Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 44 minutami je Janez007 napisal:

Si se vpisal v avtomehanično šolo? 😁

18 let nazaj bi si zelel, da bi se 😁

pred 47 minutami je Janez007 napisal:

 😁Še vedno spremljam druge forume glede težav Mazda dizlov. Se bojim, da si prevelik optimist.

 

Bomo vidli, bom porocal 🙂

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Si se vpisal v avtomehanično šolo? 😁

Še vedno spremljam druge forume glede težav Mazda dizlov. Se bojim, da si prevelik optimist.

Mogoče je več upanja za rešitev kot v sosednji temi "cepljenje"..... :nevem:

Napisano
pred 46 minutami je Bini napisal:

Mogoče je več upanja za rešitev kot v sosednji temi "cepljenje"..... :nevem:

👍👍

pred 1 uro je Deeyan napisal:

18 let nazaj bi si zelel, da bi se 😁

 

Bomo vidli, bom porocal 🙂

A nam boš zaupal za kakšen specialni tretma se gre? 🤔

 

 

Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je Aless napisal:

Verjetno EGR in DPF OFF 😁

@Deeyan pa ja ni tako neodgovoren, da bi zastrupljal drugim zrak zaradi svojih koristi. ?zmeden?

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 16 minutami je Janez007 napisal:

Točno to sem hotel tudi sam napisat, pa si me Aless prehitel. Ampak, če je to rešitev, pol smo res že Albanija ... 😞

Kaj pa, če bo kak specialni tretma čiščenja celega sistema? Janez, ne smeš takoj vse gledati pesimistično. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Alex napisal:

Kaj pa, če bo kak specialni tretma čiščenja celega sistema? Janez, ne smeš takoj vse gledati pesimistično. 😉

Sem vmes že popravil svojo objavo, ... čiščenje celega sistema pa ni rešitev "za večno". 😉

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

@Deeyan pa ja ni tako neodgovoren, da bi zastrupljal drugim zrak zaradi svojih koristi. ?zmeden?

 

V eni temi sem že napisal okrog tega....  je že tut dokazano, da so tisti delci, ki se nardijo pri regeneracijah velik bolj škodljivi kot brez dpf-ja, ker se tolk razbijejo, da jih še lažje vdihnemo vase.

Kaj pa npr. obdobje raznih "Golfov dvojk" pa smo še vedno živi

Napisano

Za težave z DPF skoraj nikoli ni kriv sam DPF ali pa kak senzor na njem, temveč sistemi prej. Najverjetneje vbrizgavanje (šobe) ali pa EGR. Je pa res, da menjava štirih Denso šob stane "ohoho" denarja, za čiščenje EGR pri 2.2 SkyActiv-D  pa je treba "pol motorja" razdreti.

 

Bomo videli, kako se bo Pelko s tem ubadal, ko bo več starih modelov z lepo kilometrino na cestah in posledično servisih. Če greš kaj takega reševat na uradni servis, lahko bankrotiraš.

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Za težave z DPF skoraj nikoli ni kriv sam DPF ali pa kak senzor na njem, temveč sistemi prej. Najverjetneje vbrizgavanje (šobe) ali pa EGR. Je pa res, da menjava štirih Denso šob stane "ohoho" denarja, za čiščenje EGR pri 2.2 SkyActiv-D  pa je treba "pol motorja" razdreti.

 

Bomo videli, kako se bo Pelko s tem ubadal, ko bo več starih modelov z lepo kilometrino na cestah in posledično servisih. Če greš kaj takega reševat na uradni servis, lahko bankrotiraš.

👍

 

Napisano (urejeno)
dne 25. 11. 2021 ob 18:43 je Deeyan napisal:

V eni temi sem že napisal okrog tega....  je že tut dokazano, da so tisti delci, ki se nardijo pri regeneracijah velik bolj škodljivi kot brez dpf-ja, ker se tolk razbijejo, da jih še lažje vdihnemo vase.

Kaj pa npr. obdobje raznih "Golfov dvojk" pa smo še vedno živi

Ta razlaga meni bolj zveni kot opravičevanje greha. 😉 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 59 minutami je Janez007 napisal:

Ta razlaga meni bolj zveni kot opravičevanje greha. 😉  

 

Za takšne nezakonite prakse, potem ceno plačujemo vsi. Podobno, kot so pred meseci v gozd skipali na desetine ton komunalnega blata, sanacijo pa je plačala država (mi davkoplačevalci). Ne bo dolgo, ko bodo odsotnost filtrov zaradi prepogoste prakse začeli preverjati na tehničnih pregledih, ki se bodo na ta račun za vse nas podražili.

 

In potem starši za zaščito zdravja svojim otrokom ne pustijo potiskati palčk v nos ali nositi mask. 🙃

 

Da ne bom preveč modroval. Take prakse ne odobravam. Kljub temu pa bo zanimivo videti kapljico olja ob novem načinu obratovanja.

