Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo mal novic.

kot sem ze omenila je Mazda Slovenije zavrnila popravilo in sem potem poklicala EHQ v Nmecijo in razlozila kako in kaj. Napisati sem morala dopis s podatki o vozilu (vin) in o napaki. Customer service EHQ je kontakiral Francosko Mazdo in te so odgovorili Slovenski Mazdi, da bodo placali 80% stroskov, 20% je mojih.

Mazda slovenije pa je rekla, da mi tudi tok nasprot ne grejo, da bi se kej oni dodali zravn.

V glavnem, namesto 500€ me bo stalo 100€, kar je super, ampak Mazde pa res nikoli vec ne bom mela😞

Tak da ce koga zanima CX3 dizel, prodam 🙈

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Toliko o odnosu servisov in mazde Slovenija. Koliko strank bodo še odgnali? 😡

 

 

Napisano

Čak mal, zdej na elito ciljajo. Mi plebejci smo jim premal, zdaj bi radi privabili lastnike nemške svete trojice in zato šestaki z zadnjim pogonom.

33112_1.png

Napisano
3 hours ago, Boss said:

Čak mal, zdej na elito ciljajo. Mi plebejci smo jim premal, zdaj bi radi privabili lastnike nemške svete trojice in zato šestaki z zadnjim pogonom.

No, iz lastnikih izkusenj vem, da elita nebi dovolila, da se jim to po 4 letih zgodi in da morajo se doplacati. Elita bi jih hitro na svoje mesto postavila s takimi napakami

 

Napisano

Sej eliti bodo vse zamenjali brez vprašanj, pa še kavico postregli pa še kaj zraven.

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Na mazdi 6, 2013, se mi sprednji varnostni pas takoj razrahlja ko se zapnem, ni lepo tesno ob telesu, kot bi moral biti. Pas sem že očistil z milnico in vodo, ampak je še zmeraj isto. Drugače pas lepo potegne nazaj noter.

 

Je že kdo razdiral tam v B stebričku ter popravljal mehanizem, malo sem gledam na yt da naj bi bila slabo navita vzmet kriva, da se ne zategne lepo. Kakšna ideja?

 

lp Aleš

Napisano

Pas je varnostni element. Ni se za hecati tukaj. Pelji avto nekam, da strokovno pogledajo. 

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.