Skoči na vsebino

Mazda 3 2016-18 - pri minus 1 nisem mogel spustiti sprednjih šip na vratih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo,

 

zjutraj se odpravim v službo, zunaj -1 stopinja in želim prezračiti avto, vendar se sprednji šipi nista hoteli odpreti (se je slišalo, da sta reagirali na gumb, vendar se nista pomaknili dol). Zadni sta se odprli-zaprli prez težav.

Očitno so se robovi "nalepili" oziroma zamrznili na oblogo.

 

Zanima me, ali je imel še kdo podobne izkušnje, težave?

 

Pred 2 mesecema sem rob okvirja na vratih kjer drsa šipa celo našprical s silikonskim sprejem, da bi ja teklo čim bolj gladko. 

Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Živjo,

 

zjutraj se odpravim v službo, zunaj -1 stopinja in želim prezračiti avto, vendar se sprednji šipi nista hoteli odpreti (se je slišalo, da sta reagirali na gumb, vendar se nista pomaknili dol). Zadni sta se odprli-zaprli prez težav.

Očitno so se robovi "nalepili" oziroma zamrznili na oblogo.

 

Zanima me, ali je imel še kdo podobne izkušnje, težave?

 

Pred 2 mesecema sem rob okvirja na vratih kjer drsa šipa celo našprical s silikonskim sprejem, da bi ja teklo čim bolj gladko. 

V vsakem primeru nehaj pritiskati na gumb, da ti ne bo šel motorček ali mehanizem. Meni se je to na kii dogajalo nonstop. Pri xsari letos samo 1x, pa še to pri minus8. Ne mažem z ničemer. 

Napisano

na tastari mazdi 3 je blo isto... poleti ko je blo ful vroce ni sla dol... zutri pa...itd... popizdiš... sm mazu itd... nč... 

rešitev za vse težave  je sj veš kaj...  nesmem na glas povedat k bom tepen :P

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)
dne 1. 2. 2021 ob 10:27 je gregc88 napisal:

na tastari mazdi 3 je blo isto... poleti ko je blo ful vroce ni sla dol... zutri pa...itd... popizdiš... sm mazu itd... nč... 

rešitev za vse težave  je sj veš kaj...  nesmem na glas povedat k bom tepen :P

.. kupit drugo znamko ... 😄 Tudi to je dobra rešitev. 👍

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

.. kupit drugo znamko ... 😄 Tudi to je dobra rešitev. 👍

 

To se mi je zgodilo prvič, če se bo ponavljalo, pa ja - imaš prav. Ampak tale Mazda 3 mi je tako luštkan avto, da ga ne bi kar takoj zamenjal za Golfa, Astro ali kaj podobnegal, ki so sicer tudi čisto v redu. 🙂

Ah, dokler je samo to... A se je že odtalilo? 

Napisano
pred 3 minutami je Nejc1986 napisal:

Ah, dokler je samo to... A se je že odtalilo? 

 

Avto je zadnje čase preveč stal, bil skoraj nevožen. Zato je bilo zjutraj vse zamrznjeno. Sedaj se taja na parkirišču, ko bo kaj novega, pa seveda sporočim. lp

Napisano

In kaj je tukaj cudnega? Ne razumem? Pri meni se recimo moras celo malo potruditi, da odpres vrata, ker je vse tako zmrzjeno (skoda fabia). Z mazdo ni problemov, ker je pod nadstreskom. Pac ne odpiras oken, ko je vse zmrznjeno. Isto ne uporabljas brisalcev se isto sekundo, ko prizges avto, ker je vse zmrznjeno. Drgac pa tudi nevem kaj bos luftal na vse zgodi zjutri pri -1. Ce ze potem odpri voznikova in nato se sovoznikova vrata :D. 

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano (urejeno)

Čudnega je to, da jo imam tudi sam pod nadstreškom in da se šip ni dalo spustiti le spredaj in to po pol ure vožnje. 🙂

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jah pri jutranji voznji in pri nizkih temperaturah se tisti led nebo kar tako hitro stopil. Preden startas probaj led cimbolj  "zdrsati" dol. Jest osebno sicer nevem zakaj bi pri nizkih temperaturah odpiral okno, ampak ga ze zaradi tega ne odpiram, da ne popraskam cele sipe :). Glede na to, da imas avto parkiran pod nadstreskom ga naslednjic parkiraj kontra, ker ocitno ti z ene strani vlece veter in ti potem zmrzne. Kaksen nadstresek pa imas? Je iz vseh strani odprt ali je zadnji del zaprt?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.