 

 

:prstgor:

Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

Ta razlaga meni bolj zveni kot opravičevanje greha. 😉  

 

Za takšne nezakonite prakse, potem ceno plačujemo vsi. Podobno, kot so pred meseci v gozd skipali na desetine ton komunalnega blata, sanacijo pa je plačala država (mi davkoplačevalci). Ne bo dolgo, ko bodo odsotnost filtrov zaradi prepogoste prakse začeli preverjati na tehničnih pregledih, ki se bodo na ta račun za vse nas podražili.

 

In potem starši za zaščito zdravja svojim otrokom ne pustijo potiskati palčk v nos ali nositi mask. 🙃

 

Da ne bom preveč modroval. Take prakse ne odobravam. Kljub temu pa bo zanimivo videti kapljico olja ob novem načinu obratovanja.

 

 

👍

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo še mojih 5 centov.

Olje je Ravenol 

Olje je bilo vzeto včeraj, 18:40 tako da ni še 24 ur

Prosim za komentar.

Gre pa to olje drug teden ven in noter gre Motul EFE X-Clean 

Vsekakor pa bom spet dal dotično olje na analizo :)

Hvala že vnaprej

1870075647_ImagefromiOS(2).thumb.jpg.393a99326c388230ac22696df9745a05.jpg2089014656_ImagefromiOS(3).thumb.jpg.7f620be22f26fe6d67f094ec6ae02eba.jpgScreenshot.png.adaf6a93960fa05aa8f5a02c97f25d0a.png

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Hixxy napisal:

Evo še mojih 5 centov.

Olje je Ravenol 

Olje je bilo vzeto včeraj, 18:40 tako da ni še 24 ur

Prosim za komentar.

Gre pa to olje drug teden ven in noter gre Motul EFE X-Clean 

Vsekakor pa bom spet dal dotično olje na analizo :)

Hvala že vnaprej

1870075647_ImagefromiOS(2).thumb.jpg.393a99326c388230ac22696df9745a05.jpg2089014656_ImagefromiOS(3).thumb.jpg.7f620be22f26fe6d67f094ec6ae02eba.jpgScreenshot.png.adaf6a93960fa05aa8f5a02c97f25d0a.png

Toliko enih podatkov, ki ne vem za kaj bi služili???

Mene bi recimo zanimalo, koliko ima prevoženih km, skupnih in od zadnje menjave olja.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Vsega skupaj ima 115k kilometrov, 2.2 dizel 2015 letnik (fl verzija), 175 konjev

 

Kaj te še zanima :)

 

 

Napisano (urejeno)

Situacija se mi ne zdi kritična, v olju malenkost vode in skoraj nič goriva. Aless pa bo verjetno rekel, da olje že zelo slabo vleče skupaj nečistoče ... 😉

Popravljeno od Janez007
Napisano

Pri meni je povprečna regeneracija do sedaj na vsakih prevoženih 186km.

To je za moj stil vožnje kar v redu. Zaenkrat izgleda, da deluje vse b. p. Res je, da je bila na začetku na vsakih 220-230km. To dosežem še vedno na dolgih poteh z zmerno avtocestno vožnjo. 

 

 

Napisano

Kilometrina je realna (preverjeno na računalniku oz več njih - ure avta itd.) - je pa uvožena iz Italije in blage kako se je tam vozilo

 

Po novem letu pa dpf dol in na čiščenje ker je po mojem mnenju zabit.

 

Če to ne bo pomagalo pa nov EGR (okoli 300€ je).

 

Je pa to prvi in zadnji dizel, nikoli več!

Napisano
pred 7 urami je Hixxy napisal:

Kilometrina je realna (preverjeno na računalniku oz več njih - ure avta itd.) - je pa uvožena iz Italije in blage kako se je tam vozilo

 

Po novem letu pa dpf dol in na čiščenje ker je po mojem mnenju zabit.

 

Če to ne bo pomagalo pa nov EGR (okoli 300€ je).

 

Je pa to prvi in zadnji dizel, nikoli več!

Bravo, eni prej drugi pozneje.... 👍

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Bravo, eni prej drugi pozneje.... 👍

Benzinar ja, a obvezno s turbino ali pa še bolje dvema. 😊

 

 

Napisano
pred 26 minutami je Alex napisal:

Benzinar ja, a obvezno s turbino ali pa še bolje dvema. 😊

Ali pa v višje obrate, pa gre ko.... 🏎️😀

Napisano
pred 29 minutami je SpEkTr napisal:

 Ma dajte no, dizl je zakon!  :)  Ma, kva to vleče..Dobro, sej turbo bencinar je tudi v redu. :)

Se strinjam, če lahko človek odmisli morebitne težave z vzdrževanjem novejših dizlov. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.