Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Glede na to, da se je pred dobrim letom kupljena Mazda 3 (2.0 bencinar) zelo dobro pokazala,

se sedaj odločamo še za nakup CX 5 (2.2 D AWD).

Zanima me, kako ste lastniki teh avtov zadovoljni, ter kako se je pokazal AWD sistem?

 

Hvala za odgovore

 

Napisano
dne 13. 12. 2015 ob 12:01 je piko napisal:

Pozdravljeni

 

Glede na to, da se je pred dobrim letom kupljena Mazda 3 (2.0 bencinar) zelo dobro pokazala,

se sedaj odločamo še za nakup CX 5 (2.2 D AWD).

Zanima me, kako ste lastniki teh avtov zadovoljni, ter kako se je pokazal AWD sistem?

 

Hvala za odgovore

Ej....jaz imam Mazdo CX5 benz.2.0 165k.l 2015 ....lepa vožnja ,poraba solidna ,motor ima dovolj moči..podvozje super.zadovoljen tudi z opremo.nimam pa AwD sistema,ker ga ne rabin.dober avto...LP

Napisano

@Gelipter ...hvala za odgovor....ravno to razmišljam, ali vzeti bencinarja ali dizla...??

...glede na to, da so imele (imajo) Mazde (pa tudi skoraj vsi drugi) problem uhajanja

goriva med olje motorja....???

...nikjer ne zasledim, ali je ta problem še aktualen, ali je že rešen....??

...drugače pa se bencinar (mazda 3) res zelo lepo vozi...kot dizel...poraba pri 2.0 mašini pa je cca 6l/100km...:)

 

pozdrav

Napisano

Glede uhajanja nafte v olje. Pri prej?nji ?estki je bil ta problem dokaj majhen. Pri novem 2.2 motorju pa zaenkrat ne zaznavam tega problema, pa imam kratke relacije cca 13km do slu?be v eno smer. In valda fa?em regeneracijo ravno takrat, ne za vikend ko grem kam dlje. Zaenkrat teh te?av ni..

Napisano

"Gelipter"...hvala za odgovor....ravno to razmi?ljam, ali vzeti bencinarja ali dizla...??

...glede na to, da so imele (imajo) Mazde (pa tudi skoraj vsi drugi) problem uhajanja

goriva med olje motorja....???

...nikjer ne zasledim, ali je ta problem ?e aktualen, ali je ?e re?en....??

...druga?e pa se bencinar (mazda 3) res zelo lepo vozi...kot dizel...poraba pri 2.0 ma?ini pa je cca 6l/100km...:)

 

pozdrav

Ej...glej odvisno koliko km dela? na leto...jaz 20,000 km .glej tej skayactive motorji so ok.lp

Napisano

?io!

Moja mazdica je 175 awd z ro?nim menjalnikom.

Tudi jaz delam relativno kratke relacije in kak?nih problemov ni zaznati.  Pred cx5 sem vozil same benzince in prav zaradi ?navora? sem se tokrat odlo?il za dizla. Od 1500 obratov naprej ?e vle?e! Sicer pri ni?jih obratih je ?utiti turbo luknjo, pri vi?jih tega pa ni. Glavnem kombinacija navora iz konjev vle?e odli?no :prstgor: . Kar se ti?e porabe pa prvo leto je bila povpre?na letna poraba 7.1L/100, zdaj pa jo malo bolj stiskam in je cca. 7.2 do 7.3L/100km kar pa se mi zdi, da ni pretirana, ?e primerjamo na njeno te?o, awd in mo?jo.

Ker sem avanturist se zelo rad zapeljem tudi izven asfalta in awd opravlja dobro svojo funkcijo in ?e so dobre gume tudi v vi?jem snegu ni nobenih te?av. Lih 75cm zamet mi ni uspelo prebiti, ma sem se brez problema skopal ven. Tudi po blatni poti za vleko drv je ?lo ok. Po fanj razritih makadamskih poteh (tudi ve?je luknje in kanali) pa sploh ni nobenih te?av. Glavnem gre. Edino je potrebno paziti, da ne kje nasede?, ker verjetno bi polomil plasti?ne pokrove oz. za??ito podvozja. 

 

Glavnem sem zadovoljen!

Napisano

"AmpeR"

 

HVALA za ob?iren odgovor....me veseli, da je pozitiven....:)

Kar se ti?e navora sem bil tudi jaz izredno presene?en, kako lepo se avto pelje ?e pri nizkih obratih.

Poraba je sicer po specifikaciji nekoliko ni?ja, vendar s tem vemo kako je.....je pa cca 7 l ?isto OK za

tak tip avta.... :rolleyes: 

Me veseli, da pohvali? tudi AWD, ?e posebej ker tudi jaz rad zapeljem izven urejenih cest...v mejah normale sicer

(sedaj imam Subaru Foresterja) in je temu namenu odli?no slu?il....verjamem, da bo Mazda enako u?inkovita.

V glavnem me je skrbelo glede te?av z diesel ma?ino (uhajanje nafte med olje), vendar je ta problem

baje re?en.

Prvi vtis pri vo?nji CX 5 je bil izredno pozitiven...odli?ne vozne lastnosti na zavitih cestah, mogo?e

za odtenek manj prepri?ljiv na terenu...toda konec koncev to ni avto za resen teren.

 

Pozdrav

Napisano

Po moje je AWD malo slab?i kakor od Subaruja, ker je tam vseeno stalni pogon z simetri?no porazdelitvijo, Mazda ga pa po potrebi vklaplja (in s tem var?uje energijo).

