Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo! 

 

Kot že pove naslov mi že par mesecev poka med hkratnim zaviranjem in zavijanjem, se pravi, ko manevriram po parkirišču. Če si dam duška na kakih ovinkih ni nobenega pokanja. Mislim, da prihaja od spredaj lahko pa se motim. Avto je Mx-5 NC, tako da če res prihaja od spredaj predvidevam, da homokinetični zglob ne more biti. Ne vem, če je to povezano ampak parkrat sem podoben ampak enkraten pok slišal tudi če sem se moral nahitro ustaviti, se pravi z močno pritisnjeno bremzo tik pred ustavitivijo. Če je povezano, si mislim, da mogoče nekaj drgne pri amortizerjih, ko je avto najbolj nagnjen naprej? Zavore sklepam, da niso, saj so bile pred kratkim obnovljene. Če ima kdo kakšno idejo ali pa se je že srečal s takšnim problemom, vas lepo prosim, da jo delite, da se ne bom za brezveze vozil na servis, če je na koncu samo nekaj za podmazat 😁

 

Lp

Napisano

Jaz sem doktoriral iz podobnega škripanja na xsari.

Med počasnim zavijanjem po neravnem terenu (ko je avto precno zazibalo ). Dali smo ga na dvigalo in potem na tehničnemu na kanal (da kolesa niso bila razbremenjena). S skupnimi močmi potem ugotovili,da so bile hin neke šalce na vrhu amortizerja.

 

Je pa bila zadeva sprva komaj opazna (na servisu seveda ni ropotalo , tako da so že mislili, da si izmišljujem).

Napisano

Samo meni poka v 99% primerih le pri zaviranju in hkratnem zavijanju npr. na parkirišču, ko močno zavijam hkrati pa zaviram. Nasplošno to pokanje baje pomeni obrabljeni homokinetični zglob, ampak je avto zadnji pogon, pokanje pa po mojem mnenju prihaja od spredaj. Saj načeloma me ne moti, ampak ne želim, da mi kak del odpove med vožnjo.

Napisano

Kaj pa servo volan, ali imaš nivo tekočine zadosti visok, da ni mogoče pomanjkanje le-tega vzrok?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tekočino za servo bom preveril, hvala za idejo. Za končnike in roke pa niti ne vem, če lahko pogledam brez da avto dvignem?

Napisano

Kaj pa če ga zapelješ na tehnični... plačaš tistih nekaj evrov pa jih poprosiš naj na tisti premični zadevi pogledajo, če se karkoli vidi. Potem lažje reagiraš naprej in iščeš ostale vzroke.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Sva prišla na podobno idejo istočasno. Sem se s Pelkotom zmenil, da dvigne avto in še to pogleda, ker moram tako ali tako menjat olje v roku 500 km. Sporočim kaj ugotovi, če bo še kdo kdaj imel enak problem.

 

Hvala vsem za ideje.

Popravljeno od zoro567
Napisano
Pred eno uro je zoro567 napisal:

Sva prišla na podobno idejo istočasno. Sem se s Pelkotom zmenil, da dvigne avto in še to pogleda, ker moram tako ali tako menjat olje v roku 500 km. Sporočim kaj ugotovi, če bo še kdo kdaj imel enak problem.

 

Hvala vsem za ideje.

Pelko je sigurno rešitev......

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V Novem mestu padala toča, poplavilo športno dvorano WWW.RTVSLO.SI Od severa in zahoda so se nad Slovenijo razširile padavine. Ponekod se pojavljajo tudi močni nalivi in nevihte z močnejšimi sunki vetra. Arso...  
    • Malo večji torx nastavek kot je imbus pa da ga mal potolčeš notri da se "zareže" in poskusit odvijačit. Al je delikatno če udrihaš po napenjalcu vratu?
    • Danes pa sem pedaliral do službe in nazaj (ni nimam blizu, hehe); Getz pri kleparju, da mu sanira zametke rje, Netopirja pa ne vozim če je slaba napoved. Vreme se je odrezalo NAD pričakovanji, ga pohvalim  
    • Skritikrt, imam eno strokovno vprašanje zate.  Na kitari v vratu imam en izrabljen imbus vijak - ključ 5 (matica), na katerem so se toliko izrabile stranice, da se imbus kluč vrti v njem v  prazno.  Ne morem ga vrtati, ne morem ga uničitit. Ali obstaja kak imbus ključ ali kaj podobnega , ki je malenkost večji kot imbus 5 (par desetnik), da prime.  Spodaj je slika, da boš bolje razumel za kaj se gre. Imbus matica je približno 15 mm noter v vratu. 
    • Seveda mi firbec ni dal miru😄...in sem na brzino kokukal,v kakem stanju je Makita. Neverjetno-izgleda,da prakticno ni bila uporabljena...seveda umazaa je,k so nekaj les brusili...a prej izgleda,da je samo stala. Mast v glavi nikoli ni bila "zagreta" do te mere,dabii se lepo razlila tudi po zobnikih...zobniki pa skoraj kot novi. Seveda je steoj star cca. toliko kot jaz..40-50 let po moje🧐...in se je mast čisto posušila in strdila... Ležaji so tudi ok...a jih bom vseeno zamenjal z novimi...tisti najmanjsi na rotorju je celo "odprte" sorte😲...to danes več ne gre🙄... Se vidi tudi na komutatorju rotorja,da stroj ni prakticno nič tekel...tudi z nohtom se ne čuti prehod na drsno površino ščetk. Skratka-stroj je res malce umazan,a je praktično kot nov. Skratka-trije ležaji,mast in nove ščetke in bo stroj delal BP😃 Seveda moram rotor in stator za vsak slucaj temeljito izmeriti,a po moje,ker nič ne iskri,je malo moznosti,da bi bilo elektricno kaj narobe.   Dober video o popravilu točno takih brusilk...a so vse novejše od moje...zanimivo👍     In še en zanimiv.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.