Skoči na vsebino

Kartonček homologacije

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, kakšno težo za vleko prikolice imate vpisano v homologacijski kartonček. Za vleko brez zavore in z zavoro prikolice. Gre se za mazdo 6 karavan prve generacije in mazdo 6, 5 vrat druge generacije. Ja, prva diesel, druga bencinar...

Hvala za odgovore.

LP Ivan

Napisano

Tole imam jaz se od Mazde6 GH SportCombi 2008 2.0 CD140 (druga generacija)

 

 homologacija-002_JPG.png.abe3e7df103add2518b8f092f77924aa.png

 

 

Tole je od Mazda6 GJ SportCombi 2013 2.2 CD175

 

Screenshot_18_05_2020__19_06.png.b0fdd550ad965b6fc81ef543261a5c69.png

 

 

Tole pa je od CX-5 2.5 G194

 

Screenshot_18_05_2020__19_05.png.3994078d44580c098a40446722697adc.png

 

 

Od sestice prve generacije pa ne najdem slike homologacijskega kartoncka

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Če že vprašaš:

 

O.1.3 - priklopnik s centralno osjo: 3000 kg

O.2 - nezavirano priklopno vozilo: 750 kg

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ja, to me zanima...Predvsem šestice...

Vidim, da ima lahko prikolica 550 kg skupne teže brez zavore...

Kar kriza...

 

Hvala

Napisano

Sepravi lahko prilopis prikolico in vsega skupaj s prikolico vred vleces 550 kg. Glede na to da je prikolica tezka cca 130-150kg lahko furas dobrih 400kg. Ni bas neki...

Napisano

Se pravi, da treba prehomologirat prikolico iz 750 na 550 kg skupne...🙄

Napisano

Ne sekiraj se. V svoji dolgoletni vozniški karieri sem samo enkrat naletel na policaja, ki je vedel, kaj mora preveriti...

 

Če bi policaji vedeli, kaj gledat, ne bi na vlečnih kljukah imeli nosilce za kolesa in štiri gorska kolesa gor obešena...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

No, mene je dobil s prazno prikolico, pa se je dalo zbarantat, da sem jo odpel in pustil tam ter prišel kasneje z drugim avtom... To je bilo še, ko smo imeli Hondo Jazz, ki je lahko vlekla 450 kg prikolico brez zavor...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na ženininem baby dinotu je enako, ampak mi dol visi.
    • Če želiš naredit avtocesta test brez vinjete, idi po hitri od Pesnice do Carinarnice. Tisto spada pod lokalne ceste, je pa hitra.
    • Najbrž si mislil 'kot smeti'...   Ja, res je, zato pa raje vozim 16 let starega BTjca kot pa tanartanovejšega Cliota...   Oboje je enako zanesljivo, le da BTjca imam, za Cliota pa itak nimam denarja...
    • Spoštovani forumaši, sem zeki nov uporabnik tega foruma, ter ponosen lastnik CX-30 baby dinota prime line v navadni beli barvi. Novo mazdo si lastim od 17.6.2025, ki je nadomestila mojega dragega 2013 Cliota IV 1.2 16v, ki mi je dobro služil. Vem je kr preskok😁.   Ta forum sem sem brez računa prebiral skoraj od začetka, saj mi je CX-30 nekje leta 2020 padla v oči. Prva zbira je sicer bila 3jka, vendar sem si premislil zaradi okolja kjer se gibljem (predvsem Pohorje), ter zaradi smotanega žlahtnika, ki je preveč žleht, da bi si na dovozno cesto dal kanaleto, ker ima sosed vikendaš 10m služnosti. Zato moramo ostali obiskovalci plaziti preko globoke drage narejene z motiko. Žal tega žlahtnika pogosto obiščemo.   Konec dolgovesenja, imam konkretno vprašanje za poznavalce. Ali je Mazda rešila težave s termostati? Moje vozilo ima cca. 2000km in opažam, da se zelo nerado ogreje oz. temperatura olja začne padati ko ni močne obremenitve. Kazalec le stežka prileze do sredine. Na 90 ponavadi prileze pri daljši vožnji v hribovitem svetu. Na ravnini pa se večkrat zgodi, da je tudi po 15-20km dolgi poti olje nekje med 75-85 stopinjami. Na avtocesti še nisem bil, ker še nisem kupil vinjete zaradi del. Najbolj očiten padec temperature je pri zaviranju z motorjem pri daljši vožnji navzdol ko ni izgorevanja. Je mogoče, da je mazda tako konceptirala te motorje? Namreč ta pojav sem opazil tudi pri nekaterih recenzijah na YT. Moja edina skrb je, da bi na 1. tehničnem čez 4 leta padel na izpustih ker bi se mi olje ohladilo iz 90 na 75 stopinj. Za vaše odgovore se vam vnaprej zahvaljujem. Lp      
    • Poslal kolega s potepanja po Angliji:        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.