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Po moje je AWD malo slab?i kakor od Subaruja, ker je tam vseeno stalni pogon z simetri?no porazdelitvijo, Mazda ga pa po potrebi vklaplja (in s tem var?uje energijo).

"?isto malo" sem ga ?e sprobal...dejansko najprej zavti eden od prvih koles, nato prenese navor ?e na zadnji par.

Zakasnitev skoraj ni opazna.

Pri Subaruju pa sploh nikoli ne zavrti samo prednjega kolesa, ker ima sredinski diferencial delno zaprt (visko sklopka).

Predvidevam, da funkcija v realni uporabi ne bo bistveno druga?na.....:)

Napisano

Izven makadama pa seveda v mejah normale. Za offroad pa uporabljam Suzuki jimniya :hudicek: Gu?ti so gu?ti...

No, so tudi kake kritike. Se mi zdi, da je cx5 podedval bolezen od cx7 glede tresenja volana pri zaviranju pri vi?jih hitrostih. Tako, da je potrebno malo z pametjo zavirat, da ne se pregrejejo diski. Pa ?um vetra v kabini pri vi?jih hitrostih. Ne vem pa, ali je pri novi to odpravljeno.

lp

Napisano

Ej...AmpeR..pri moji CX5 FL..2015 so te napake odpravljene..posebno bolj?e podvozje bolj.izolirana kabina ,ter zavore,tle so dali bolj?e zavorne diske ,ter mehkej?e zavorne plo??ice..zdaj je ok...lp

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

EVO...sedaj pa smo...na Mazdi.... :)

...sledijo testi....: :)) in poro?ilo....

Ej...super ...pol pa kaj sporo?i kako je.lp

Napisano

A se ?e komu pri dizlu dogaja, da ma?ina ob hladnem zagonu nekaj sekund (cca 15) te?e

na cca 1700RPM, nato spusti obrate na normalnih cca 900RPM?

Zanimivo je, da se to zgodi, ko zunanja temperatura ni prav nizka.

Napisano

A se ?e komu pri dizlu dogaja, da ma?ina ob hladnem zagonu nekaj sekund (cca 15) te?e

na cca 1700RPM, nato spusti obrate na normalnih cca 900RPM?

Zanimivo je, da se to zgodi, ko zunanja temperatura ni prav nizka.

Ja to je normalno pri skayactive motorjih...da zjutraj ,ko pri?ge? motor dela boooo vi?ji obrati ,be glede na zunanjo temperatur.lp:-):-):-)

Napisano

Ponavadi skoraj vedno obrate nabije na 1900 kakih 30-40 s, razen v ve?jem mrazu.

 

Danes je cx-5 splezala na vrh Slatna (Vrem??ica). Po terenu gre fenomenalno in brez problema deluje 4x4 (zimske gume).

 

 

 

post-5804-0-19230100-1451392724_thumb.jpg

post-5804-0-43603100-1451393092_thumb.jpg

Napisano

Aha...OK...: :))....poleg tega da je kar zoprno, najbr? tudi ni najbolje za obrabo motorja....??

 

...AmpeR....fajn zgleda tale rde? planinec..::))

 

"Skyactiv Technology Tips

Have you noticed that your engine sounds different on some cold mornings? If so, you're hearing a unique piece of SKYACTIV combustion technology at work. The Accelerated Warm up System (AWS) uses higher engine RPM (about 1500 rpm) and a different combustion process to quickly warm up the catalyst for cleaner exhaust emissions. Listen closely and you can hear the engine sound get quieter and the RPM drop when the catalyst is up to temperature (this takes less than 30 seconds after a cold start).

NOTE: You don't need to wait for this warm up process before driving."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Mazda je sprobana....kolikor je to mogo?e v enem mesecu....:)

Vo?nja avta je super...?e posebej po zavitih cestah, vsi pripomo?ki (parkirni senzorji, samodejno zaviranje, kontrole mrtvih kotov,....) so

zaenkrat kar OK, le navaditi se jih bo potrebno....

- samodejeno zaviranje recimo zazna odpirajo?o zapornico na parkiri??u in brutalno zabremza...?eprav to nebi bilo potrebno....

- lane assist je mogo?e malo preve? "pedanten" in ne pusti "?love?ke" vo?ne od ?rte do ?rte...bog ne daj ?ez ?rto....

 

Kar se ti?e vo?nje po zasne?eni cesti je pa 1A....(glede na to, da sem do sedaj vozil Foresterja....)

....skratka AWD prez pripomb....:)

...zaenkrat toliko...

 

lp

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zanimiv test.....kaj potem sploh ?e ostane Subaruju (razen previsoke cene....:))

 

lp

Napisano

In vpra?anje kak?ne gume so imeli drugi. Druga?e pa pohvalno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
 

In vpra?anje kak?ne gume so imeli drugi. Druga?e pa pohvalno.

 

Na oko izgledajo enako. Je pa res da je v takih situacijah od gum odvisno vsaj toliko kot od pogona. Res, kot 4wd vs 2wd.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

Po cca 6k km se je pricel pojavljati cuden zvok, ki prihaja neklje iz prenosov....po obcutku neklje iz podrocja za masino (menjalnik, kardan,.....??), in sicer se slisi kot "klk, klk".....kot da bi bila nekje neka zracnost.

Zvok se pojavllja, ce v 1. ali 2. prestavi na hitro spustim gas in avto zaradi vztrajnosti cukne (masina zavre), ali ce v istem primeru stisnem in spustim sklopko....skratka, ce avto zavre z masino.

.....zvok je enkrat bolj, enkrat manj izrazit.....vendar vedno motec....

Ima mogoce se kdo od lastnikov cx 5 awd ta opazanja?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.