Skoči na vsebino

Mazda 5 - prtlja?nik


martinp

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

avto se mi zdi zelo zanimiv, vendar mi nikakor ni jasno kako je mogo?e, da je prtlja?nik pri Mazdi tako majhen. Njegova velikost je primerljiva s kakih 25 cm kraj?imi avtomobili (Corolla Verso, Scenic,...)

 

V primerjavi z pribli?no enako dolgimi avtomobili (Touran, Grand Scenic, Zafira) pa je bistveno manj?i. Primer: od Tourana je manj?i za kar 157 l, ?eprav je Mazda celo ve? kot 10 cm dalj?a. Primerjal sem 5 sede?ne razli?ice. Pri Mazdi pa moti ?e, da oprema TX pomeni 7 sede?ev (ki jih ne potrebujem) oz. 269 l manj prostora!!!

 

Ima kdo logi?no razlago za to?

 

Lp,

Martin.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kup? s to tx opremo pa zadne zice vn vr?e?, in jih po potrebi dodaja?! :bravo:

 

LP :hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnji sede?i pa te res ne rabijo motit,ker se dajo enostavno odstranit! Pa dobrodo?el na forumu! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve? kaj,najbolj?e da gre? do najbli?jega Mazda trgovca,pa tam to?no ob strokovni razlagi vse preveri?,ker 100% pa ti jaz tudi ne znam povedat,ker ?e nisn sprobal te Mazde! :whatever: Ampak ponavadi se dajo ti dodatni sede?i odstranit,?e rabi? pa? ve? prostora! Za bilokaj.... :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imel sem priliko vozit mazdo 5, ko sem ?el urejat papirje ob nakupu M6. Avto je res udoben, hitro se ga navadi? (kot vsako mazdo :bravo: ),... pa tisti velki ?pegli mene sploh niso motili. V bistvu ti pridejo zelo prav na parkiri??ih in tudi v prometu, ker preglednost nazaj je bolj tako tako. Sicer meni enoprostorci nasplo?no niso preve? v?e? (mogo?e bom spremenil mnenje, ko bo :dudek::D ), ampak tale se mi zdi kar v redu. Glede sede?ev in tega pa le pojdi v najbli?ji mazdin salon, kjer ti bodo sigurno vse razlo?il. ;)

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ne vem ali si podatke o prtlja?nem prostoru bral iz katalogov ali si si ga ogledal v ?ivo. Ker vozim Mazdo5 ti lahko zagotovim, da ima dovolj prostora. Pred nakupom sem si ogledal tudi Toyoto Carolo Verso in lahko zatrdim, da je v mazdi ve? prostora. Zadnja vrsta sede?ev se lepo zlo?i in dobi? ravno dno, ki ti omogo?a razli?ne na?ine zlaganja. ?e uporablja? rolo potem lahko zlaga? samo do vi?ine sede?ev, ?e pa ga odstrani? pa je prostora do stropa, ki pa ni ravno nizko. Da ne omenjam potem ?e preprostega zlaganja druge vrste. Prostora je dovolj za dru?ino vsaj s petimi ?lani (tudi z najstniki) in za vso kramo, ki jo vla?imo na morje pa v hribe in smu?anje.

 

Seveda pa Mazda5 ni dostavno vozilo, da bi ga nalagal z vili?arjem! :cheers:

 

LP Casper

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravno v?eraj sem opravil prvih 1000km. V glavnem sem se vozil v slu?bo (10km s hriba in v hrib) kak?nih 300km pa sem naredil po avtocesti. Ker je avto nov ga nisem posebno priganjal. Pribli?no 600km sem naredil s polnim avtomobilom (dru?ina :)). In poraba po ra?unalniku je 10litrov/ 100km. V teh dneh bom opravil prvi servis in ra?unam, da se bo poraba ustalila nekje okrog 9 litrov.

