Skoči na vsebino

Te?ave s xedos 6


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

mene je moja mazda ?ist razo?arala. Ampak res. Pri 126.000 sem menu sklopko, ato sem kupil od druge lastnice in s servisno knjigo. Naj bi bilo 90.000 km realnih. Od samga za?etka mi kuri olje pribli?no 3L na 15.000km. Zdaj ima avto 152.000 in mi je za?el med 1.000 obrati in 2.000 zlo ?udn trokirat. Prov nevarno je ?e. Tester je pokazal dvakrat merilec pretoka zraka. Nekateri pravijo da je napaka v ?tromu. Zdej pa mene zanima a je mel kod ?e podoben problem, pa ?e kdo kej rabljene dele prodaja. O novem merilcu se raje ne menim (160.000 sit).

 

aja imam mazdo xedos 6 1.6 16v 79KW, letnik 1996 tip motorja B6

 

stvar je zelo nujna, ker avto vsak dan rabim, tako da ?e kdo kaj prodaja al pa pozna koga, naj me pokli?e: 031 338 267, Grega

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se ti?e olja se mi ne zdi pretirana potro?nja... nekateri avtomobili imajo toleranco tudi liter na 1000km ampak ker tu ne govorimo o avtomobilih na?ih zahodnih sosedov tega ne bom komentiral ;)

 

Trokiranje bo? pa moral malo bolj razlo?iti in sicer kdaj se to dogaja (mrzel/topel), a pri pospe?evanju? a je to vedno ali samo ob?asno...itd Ima? kaj pove?ano porabo?

 

Na?eloma so najpogostej?i problemi prebijanje kablov, slabe sve?ke ali pa nepravilna nastavljen "luft" na anodi sve?ke, v?igalne tuljave, preluknjane oz preparene cevke...

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se ti?e olja se mi ne zdi pretirana potro?nja... nekateri avtomobili imajo toleranco tudi liter na 1000km ampak ker tu ne govorimo o avtomobilih na?ih zahodnih sosedov tega ne bom komentiral ;)

 

Trokiranje bo? pa moral malo bolj razlo?iti in sicer kdaj se to dogaja (mrzel/topel), a pri pospe?evanju? a je to vedno ali samo ob?asno...itd Ima? kaj pove?ano porabo?

 

Na?eloma so najpogostej?i problemi prebijanje kablov, slabe sve?ke ali pa nepravilna nastavljen "luft" na anodi sve?ke, v?igalne tuljave, preluknjane oz preparene cevke...

 

 

Dobro glede olja ?e gre. Ni panike.

ampak kar se pa ti?e trokiranja. Avto mi za?ne trokirat ko je normalno segret. Ko stojim na kri?i??u in speljem avto trokira med 1.000 in 2.000 obrati. ampak ful trokira, pol pa normalno potegne naprej.

V?eri k sem se vozil in sem jo ful sti?al je blo pol ene par kri?i?? mir pol pa spet trokira. Glede porabe nevem mislim da ni ni? vi?ja.

Tester je dvakrat pokazal merilec pretoka zraka, ampak ko sem avto resetiral je bilo vse OK. Sve?ke so bile zamenjane pred 7.000 km. Se mi pa zdi da mogo?e nima ve? tiste kon?ne hitrosti oz ne gre tolk kot prej.

morda pozna? koga ki prodaja rabljene dele oz. ?e se ti slu?ajno kaj ukvarja? s temi re?mi? Hvala lepa in lep pozdrav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poskusi zamenjat filter zraka, spucat kanal dotoka svezega zraka, vzami dol AFM in ga ocisti s palcko za usesa...rahlo, da ne poskodujes tiste tanke palcke, ki je noter, lahko, da se ti ne odpira, ker je zapacan...

 

pol imas tukaj se filter ali crpalko bencina, ki lahko ne delujeta pravilno, in pa razdelilno kapo, kjer so lahko zoksidirani kontakti...

 

ali pa ti res prebijajo kje kabli od sveck...

 

 

fantje ti bodo napisali se kr nekaj pametnih predlogov...tko, da sam malo pocakaj, pa bos dobil veliko informacij...

 

Upam,d a bos kmalu odpravil tezavo...

