo si jo ?eleli in tu jo imamo.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne more? ?imfat ?ez mehanike, ?e si isti v odnosu do avta (malo dnarja...)

Pelji avto k mojstru pa te nebo "nategno" pa? bo? pla?al par ?ukov ve? ampak bo avto po?timan kot treba

pa tud poleg bo? menda lahko gledal ?e je profesionalec..

 

?e pa pelje? k enemu samo da je nareto pa poceni... newem no, your choice!

 

Sam se z napakami ne obremenjujem ker se je do zdaj izkazala mazda kot zelo zelo zanesljiv avto!

 

Lahko samo ponovim besede ?e 100 krat izre?ene: Mazda rulz!!!!

 

BrainLess

Govorim o "uradnih" servisih in o "kao" dobrih mehanikih. Na teh istih servisih prodajajo neoriginalne in originalne dele. Kaj ti misli?, da dobi? vedno noter originalni del za seveda originalno ceno??

:o Kar se pa ti?e uradnih servisih se je pa meni zgodilo, da Mazda servis v Kr......, ki je kasneje na sre?o propadel oz. so ga zaprli sploh ni imel pooblastila oz. licence za izvajanje servisa!!! in sem ga celo tam vozil par let in ?ele ko sem pri?el k drugemu uradnemu servisu so mi povedali za tistega prej?njega.

 

Kar se pa ti?e tega, da lahko komu kaj pade se pa lahko uredi tako, da lastnik podpi?e izjavo, da je tam na lastno odgovornost in jaz bi se takoj strinjal. V Avstriji npr. te celo povabijo noter in ti povejo kaj je narobe ti to poka?ejo, ti povejo mo?ne vzroke za to okvaro, te vpra?ajo ali naj to zamenjajo, vzamejo zaprto originalno ?katlo jo odprejo in del zamenjajo.

 

:ne vem:

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Avstriji npr. te celo povabijo noter in ti povejo kaj je narobe ti to poka?ejo, ti povejo mo?ne vzroke za to okvaro, te vpra?ajo ali naj to zamenjajo, vzamejo zaprto originalno ?katlo jo odprejo in del zamenjajo.

 

Saj to je tudi pri nas stalna praksa. To ni nobena avstrijska pogruntav??ina in ni? novega ali posebnega, temve? spada k osnovam servisne dejavnosti. Vsaj kolikor sem se jaz nau?ila, in kolikor vem je tudi sestavni del ?olanj sprejemnikov. Celo v Sloveniji.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Wild da ne bom ve? razglabljal in kompliciral, v eni drugi temi sem napisal...

 

Jooj, te pa Mazda le ni tako slaba, zdaj se moram it v cerkev izpovedat grehov kaj sem govoril preko Mazde, joooj se opravi?ujem, vse vzamem nazaj :ljubezen::rozico::):rozico:

 

Glede kak?ni so nekateri ljudje... nebi zdaj o tem, pa upam da te nisem preve? razkuril, se opravi?ujem, ne vzet vse dobesedno kaj napi?em :ljubezen::ph34r:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jooj, te pa Mazda le ni tako slaba, zdaj se moram it v cerkev izpovedat grehov kaj sem govoril preko Mazde, joooj se opravi?ujem, vse vzamem nazaj :ljubezen::rozico::):rozico:

 

Bu?man! Ne mor? take pisat no, sem se tak nasmejala da me vse boli :D

 

Tudi tebi :rozico: pa glej da se bo zrihtalo kar je za zrihtat na avtu!!!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj to je tudi pri nas stalna praksa. To ni nobena avstrijska pogruntav??ina in ni? novega ali posebnega, temve? spada k osnovam servisne dejavnosti. Vsaj kolikor sem se jaz nau?ila, in kolikor vem je tudi sestavni del ?olanj sprejemnikov. Celo v Sloveniji.

 

wildcat

 

?e je pri vas taka stalna praksa kot sem jo jaz prej napisal da velja v Avstriji potem pridem k vam servisirat avto pa ne samo jaz ampak ve?ina Mazda?ev.

 

Druga?e je praksa tak?na, da pokli?e? po telefonu se naro?i?, pripelje? avto npr. ob 09.00 uri in ti re?ejo da pride? npr. ob 14.00 uri seveda ti vzamejo klju?e in telefonsko seveda, ?e ne bi bili zmo?ni tega narediti. V delavnico kot si tudi ti napisala pa ne dovolite iti, da se ti kaj "ne zgodi!" In da nisi iz kraja kjer je servis si mora? takrat glih vzet dopust in v tistem ?asu dela? brez avta kaj :vesel::whatever:

Da ne govorimo o obratovalnem ?asu, ki je samo med tednom in to samo kve?jemu do 14.00-15.00. Kaj to pomeni, da je firma dobro stoje?a in dela z dobi?kom, to je seveda moje mnenje.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess

BrainLess

Govorim o "uradnih" servisih in o "kao" dobrih mehanikih. Na teh istih servisih prodajajo neoriginalne in originalne dele. Kaj ti misli?, da dobi? vedno noter originalni del za seveda originalno ceno??

