Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo! 

 

Kot že pove naslov mi že par mesecev poka med hkratnim zaviranjem in zavijanjem, se pravi, ko manevriram po parkirišču. Če si dam duška na kakih ovinkih ni nobenega pokanja. Mislim, da prihaja od spredaj lahko pa se motim. Avto je Mx-5 NC, tako da če res prihaja od spredaj predvidevam, da homokinetični zglob ne more biti. Ne vem, če je to povezano ampak parkrat sem podoben ampak enkraten pok slišal tudi če sem se moral nahitro ustaviti, se pravi z močno pritisnjeno bremzo tik pred ustavitivijo. Če je povezano, si mislim, da mogoče nekaj drgne pri amortizerjih, ko je avto najbolj nagnjen naprej? Zavore sklepam, da niso, saj so bile pred kratkim obnovljene. Če ima kdo kakšno idejo ali pa se je že srečal s takšnim problemom, vas lepo prosim, da jo delite, da se ne bom za brezveze vozil na servis, če je na koncu samo nekaj za podmazat 😁

 

Lp

Napisano

Jaz sem doktoriral iz podobnega škripanja na xsari.

Med počasnim zavijanjem po neravnem terenu (ko je avto precno zazibalo ). Dali smo ga na dvigalo in potem na tehničnemu na kanal (da kolesa niso bila razbremenjena). S skupnimi močmi potem ugotovili,da so bile hin neke šalce na vrhu amortizerja.

 

Je pa bila zadeva sprva komaj opazna (na servisu seveda ni ropotalo , tako da so že mislili, da si izmišljujem).

Napisano

Samo meni poka v 99% primerih le pri zaviranju in hkratnem zavijanju npr. na parkirišču, ko močno zavijam hkrati pa zaviram. Nasplošno to pokanje baje pomeni obrabljeni homokinetični zglob, ampak je avto zadnji pogon, pokanje pa po mojem mnenju prihaja od spredaj. Saj načeloma me ne moti, ampak ne želim, da mi kak del odpove med vožnjo.

Napisano

Kaj pa servo volan, ali imaš nivo tekočine zadosti visok, da ni mogoče pomanjkanje le-tega vzrok?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tekočino za servo bom preveril, hvala za idejo. Za končnike in roke pa niti ne vem, če lahko pogledam brez da avto dvignem?

Napisano

Kaj pa če ga zapelješ na tehnični... plačaš tistih nekaj evrov pa jih poprosiš naj na tisti premični zadevi pogledajo, če se karkoli vidi. Potem lažje reagiraš naprej in iščeš ostale vzroke.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Sva prišla na podobno idejo istočasno. Sem se s Pelkotom zmenil, da dvigne avto in še to pogleda, ker moram tako ali tako menjat olje v roku 500 km. Sporočim kaj ugotovi, če bo še kdo kdaj imel enak problem.

 

Hvala vsem za ideje.

Popravljeno od zoro567
Napisano
Pred eno uro je zoro567 napisal:

Sva prišla na podobno idejo istočasno. Sem se s Pelkotom zmenil, da dvigne avto in še to pogleda, ker moram tako ali tako menjat olje v roku 500 km. Sporočim kaj ugotovi, če bo še kdo kdaj imel enak problem.

 

Hvala vsem za ideje.

Pelko je sigurno rešitev......

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.