Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo! 

 

Kot že pove naslov mi že par mesecev poka med hkratnim zaviranjem in zavijanjem, se pravi, ko manevriram po parkirišču. Če si dam duška na kakih ovinkih ni nobenega pokanja. Mislim, da prihaja od spredaj lahko pa se motim. Avto je Mx-5 NC, tako da če res prihaja od spredaj predvidevam, da homokinetični zglob ne more biti. Ne vem, če je to povezano ampak parkrat sem podoben ampak enkraten pok slišal tudi če sem se moral nahitro ustaviti, se pravi z močno pritisnjeno bremzo tik pred ustavitivijo. Če je povezano, si mislim, da mogoče nekaj drgne pri amortizerjih, ko je avto najbolj nagnjen naprej? Zavore sklepam, da niso, saj so bile pred kratkim obnovljene. Če ima kdo kakšno idejo ali pa se je že srečal s takšnim problemom, vas lepo prosim, da jo delite, da se ne bom za brezveze vozil na servis, če je na koncu samo nekaj za podmazat 😁

 

Lp

Napisano

Jaz sem doktoriral iz podobnega škripanja na xsari.

Med počasnim zavijanjem po neravnem terenu (ko je avto precno zazibalo ). Dali smo ga na dvigalo in potem na tehničnemu na kanal (da kolesa niso bila razbremenjena). S skupnimi močmi potem ugotovili,da so bile hin neke šalce na vrhu amortizerja.

 

Je pa bila zadeva sprva komaj opazna (na servisu seveda ni ropotalo , tako da so že mislili, da si izmišljujem).

Napisano

Samo meni poka v 99% primerih le pri zaviranju in hkratnem zavijanju npr. na parkirišču, ko močno zavijam hkrati pa zaviram. Nasplošno to pokanje baje pomeni obrabljeni homokinetični zglob, ampak je avto zadnji pogon, pokanje pa po mojem mnenju prihaja od spredaj. Saj načeloma me ne moti, ampak ne želim, da mi kak del odpove med vožnjo.

Napisano

Kaj pa servo volan, ali imaš nivo tekočine zadosti visok, da ni mogoče pomanjkanje le-tega vzrok?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tekočino za servo bom preveril, hvala za idejo. Za končnike in roke pa niti ne vem, če lahko pogledam brez da avto dvignem?

Napisano

Kaj pa če ga zapelješ na tehnični... plačaš tistih nekaj evrov pa jih poprosiš naj na tisti premični zadevi pogledajo, če se karkoli vidi. Potem lažje reagiraš naprej in iščeš ostale vzroke.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Sva prišla na podobno idejo istočasno. Sem se s Pelkotom zmenil, da dvigne avto in še to pogleda, ker moram tako ali tako menjat olje v roku 500 km. Sporočim kaj ugotovi, če bo še kdo kdaj imel enak problem.

 

Hvala vsem za ideje.

Popravljeno od zoro567
Napisano
Pred eno uro je zoro567 napisal:

Sva prišla na podobno idejo istočasno. Sem se s Pelkotom zmenil, da dvigne avto in še to pogleda, ker moram tako ali tako menjat olje v roku 500 km. Sporočim kaj ugotovi, če bo še kdo kdaj imel enak problem.

 

Hvala vsem za ideje.

Pelko je sigurno rešitev......

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To kar drži a le, če je v voznem stanju... 😁🫣😉
    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.