 

 

LP

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poskusi zamenjat filter zraka, spucat kanal dotoka svezega zraka, vzami dol AFM in ga ocisti s palcko za usesa...rahlo, da ne poskodujes tiste tanke palcke, ki je noter, lahko, da se ti ne odpira, ker je zapacan...

 

pol imas tukaj se filter ali crpalko bencina, ki lahko ne delujeta pravilno, in pa razdelilno kapo, kjer so lahko zoksidirani kontakti...

 

ali pa ti res prebijajo kje kabli od sveck...

fantje ti bodo napisali se kr nekaj pametnih predlogov...tko, da sam malo pocakaj, pa bos dobil veliko informacij...

 

Upam,d a bos kmalu odpravil tezavo...

LP

 

ja ti matr, dons sem se klele prjavu k sem ?e ?ist obupan amapk vidim da je odziv enkratn ampak res. najprej hvala. druga?e pa uf je sej sem tehni?ni tip. sam kaj vse naj naredim kaj bolj po kme?ko ?e se da...

filtr za gorivo in za zraka stabila menjana tut pred 7.000 km zdej sej ni panike ga zamenjat ?e enkart sam mislim da ne bi smela delat te?av.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel tudi oidiben primer pa sem zrihtal mi je pa ko sem pohodil gas za?el trokirat ni va?no od obratov, ?e pa sem lepo postopoma pritiskal na gas je pa normalno delal.

 

In napaka je bila v merilcu pretoka, k sre?i sem imel doma ?e enega in sem zamenjal pa dela BP.

 

Probaj odklopit merilec ko ti to dela in ?e je isto brez merilca je nekaj narobe z njim.

 

Kater motor pa ima? z eno ali dvema odmi?nima.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel tudi oidiben primer pa sem zrihtal mi je pa ko sem pohodil gas za?el trokirat ni va?no od obratov, ?e pa sem lepo postopoma pritiskal na gas je pa normalno delal.

 

In napaka je bila v merilcu pretoka, k sre?i sem imel doma ?e enega in sem zamenjal pa dela BP.

 

Probaj odklopit merilec ko ti to dela in ?e je isto brez merilca je nekaj narobe z njim.

 

Kater motor pa ima? z eno ali dvema odmi?nima.

 

hm ja pr men tega ?e nisem probu ?e postopoma pritiskam na gas. no normalno zmeri spelem ni? ne ti?im recmo a ne, potegnem v kri?i??u. Je pa fora k se recmo ?e normalno pelem v tretji primer in ?e jaz postopoma pritiskam na gas avto ful bol? vle?e kot pa ?e ga na enkrat pohodm. Takrat je ?ist zamorjen in ful rab da se zvrti.

ej a ma? ?e kak?nga al pa ?e mogo?e ve? ?e jih ma kdo ke rablene?

ja mande da sta dve odmi?ni, motor je 1.6 16v dohc tip pa pi?e v prometni B6 letnik je pa 96.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mmm...to je tak motor kot ga ima kawsk v mx-3, mogoce pa ima on kaksen del zate?

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mmm...to je tak motor kot ga ima kawsk v mx-3, mogoce pa ima on kaksen del zate?

 

hm hm ja z veseljem se kaj zmenim za kak del. Sicer pa ne vem kaj je to?no kawsk? sem bolj blond, he he.

Kaj potem misli? da bi lahko bil merilec pretoka?

 

aja ?e to ne, k je mehankar direkt na frgazarju pohodu po gasu ne je avto potrokiral oz ga je zamorl pol je pa ?ele obrate dobu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

preveri gumijasto cev ki gre od merilca pretoka zraka(MPZ :) ) na sesalno loputo, da nima kje luknje !

 

spucaj kontakte na konektorju MPZ

 

preveriti, ?e je pravilno nastavljen senzor lopute plina, pre?ekiraj ?e v?igalne kable...

 

zenkrat :)

 

Jaz sem imel tudi oidiben primer pa sem zrihtal mi je pa ko sem pohodil gas za?el trokirat ni va?no od obratov, ?e pa sem lepo postopoma pritiskal na gas je pa normalno delal.

 

In napaka je bila v merilcu pretoka, k sre?i sem imel doma ?e enega in sem zamenjal pa dela BP.

