Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Motor je 1,5 , imel je 101 KM original , no on jih je na valjih pred tuningom nameril 112 KM , res pa je da sem imel pred tuningom prirejen air box - filter od AUTOEXE japan firma in drug dovod zraka in pa seveda PEDALBOX sedaj jih ima toliko kot MX 5 1.5 oroginal , se pravi 131 KM . To je bilo leta 2017 pa Mazda še kr delaaaaaaaaaaa. 👍:party0035:jah vozi se pa zihr boljše kot G120 👍 . Sicer pa zelo zadovoljen se kr vrti pa vrti 5 prestava 215 km/h po ravnini z lahkoto . Prilagam še od  TUNERCA DATA LOG .:notworth:Pa še to tuning je bil narejen na 100 oktanov .👍IMG_20181004_232403.thumb.jpg.d57bf8648191991a0dba9e4d45052d31.jpg

Popravljeno od koroska18
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Res je. Sem slišal same pohvale o njemu. In kar je najbolj pomembno, da da avto na valje pred in po posegu. Vsak avto obravnava individualno. Jaz sem se zmenil za 270€.Samo čakam na termin, ko bo prost, ker sedaj ima veliko dela. 

A to je cena z odstranitvijo dpf? Mene mika čipanje predvsem zarad tega, da bi dal še dpf ven. Ker na tak način kot ima mazda to z DPFjem rešeno se pravzaprav zaradi dpfja dela škoda na mašini (mešanje nafte z oljem ) in je po mojem zadeva primerna samo za ven :)

Napisano
pred 5 minutami je matjazy napisal:

A to je cena z odstranitvijo dpf? Mene mika čipanje predvsem zarad tega, da bi dal še dpf ven. Ker na tak način kot ima mazda to z DPFjem rešeno se pravzaprav zaradi dpfja dela škoda na mašini (mešanje nafte z oljem ) in je po mojem zadeva primerna samo za ven :)

Ne, brez dpf. Dpf ostane. Pri FL verziji naj ne bi bilo več problemov s tem. 

 

 

Napisano
pred 19 minutami je matjazy napisal:

A to je cena z odstranitvijo dpf? Mene mika čipanje predvsem zarad tega, da bi dal še dpf ven. Ker na tak način kot ima mazda to z DPFjem rešeno se pravzaprav zaradi dpfja dela škoda na mašini (mešanje nafte z oljem ) in je po mojem zadeva primerna samo za ven :)

Cena za tuning DIZLA je višja , tko pač je .:P

Napisano
pred 36 minutami je Alex napisal:

Ne, brez dpf. Dpf ostane. Pri FL verziji naj ne bi bilo več problemov s tem. 

 

Daj olje na analizo pa boš videl da še vedno meša nafto zraven, edino malo manj kot prejšnje verzije Mazdinih dizlov z DPFom.

Žal je Mazda še posebej znana z bogatim mešanjem goriva v olje in to pri dizlih in bencinarjih.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 minutama je Aless napisal:

 

Daj olje na analizo pa boš videl da še vedno meša nafto zraven, edino malo manj kot prejšnje verzije Mazdinih dizlov z DPFom.

Žal je Mazda še posebej znana z bogatim mešanjem goriva v olje in to pri dizlih in bencinarjih.

Verjetno jo je nekaj noter a pri meni je po 9 mesecih olje še vedno na max., normalno in niti pike čez.Do črtice za max. ko je potrebno zamenjati olje je še več kot dva cm. 

 

 

Napisano

Jest imam isto pedal box in je res top zadeva. Mi ni niti malo zal, da sem se to skatlco dokupil zraven. Je pa res, da z njo ne dobis nic vec konjev, ampak hitreje odpira loputa in res avto bolj leti :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Tako, mazda je sedaj nekaj časa z mano.

 

Avto načeloma ni slab. Malo me moti le par zadev - poraba bi lahko bila manjša (meni pije 6.3, evropska konkurenca zmore glede na moje dosedanje izkušnje opazno manj), avto je spredaj prenizek (hitro nasedeš na robnik), občutek ob vožnji je manj "kompakten" kot pri kakšnem primerljivem evropejcu.

 

Všeč mi je menjalnik - natančen in dolg. Motor tudi gre ok za svojo moč. Radio lepo špila. Všeč mi je tudi to, da nisem odkril nobene tehnične pomanjkljivosti, kljub 200k km na števcu. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pa kaj je nekomu treba tega stresa, da gres na pot in moras non stop gledati porabo, ne smes vec kot 100 km/h, imeti stalno pripravljen zemljevid s polnilnicami, na koncu pa prišparaš za sendvič in pingo sok.   Aja, pa še mali Zoe na AC je cel stres ko te kamioni nažigajo iz obeh strani.   Ni to glih sproščujoča vožnja.   Evo za primerjavo, včeraj sem nabutal svojo M6 do zadnjega kotička, med drugim sem dal v prtljažnik tudi baterije za malo sončno elektrarno, ki jo imam v Fažani, pol sem pa notr vrgu še psa, mulca pa ženo. Avto je bil fajn poseden, pomoje sem vozil 350-400 kg. S svojim dinotom sem se privlekel v Fažano s porabo 7,1l s tem da sem po AC vecino casa vozil 120-150 km/h, odvisno od tega koliko mi je dopuščal navigator, beri žena.   Edini stres, ki sem ga torej imel na poti je bil, da ga nisem mogu bolj pritisnt.
    • Tako na hitro...kaj takega po moje...če je mehka kovina... Bom pa še bolj prebrskal doma...   Just a moment... WWW.KNIPEX.COM  
    • Mislišvna eni strani ploske.. ne-niso....so bolj za zmogljivost ne glede na finiš. Če se ne motim...pač sklepam🙄...tiste prečke so iz medenine? Ima Knipex "vse živo", in pri npr. elektroničarskih vem,da navajajo kak tip "ugriza" oz. ostric gre pri kleščah. Sem lih na šihtu...bom proti večeru prebrskal in pogledal,kaj imajo vse za tak namen in objavim.
    • Se pogovarjata Rus in Slovenec: - "Mi imamo rudna bogastva." - "Mi imamo pa Goloba." - "Mi imamo mogočno in močno vojsko." - "Mi imamo pa Goloba." - "Mi imamo nacionalni ponos." - "Mi imamo pa Goloba." - "Pa vi nimate nič drugega kot Goloba?" - "Če bi vi imeli Goloba tudi vi ne bi imeli nič drugega..."
    • Sem vprašal sodelavko, kako pa kaj sexualno življenje? Pa pravi, da bolj slabo. V glavnem se samozadovoljuje, pa še takrat zaigra orgazme, samo da je čimprej konec...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.