Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo mal novic.

kot sem ze omenila je Mazda Slovenije zavrnila popravilo in sem potem poklicala EHQ v Nmecijo in razlozila kako in kaj. Napisati sem morala dopis s podatki o vozilu (vin) in o napaki. Customer service EHQ je kontakiral Francosko Mazdo in te so odgovorili Slovenski Mazdi, da bodo placali 80% stroskov, 20% je mojih.

Mazda slovenije pa je rekla, da mi tudi tok nasprot ne grejo, da bi se kej oni dodali zravn.

V glavnem, namesto 500€ me bo stalo 100€, kar je super, ampak Mazde pa res nikoli vec ne bom mela😞

Tak da ce koga zanima CX3 dizel, prodam 🙈

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Toliko o odnosu servisov in mazde Slovenija. Koliko strank bodo še odgnali? 😡

 

 

Napisano

Čak mal, zdej na elito ciljajo. Mi plebejci smo jim premal, zdaj bi radi privabili lastnike nemške svete trojice in zato šestaki z zadnjim pogonom.

33112_1.png

Napisano
3 hours ago, Boss said:

Čak mal, zdej na elito ciljajo. Mi plebejci smo jim premal, zdaj bi radi privabili lastnike nemške svete trojice in zato šestaki z zadnjim pogonom.

No, iz lastnikih izkusenj vem, da elita nebi dovolila, da se jim to po 4 letih zgodi in da morajo se doplacati. Elita bi jih hitro na svoje mesto postavila s takimi napakami

 

Napisano

Sej eliti bodo vse zamenjali brez vprašanj, pa še kavico postregli pa še kaj zraven.

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Na mazdi 6, 2013, se mi sprednji varnostni pas takoj razrahlja ko se zapnem, ni lepo tesno ob telesu, kot bi moral biti. Pas sem že očistil z milnico in vodo, ampak je še zmeraj isto. Drugače pas lepo potegne nazaj noter.

 

Je že kdo razdiral tam v B stebričku ter popravljal mehanizem, malo sem gledam na yt da naj bi bila slabo navita vzmet kriva, da se ne zategne lepo. Kakšna ideja?

 

lp Aleš

Napisano

Pas je varnostni element. Ni se za hecati tukaj. Pelji avto nekam, da strokovno pogledajo. 

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hitro sprazni baterijo. Ko začne padat napetost, je slika prižgana 2 s max.
    • V mojih 40 letih in cca 2mio km sem za relacije vožnje vedno vozil diesle  od golfa 1 generacije preko tudi hdi.. in z motorji,  čeprav sem jih vozil do 400kkm nisem imel nikoli težav. Je pa res, da imam sedaj še cx30 g150 Awd za krajše vožnje in lažje vožnje po slabših terenih in je tudi Ok, tudi po Vrhnike klancu. Samo prestavit je treba.... včasih. Imamo pa v službi BMW 530i xdrive. To pa je povsem drugi razred.
    • Antonelli je dobil 2 pod rebra. Upam, da jim pokaže na dirki.
    • Socerb traili imajo vse sestavine: kamenje iglice storže suho zemljo suhe veje 😁   Maj mesec bom težko dobil prost vikend dan (z avtom vred).
    • Pozdravljeni ... sodelavec me je presenetil z izjavo, da mu je na mazdi 2.2D skyactive letnik 2017 cca 170.000km (vse isto kot pri moji) ... razen sledeče izjave (hvala bogu), prepihalo tesnilo na glavi motorja. Še bolj me je presenetila izjava njegovega mehanika, da popravlja že tretjo mazdo skyactive, podobnega letnika in podobnih prevoženih kilometrov. Pri vseh treh enak problem. Zaradi prenizkih vbrizgalnih šob okrog katerih se naberejo saje in posledično oteži pravilno vbrizgavanja in izgorevanje goriva. Rešitev: Menjava tesnila in dvig šob. To naj bi rešilo težavo. Drug zelo pogost problem naj bi bila slaba kovica oz zakovica lopute turbine. Ko oz. če popusti, kar je baje dokaj pogost pojav, se le ta znajde na nepravem mestu ... nekje med loputami turbine. To naj bi se rešilo z varom na glavi zakovice. Slišal sem, da je nek mehanik "specializiran" za preventivno odpravljanje naštetih vzrokov oz. potencialnih težav. Če ga kdo izmed članov mazda foruma pozna, bi ga prosil za njegov kontakt. In še eno vprašanje ... Daljinsko centralno zaklepanje mi je počasi zatajevalo in sedaj dokončno zatajilo. Menjal baterijo. Uporabil tudi rezervni ključ, ampak brez uspeha. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bil vzrok za takšno odpoved delovanja daljinskega zaklepanja oz možna rešitev? Hvala vnaprej za odgovore in lep pozdrav vsem, Robert Š.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.