 

Probaj odklopit merilec ko ti to dela in ?e je isto brez merilca je nekaj narobe z njim.

 

Kater motor pa ima? z eno ali dvema odmi?nima.

 

?e bo odklopil merilec pretoka zraka, bo avto crkno... njegov motor pa ma 2 odmi?ne :)

predlagam, da si sposodi merilec pretoka zraka od B6 motorja, pa proba, to ni te?ko doma narexdit ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

preveri gumijasto cev ki gre od merilca pretoka zraka(MPZ :) ) na sesalno loputo, da nima kje luknje !

 

spucaj kontakte na konektorju MPZ

 

preveriti, ?e je pravilno nastavljen senzor lopute plina, pre?ekiraj ?e v?igalne kable...

 

zenkrat :)

?e bo odklopil merilec pretoka zraka, bo avto crkno... njegov motor pa ma 2 odmi?ne :)

predlagam, da si sposodi merilec pretoka zraka od B6 motorja, pa proba, to ni te?ko doma narexdit ;)

 

ja moram pogledat, sam zdele mam delavnco ?ist polno robe in nimam kam zapelat avta tko da zuni pa tak mraz sej ne mor? normalno delat. Drga? pa bom mogu kaj od tega naredit k to je pa vi?ek. mal jih bom s kontakt sprejom po?prical...bom pol vidu ?e bo ?e kaka razlika...no to bom kar zdele.

Ja sam ke naj pa merilec dobim to je pa spet...jaz bi kakega kupu ?e bi ga mel kdo za prdat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

preveri gumijasto cev ki gre od merilca pretoka zraka(MPZ :) ) na sesalno loputo, da nima kje luknje !...

 

 

Pred leti sem imel podoben problem pri fordu Mondeu-enaki simptomi-vse zivo sem imel ze napovedano-katalizator,generalko...sam oko je vrgel na masino(na pravem servisu) mehanik in prinesel malo cevko za

1125 sit (nikol nam pozabu te cene :rispekt: ), pa je bil avto zdrav...

 

Upam, da je pri tebi enako... :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred leti sem imel podoben problem pri fordu Mondeu-enaki simptomi-vse zivo sem imel ze napovedano-katalizator,generalko...sam oko je vrgel na masino(na pravem servisu) mehanik in prinesel malo cevko za

1125 sit (nikol nam pozabu te cene :rispekt: ), pa je bil avto zdrav...

 

Upam, da je pri tebi enako... :ne vem:

 

Uf jej, tole me je pa zelo razveselilo, zdaj sem konektorje na?prical ampak ni ni? bolj?, tako da tale varianta je prov zanimiva. ker mehankar ti je pa to delu? Pa kero cevko zamenu k ?e je pa to ta stro?ek ne... pol dam pa njemu ?e za eno gajbo pera...

aja pa iz kje je?

 

 

 

druga?e pa a morda kdo ve ke se kaka mazda po delih prodaja da bi mal probu zamenjati...kabli...merilec...tuljave...

K to je pa ?e ?ista groza

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Prejšnji vikend smo šli na morje, pa sem prišel tik pred oranžno lučko na Vinico.. imel sem poln avto (3je odrasli in 2 otroka).. natočim na Vinici v 5 minutah in pičimo dol, nakar sopotnica ugotovi, da je doma pozabila iqosa... ja nič, zapeljem dol na Delnicah in gremo na Petrol. Dež lije kot iz škafa. Na moji levi avstrijski par z električnim MG, polno naloženim, zadaj še 2 električni kolesi na thuletu. Na sredinskem zaslonu sem videl tistih 10% v rdečini. Vsak monotono bulita v svoj telefon in čas teče in teče. Otroci mi pijejo žiuce, čakamo sopotnico, da opravi registracijo iqosa (dobesedno registrirat se moraš ob nakupu). Če bi vsakič, ko sem slišal "a bomo že šli" dobil 5 centov, in potem še 10 eur za vsakič ko je en drugmu od otrok prlimou focen, bi danes verjetno že vozil novo Mazdo6. Po 15 minutah odrinem naprej in bolj kot kadarkoli sem si zaželel, da v mojem življenju ne bom v podobni situaciji kot soseda v MG in z zadnjimi sedeži polnimi otrok.
    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.