Skoči na vsebino

Zadnji odbija?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj res ne pozna? nobenega malo tehni?nega tipa. Odbija? res ni ne vem kak?en "kun?t" se?raufat ter nazaj dat. Vsaj po mojih izku?njah s 106ko, ko sem oba sam dal dol ter nazaj gor. :vesel: Prednjega celo trikrat. :bravo: Malo poglej celo situacijo ter za?ni ?raufat. Po potrebi bo treba sneti koloteke ali pa na notranji strani pritlja?nika kaj razdreti, da pride? do odbija?a. Nasplo?no pa mislim, da je zadnji odbija? la?e dol sneti kot prednjega.

 

 

Mimogrede, kako kaj avto? Kar dober preskok kaj? :bravo:

Napisano

najprej vzam zadne lampe dol pol pr plastiki nad kolesom pober vn ?epke pa uzpod ma? na vsaki strani po dva vijaka pa na sredin ma? ?e dva vijaka al pa ?epa

 

 

ni ?ist 100% ka ne vem iz glave sam tak majo skori usee mazdice.mal se prej razglej!¨

 

:D

drga? bi te pa v gami ena ura dela pr?la okrog 9000

 

:ouje:

banner1ydl6.jpg
Napisano

drga? bi te pa v gami ena ura dela pr?la okrog 9000

 

:ouje:

 

Visoke se cenite vi tam. :P:bravo:

No sicer pa kot sem napisal jaz. Zemir, res nima? dosti za uni?iti, sploh, ?e je ?e ves razsut. ;) Ti se kar pogumno loti avta, ?e si vsaj malo tehni?en tip ti bo uspelo. Pa ?e ob?utek bo bolj?i, ko bo? razlagal, da si sam odbija? zamenjal. :cheers:

Napisano

Visoke se cenite vi tam. :P:bravo:

No sicer pa kot sem napisal jaz. Zemir, res nima? dosti za uni?iti, sploh, ?e je ?e ves razsut. ;) Ti se kar pogumno loti avta, ?e si vsaj malo tehni?en tip ti bo uspelo. Pa ?e ob?utek bo bolj?i, ko bo? razlagal, da si sam odbija? zamenjal. :cheers:

 

 

taprav se je zej oglasu.ka ful obvlada tehni?ni stvari.a mazdica ?e laufa hehe

 

PS:JOKE :hohoho:

banner1ydl6.jpg
Napisano
:vesel: zadnji odbijac je hitro doli ce ves jaz ze mize to naredim,sem tolkokrat ze premenjal.Ob kolotekih imas cepeke na vrhu pa vijak.pol mas se spodaj na vezni dva vijaka,nato pa moras iz ptljaznika odstranit vse stranske plastike so na zadnji strani stirje vijaki pa se na vsakem boku po dva,pa se na koncu luci ven vzames se je po en vijak na vsaki strani.Se cuje dosti ampak je hitro koncano,upam da sem kaj pomagal,dosti uspeha pri sraufanju :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Ti kar po?as pa na zihr ?raufaj, samo do naslednga sre?anja v LJ mora bit avto nared! :P

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.