 

Pred mazdo sem imel opel vectro 1.8 in moram priznati, da malo pogre?am ?ivahnost vectre. Je pa res, da se more avto ?e ute?i. Moje prve izku?nje pa so naslednje. Motor je skoraj nesli?en in ?e utihne ?e avtoradio, potem pred semaforjem pomisli?, da je avto ugasnil. Na avtocesti pa se nad 120 oglasi veter (zrak). O?itno je presek le ve?ji kot pri vectri. Vo?nja je udobna in pravi u?itek je malo vi?ji pogled, ?e posebej v kak?nih kri?i??ih ali kro?i??ih. Zamera le velja brisalcu na sopotnikovem koncu, ki pusti kar velik trikotnik nepobrisan. Stvar postane zoprna v teh zimskih dneh, ko se na steklu nabere umazanija, ki bistveno vpliva na preglednost v desnem kotu. Del desnega kota zakriva tudi vzratno ogledalo. V pravo pomo? so zunanja vzratna ogledala, ki so velika, kot na avtobusu in omogo?ajo zelo dober pregled. Avto je tudi zelo okreten na parkiri??ih in ima dober "an?lak". Zato ni skrbi zaradi dol?ine. Tudi ne?nej?i spol ne bo imel te?av s parkiranjem. Menjalnik je ob?asno trd, kar pa pripisujem predvsem majhnemu ?tevilu kilometrov in sibirskemu mrazu v teh dneh. Najve?ji upor se pojavi pri prestavljanju iz ?etrte v peto.

 

Ker sem bil preje navajen na nizko sedenje me sedaj zmoti ve?je nagibanje, ampak to so samo subjektivni ob?utki. Druga?e je lepo vodljiv in tudi vo?nja je udobna zaradi velike medosne razdalje. Vzmetenje pa je tr?e kot sem ga bil navajen pri vectri.

 

V nedeljo je ?la cela dru?ina smu?ati. V 10 minutah sem zlo?il tri pare smu?i, bord, palice, pancerje v notranjost avtomobila in usposobil en sede? v drugi vrsti in ?e en sede? v tretji vrsti. Prostora je res veliko in kdor se rad igra z lego kockami je Mazda5 pravi avto zanj. Nad sede?i sta navdu?ena ?e posebej otroka, ki lahko kombinirata najrazli?nej?e polo?aje sede?ev. Preizkusili smo tudi vo?njo na zadnjih sede?ih, tretja vrsta, pa je zadeva ?isto zadovoljiva, ?e posebej, ?e na sede?e posedite otroke. Na?i merijo ?e krepke preko 1,50m pa niso imeli nobenih te?ah s sedenjem. Samo pri sedmih sede?ih ni prostora za prtljago.

 

Tudi drsna vrata so nadvse prakti?na ?e posebej na parkri??ih smu?arskih sredi?? ali nakupovalnih centrov. Glede izdelave nima pripomb. Se pa vidi splo?en trend optimizacije in pocenitve od plastike armaturen plo??e do sede?ev in plasti?nih zadnjih vrat. V avtomobilu pa je nenormalno veliko prostora za odlaganje plo?evink ali steklenic, tako, da sem prepri?an, da so na?rtovalci imeli v mislih preva?anje slovenskih prostovoljnih gasilcev. Misli, da po vseh razpolo?ljivih luknjah lahko razporedi? vsaj eno gajbo pira.

 

Uf sem se razpisal. Upam, da bo komu koristilo.

 

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravno v?eraj sem opravil prvih 1000km. V glavnem sem se vozil v slu?bo (10km s hriba in v hrib) kak?nih 300km pa sem naredil po avtocesti. Ker je avto nov ga nisem posebno priganjal. Pribli?no 600km sem naredil s polnim avtomobilom (dru?ina :)). In poraba po ra?unalniku je 10litrov/ 100km. V teh dneh bom opravil prvi servis in ra?unam, da se bo poraba ustalila nekje okrog 9 litrov.

