Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
    • To si pa nesramen do @Z M A J . Pa sej nima 250kg, da bi scuzalo baterijo na taki poti.
    • Zanesljivost in kakovost materialov bi jaz za 1 točko znižal.
    • To drži, tudi meni bi pasal en turbo pod haubo, ampak če gledamo cel paket ne vidim drugih spredaj.   Moje videnje mazde v primerjavi z ostalimi konkurencnimi vozili do 50k od 1-5: - izgled zunanjost 5 - izgled notranjost 5 - infotaiment, odvisno od modela, star sistem 2,5, nov sistem 4 - motorna paleta 3 - zanesljivost 5 - kvaliteta materialov 4,5    
    • Če ne drugega po paleti motorjev.   Sem tudi sam ljubitelj bencinskih avtov, ampak npr. Mazda6 je vrhunec bencinskih motorjev 194 konjičkov, pri marsikateri znamki je to komaj sredina ponudbe. Enostavno NA 200PS danes ni neka številka, nad katero bi ljubitelji bencinskih hlapov skočili do stropa od navdušenja. Včasih je bila MPS zverina, zdaj je pri nas ni več na voljo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.