Skoči na vsebino

Debata glede servisov in strank


Priporočeno sporočilo

@David

Jaz mam TE opremo! Samo more? pa met res te?ko nogo,ker ?e gledam pri meni se mi zdi da mam tudi te?ko nogo pa sem mel oz.mam dosti ni?jo porabo!! :whatever:

 

 

Poky ni mi jasno kako.... meni se zadnji teden zdi da se kot pol? vle?em po cestah,....prou ni? joy ride.... :ne vem:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 158
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

He he,jaz sem pri zadnjem tanku mel porabo 7.4 pa ga ne ?param ravno!! :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

he he he

jaz mam vedno da mi namesto porabe ka?e uro :hohoho: da se ne sekiram kolk ?re

 

drga? pa se to skoz spreminja

 

pri 60 km/h je cca 5,7 l

pri 100 km/h je cca 7,2 l

pri 130 km/h je cca 8,5 l

pri 140 km/h je ?ez 9 l

pri 150 km/h je ?ez 10 l

love.gif

2160_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej Mary hvala.....si potrdilka moja pri?akovanja..... od danes naporej vozim samo ?e 40 km/h.... tudi po AC... :hohoho::P:bravo::jupiii:

 

:hohoho:

 

mislim, da bi morali BC ukinit (oz. vsaj porabo), ker po cestah sre?ujem ?edalje ve? takih, ki kot ka?e, lovijo najni?jo porabo :huh:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah sej zato ga verjetno nimam.... :hohoho: Ne me je pa ?ist tako zanimalo....ker sem ?e mislu da je z mojim aftekom kaj narobe.... :ne vem: Pa vidim da ni..... :ouje:

 

David ni? sekirat za porabo - jaz mam Diesel-a pa mam porabo cca. 7,6 - pa tudi ve? .... zoom-zoom .... hehehe :bravo:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ponavljam vprasanje za wildcat. V lj mi na rednem servisu niso dovolili da sem zraven, delavec je reku da ?e zmenim z direktorjem da pol sem lahko zraven. Kako mate pa to v Velenju a sem lahko zraven ko mi delate redni servis?

love.gif

2160_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Mary in v vednost vsem ostalim:

 

Podoben odgovor bo? dobila na ve?ini sodobnih servisov, ?e ne celo vseh.

 

Resni?no je stvar dogovora in tudi odvisno od stranke in njenim namenom.

Zakaj? Razlika je naprimer ?e v tem ali ?eli stranka videti dolo?ene postopke (ve?ina strank avta ?e nikoli ni videla od spodaj)

ali misli biti cele tri ure (ali kolikor pa? traja servis) prilepljena ob avtu in stra?arit nad delom!?

V tem primeru je resni?no "na poti" (ni lepo ampak res, saj v ve?ini ni prostora na pretek), morda "zapostavljena ali u?aljena" (serviser mogo?e nima vedno ?asa se ji posvetiti in celo mehaniko avtomobila razlo?it), celo "ogro?ena" (umazanije, delovne nesre?e,... )

KAJ PA ?E SE SERVISERJU SLU?AJNO ZGODI NAPAKA, KER GA JE STRANKA DEKONCENTRIRALA?

Treba je ?ist realno razumeti , da je servisna cona pa? delovna cona.

Lahko primerjamo marsikatero dejavnost, vstop nepoobla??enim ali nezaposlenim je ve?inoma prepovedan.

 

Zakaj smo ljudje ko gre za na?e vozilo tako posebej nezaupljivi?

Saj razumem, vse pomisleke poznam iz lastnih izku?enj in tudi iz pripovedih strank kaj so ?e do?ivljale.

 

Zakaj pa nismo tako posebej nezaupljivi ko gremo v restavracijo?

Je ?e kdo vstrajal vstopiti v njeno kuhinjo ali celo da bi bil ves ?as ko bi se mu jed pripravljala ob kuharju?

Pa to ko se gre za na?e zdravje, ki je mogo?e bolj va?no kot avto?!

 

Dejansko s tem v velenjskem servisu ni te?av.

Redko katera stranka zahteva vstop v delavnico.

Mogo?e zato, ker ji steklena vrata v salonu nudijo neposredni pogled na dogajanje v delavnici!?

Vse v zadovoljstvo stranke.

?e pa kak?na stranka ?eli pogledat podvozje ali vedeti kje se nahaja vijak za izpust olja, je pa to najmanj?i problem pokazati, le pove in ko je vozilo tako dale? jo z veseljem pokli?emo k vozilu.