 

Pred mazdo sem imel opel vectro 1.8 in moram priznati, da malo pogre?am ?ivahnost vectre. Je pa res, da se more avto ?e ute?i. Moje prve izku?nje pa so naslednje. Motor je skoraj nesli?en in ?e utihne ?e avtoradio, potem pred semaforjem pomisli?, da je avto ugasnil. Na avtocesti pa se nad 120 oglasi veter (zrak). O?itno je presek le ve?ji kot pri vectri. Vo?nja je udobna in pravi u?itek je malo vi?ji pogled, ?e posebej v kak?nih kri?i??ih ali kro?i??ih. Zamera le velja brisalcu na sopotnikovem koncu, ki pusti kar velik trikotnik nepobrisan. Stvar postane zoprna v teh zimskih dneh, ko se na steklu nabere umazanija, ki bistveno vpliva na preglednost v desnem kotu. Del desnega kota zakriva tudi vzratno ogledalo. V pravo pomo? so zunanja vzratna ogledala, ki so velika, kot na avtobusu in omogo?ajo zelo dober pregled. Avto je tudi zelo okreten na parkiri??ih in ima dober "an?lak". Zato ni skrbi zaradi dol?ine. Tudi ne?nej?i spol ne bo imel te?av s parkiranjem. Menjalnik je ob?asno trd, kar pa pripisujem predvsem majhnemu ?tevilu kilometrov in sibirskemu mrazu v teh dneh. Najve?ji upor se pojavi pri prestavljanju iz ?etrte v peto.

 

Ker sem bil preje navajen na nizko sedenje me sedaj zmoti ve?je nagibanje, ampak to so samo subjektivni ob?utki. Druga?e je lepo vodljiv in tudi vo?nja je udobna zaradi velike medosne razdalje. Vzmetenje pa je tr?e kot sem ga bil navajen pri vectri.

 

V nedeljo je ?la cela dru?ina smu?ati. V 10 minutah sem zlo?il tri pare smu?i, bord, palice, pancerje v notranjost avtomobila in usposobil en sede? v drugi vrsti in ?e en sede? v tretji vrsti. Prostora je res veliko in kdor se rad igra z lego kockami je Mazda5 pravi avto zanj. Nad sede?i sta navdu?ena ?e posebej otroka, ki lahko kombinirata najrazli?nej?e polo?aje sede?ev. Preizkusili smo tudi vo?njo na zadnjih sede?ih, tretja vrsta, pa je zadeva ?isto zadovoljiva, ?e posebej, ?e na sede?e posedite otroke. Na?i merijo ?e krepke preko 1,50m pa niso imeli nobenih te?ah s sedenjem. Samo pri sedmih sede?ih ni prostora za prtljago.

 

Tudi drsna vrata so nadvse prakti?na ?e posebej na parkri??ih smu?arskih sredi?? ali nakupovalnih centrov. Glede izdelave nima pripomb. Se pa vidi splo?en trend optimizacije in pocenitve od plastike armaturen plo??e do sede?ev in plasti?nih zadnjih vrat. V avtomobilu pa je nenormalno veliko prostora za odlaganje plo?evink ali steklenic, tako, da sem prepri?an, da so na?rtovalci imeli v mislih preva?anje slovenskih prostovoljnih gasilcev. Misli, da po vseh razpolo?ljivih luknjah lahko razporedi? vsaj eno gajbo pira.

 

Uf sem se razpisal. Upam, da bo komu koristilo.

LP

 

 

Super,tnx...no recimo temu podobne probleme z nagoabnjem sem imel tudi sam,ko sem presedlal na Premacy-ja. In ker ka?e da se bo Premacy verjetno ?e letos poslovil od hi?e,se malo razgledujem okoli. Meni se recimo zdi 5ka skoraj prevelik avto za moje potrebe.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Casper: zelo dobro si opisal in si kar predstavljam kako zgleda brez da bi avto videl od znotraj :bravo:

 

Kar se pa ti?e posko?nosti napram Vectri se bo? pa moral sprijazniti s tem, da je Mazda vsaj 150kg te?ja in pri teh konjih (116) se ta "dodatna" te?a krepko pozna. Zaradi ve?jega pre?nega preseka in posledi?no slab?e aerodinamike je Mazda tudi po?asnej?a - so pa druge prednosti :)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ujeeeej.... Ma to je MAAAJHNOOO!!! Res Majhno... :blink:

 

?e podre? zadnja 2 sede?a ni ve? tak malo!! :D More? gledat tudi vi?ino prtlja?nega prostora,tam pa se najin avtek skrije proti temu.... :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.