Skoči na vsebino

Kartonček homologacije

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, kakšno težo za vleko prikolice imate vpisano v homologacijski kartonček. Za vleko brez zavore in z zavoro prikolice. Gre se za mazdo 6 karavan prve generacije in mazdo 6, 5 vrat druge generacije. Ja, prva diesel, druga bencinar...

Hvala za odgovore.

LP Ivan

Napisano

Tole imam jaz se od Mazde6 GH SportCombi 2008 2.0 CD140 (druga generacija)

 

 homologacija-002_JPG.png.abe3e7df103add2518b8f092f77924aa.png

 

 

Tole je od Mazda6 GJ SportCombi 2013 2.2 CD175

 

Screenshot_18_05_2020__19_06.png.b0fdd550ad965b6fc81ef543261a5c69.png

 

 

Tole pa je od CX-5 2.5 G194

 

Screenshot_18_05_2020__19_05.png.3994078d44580c098a40446722697adc.png

 

 

Od sestice prve generacije pa ne najdem slike homologacijskega kartoncka

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja, to me zanima...Predvsem šestice...

Vidim, da ima lahko prikolica 550 kg skupne teže brez zavore...

Kar kriza...

 

Hvala

Napisano

Sepravi lahko prilopis prikolico in vsega skupaj s prikolico vred vleces 550 kg. Glede na to da je prikolica tezka cca 130-150kg lahko furas dobrih 400kg. Ni bas neki...

Napisano

Se pravi, da treba prehomologirat prikolico iz 750 na 550 kg skupne...🙄

Napisano

Ne sekiraj se. V svoji dolgoletni vozniški karieri sem samo enkrat naletel na policaja, ki je vedel, kaj mora preveriti...

 

Če bi policaji vedeli, kaj gledat, ne bi na vlečnih kljukah imeli nosilce za kolesa in štiri gorska kolesa gor obešena...

Napisano

No, mene je dobil s prazno prikolico, pa se je dalo zbarantat, da sem jo odpel in pustil tam ter prišel kasneje z drugim avtom... To je bilo še, ko smo imeli Hondo Jazz, ki je lahko vlekla 450 kg prikolico brez zavor...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.