 

Da bi pa stranka bila vse ure ob servisiranjem, se pa ?e ni zgodilo in si tudi ne morem predstavljati, da si kdo ?eli :D

Na?a stranka raje izkoristi ?as za ogled novih modelov, kak?no testno vo?njo, ali pa v miru spije kavico.

Ampak ve?ini najbolj ustreza, da lahko zjutraj pripelje avto, ga pusti pri nas, gre v slu?bo, in ko je slu?be konec, je tudi avto pripravljen ze prevoz naslednjih km do naslednjega servisa ;)

 

Toliko zaenkrat v premislek.

Pi?ite, ?e vas ?e kaj zanima!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

priznam da je velik + ?e imate steklena vrata da se vidi v servisno delavnico, da se vidi kaj se po?ne z avtom.

 

doma imamo tudi servis samo ne avtov ampak traktorjev, pa mi je blo na za?etku res mal nerodno da ti stranka gleda pod prste (ponavadi na terenu) ampak se kmal navadi?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Mary in v vednost vsem ostalim:

KAJ PA ?E SE SERVISERJU SLU?AJNO ZGODI NAPAKA, KER GA JE STRANKA DEKONCENTRIRALA?

 

:hohoho::hohoho::hohoho:

Ma sej ne mislim skakat okol avta. nisem pa vedla da imate pogled na delavnico. In seveda sem nezaupljiva za avto vreden 4,5 milj ker je moj in mi ni bil podarjen sem si ga sama zasluzla.

In ne mores primerjat restavracijo in delavnico.

Zato sem pa kupla nov avto da ga ne bo treba na servise vozit razen redne zato pa hocem videt kaj pocnejo z avtom sam videt ne pa razlage.

love.gif

2160_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Govorim o "uradnih" servisih in o "kao" dobrih mehanikih. Na teh istih servisih prodajajo neoriginalne in originalne dele. Kaj ti misli?, da dobi? vedno noter originalni del za seveda originalno ceno??

Kar se pa tega ti?e, verjemite da se je Mazda kot firma MAZDA MOTOR CORPORATION-JAPAN po?teno potrudila da prepre?i/kontrolira tovrstne "prevare", ter se za??itila na razne mo?ne na?ine.

Seveda govorim tukaj o uradnih poobla??enih servisih. :bravo:

 

:hohoho::hohoho::hohoho:

Ma sej ne mislim skakat okol avta. nisem pa vedla da imate pogled na delavnico. In seveda sem nezaupljiva za avto vreden 4,5 milj ker je moj in mi ni bil podarjen sem si ga sama zasluzla.

In ne mores primerjat restavracijo in delavnico.

Zato sem pa kupla nov avto da ga ne bo treba na servise vozit razen redne zato pa hocem videt kaj pocnejo z avtom sam videt ne pa razlage.

 

Saj mi je popolnoma jasno!

Glede mojega avta v bistvu ni? kaj druga?e ne razmi?ljam :rispekt:

?e mi kdo kaj ?ara po avtu in mi deluje kot da nima pojma od pojma stojim zraven kot kak doberman v popolni pripravljenosti... :hohoho:

Sploh me ?enske smo temu bolj izpostavljene, ko mislijo da nimamo pojma kako deluje avto :whatever:

potem jih pa kap ko jih popravi? ob njihovi storjeni napaki :hohoho:

 

Ampak ker vem ?e za to drugo plat zgodbe iz serviserjeve strani, sem ?elela ?e ta pogled razjasnit.

 

In btw. ravno zato ker je ima na? direktor doooooolgo letne izku?nje v delu s strankami, saj izhaja iz to?no te stroke in ni le teoreti?no z njo seznanjen, je ob vspostavitvi objekta pomislil na tak?no malenkost kot so ta steklena vrata. :bravo:

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Wildcat te popolnoma razumem. Ko sem pral avte pri Chryslerju se je na?ela ena stranka, ki je lutala po delavnici in prefirbcala VSE! Mehanikarji so bili pa pod pritiskom in ?iv?ni. Najraje bi ga brcnili ven.

 

Steklo med delavnico in sprejemno pisarno pa je velik plus saj lahko stranka firbca pa ?e mehanikarji nemoteno ?raufajo. To sem opazil tudi pri ?kerjancu (?koda servis) v Dom?alah. Skratka steklo v vsako delavnico! :bravo:

 

Apcih a ste slu?ajno zadnji? ?raufali Tosaminega Landinija? Kuplingo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.