:o Kar se pa ti?e uradnih servisih se je pa meni zgodilo, da Mazda servis v Kr......, ki je kasneje na sre?o propadel oz. so ga zaprli sploh ni imel pooblastila oz. licence za izvajanje servisa!!! in sem ga celo tam vozil par let in ?ele ko sem pri?el k drugemu uradnemu servisu so mi povedali za tistega prej?njega.

 

Kar se pa ti?e tega, da lahko komu kaj pade se pa lahko uredi tako, da lastnik podpi?e izjavo, da je tam na lastno odgovornost in jaz bi se takoj strinjal. V Avstriji npr. te celo povabijo noter in ti povejo kaj je narobe ti to poka?ejo, ti povejo mo?ne vzroke za to okvaro, te vpra?ajo ali naj to zamenjajo, vzamejo zaprto originalno ?katlo jo odprejo in del zamenjajo.

 

:ne vem:

 

Ne wem kako se dogaja v ljubljani in drugje na servisih!

sam imam to sre?o da avta ne rabim vozit na servis!

Podpiram pa to da se uvede "vstop v servisne prostore" seveda na lastno odgovornost ki bi

bilo opozorjeno ?e pred vhodom z veliko tablo!

Newem kako delajo drugje vendar sem tud sam videl da se je npr. pri ?erbineku povablo osebo

/lastnika do vozila, pokazalo napako in tud originalen nadomestni del ki bo zamenjan!

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in tud originalen nadomestni del ki bo zamenjan!

 

lp

 

To je res, vendar je pri drugih navada, da se zamenjan (stari del) vrne lastniku - ali vsaj ponudi, kar pa pri ... ne velja - pa saj vsi vemo zakaj! ?zmeden?

 

P.S.: Beri PM! :cheers:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako delajo tudi v Gami.... so mi pokazali to?no mesto okvare in kose ki so jih zamenjali.... tako da ta praksa kot je Wildika rekla obstaja tudi pri nas.....

LP david

 

David

 

Pokazali so ti kaj so zamenjali, ja tvoje originalne dele, ki so bili na tvojem avtu kateri so bili vgrajeni originalno ?e v fabriki, ampak ali so ti pokazali kaj so notri vgradili!!!! in ali si lahko bil v delavnici, ko so ti to delali in kaj misli? zakaj!! :bravo::blink:

 

Jaz pa trdim, da glih pri nas ne delajo kot bi morali in ni tako kot v Avstriji!!

 

Stari del ti je ponujen, ja ker njim olaj?a? odvoz materiala. Pa misli?, da ti ponudijo tudi tisti del, v katerega je potrebno malo dela za vlo?it za popravilo in kje kon?a tak rezervni del??? <_<

 

Kaj mislite katere avtomobile vozilo na servisih in zakaj ali samo zaradi popusta katerega dobijo tam???

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ist vsega nisem prebrala.

 

Vpra?anje pa imam za wildcat. V lj mi na rednem servisu niso dovolili da sem zraven, delavec je reku da ?e zmenim z direktorjem da pol sem lahko zraven. Kako mate pa to v Velenju a sem lahko zraven ko mi delate redni servis?

 

 

Pa ?e vpra?anje za davida. Kak?no okvaro si imel na avtu, ?e ima? avto star komi dobro leto? :aaaaa:

love.gif

2160_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ne mary...ni blo okvare.... na mojo sre?o.-... neki je delalo ?trk ?trk nekje odspodaj.... pa so najprej podmazalo pol pa kos na rednem servisu zamenjali.... pa 3krat so mi nov software nalo?ili zaradi porabe.... pa ni ni? pomagalo dokler nisem ugotovil da imam o?itno SAM prete?ko nogo.... ?e 2 tanka mam zdej porabo malo nad 7 litrov.... :bravo:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No torej ti je uspelo normalizirat porabo??? Bravo! :bravo:

 

 

 

Pokson....kaj ti ma? TX opremo in board computer??? Ej opazil sem da mi je poraba ?e se vozim okoli 110 al pa 120 km/h za 1,5 litra manj?a kot ?e se vozim 130 do 140 km/h..... :ne vem:

 

 

Mary ti ma? TX povej kaj board PC pove pri sprotni porabi...

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@David

Jaz mam TE opremo! Samo more? pa met res te?ko nogo,ker ?e gledam pri meni se mi zdi da mam tudi te?ko nogo pa sem mel oz.mam dosti ni?jo porabo!! :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.