Skoči na vsebino

Badge engineering in regionalne razlike

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo, 

 

zasledil sem kar nekaj Mazdinih primerov

 

Mazda Premacy = Ford MAV (Taiwan)

images?q=tbn:ANd9GcTohzRSx5eRUZ3Y8GJLjnz

images?q=tbn:ANd9GcQyp2aacjtplg3xDtTHFDI

 

Ford Telstar (Japonska, Avstralija, NZ, JV Azija, J Afrika - v osnovi Mazda 626)

 

WWW.TRADEUNIQUECARS.COM.AU

Cheap club car in surprisingly pristine condition: as near as new as you’ll likely find

 

Mazda Proceed Levante = Suzuki Vitara katera je delana v različnih izpeljankah ter z različnimi značkami ;)

1200px-Mazda_Proceed_Levante_105.JPG

BF21319_1.jpg

images?q=tbn:ANd9GcSf3ukgx3SzBAlZAFLBVpy

 

pa še kaj bi se našlo ....

 

Ve kdo od vas za kakšno izpeljanko?

Napisano

Ford Fusion , pa ne naš mali crossover, ampak limuzina za ameriški trg je narejena na platformi Mazde6, torej sodi v (evropski) srednji razred.
 

Ford Laser (Azija-Pacifik) na osnovi Mazde 323 : 

ford_laser_sedan_3_000000eb083b061d.jpg

 

Mazda AZ Wagon800px-Mazda_AZ_Wagon_1997.jpgje Suzuki Wagon R+

1024px-1st_generation_Suzuki_Wagon_R_4_D

pri nas pa Opel Agila A 

Opel_Agila_VR_blue.jpg

v Angliji in njenih kolonijah pa Vauxhall Agila

1024px-2007_Vauxhall_Agila_Expression_Tw

 

 

 

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Zanimiv kupe...

A to je bil tudi za omenjeno regijo?

 

Bolj za Kolumbijo in Venezuelo

Napisano
pred 8 urami je Deeyan napisal:

3-vratni Laser je bil pa 323c

 

laser.jpg

Sprednji konc hudB)

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Noro!

 

V originalu Mazda 121/Ford Festiva pri nas bolj znana kot Kia Pride (1995-2001) se še vedno proizvaja v Iranu pod imenom Saipa : 

 

5-vrat
 
4-vrata
 
Pick-up : 

 

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano (urejeno)

Mazda Carol G II

spec_000d3d63-b7f7-4eb2-8d7f-e870ef55b68

spec_46e9f795-e10a-4a39-aea3-459c0232002

spec_451acdde-7c6e-4e12-a164-5be420afb62

spec_f6b34016-ff0d-4d0f-b852-dc8552df26f

je rebadged Suzuki/Maruti Alto:

1024px-2004-2006_Suzuki_Alto_HA24S.jpg

 

Ford Econovan (Taiwan)

1991-ford-econovan-rf-3877-more-pics-of-

temelji na Mazdi Bongo oziroma seriji E katera se je prodajala v 90-ih tudi pri nas

 

 

 

 

Popravljeno od DonFelipe
  • 4 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Mazdo 323 vsi poznamo. Je pa zanimivo, da je bila karavanska različica predzadnje generacije tega avta (na Japonskem znan kot Familia) samo in nič drugega kot rebadged Nissan Wingroad (karavan Almere mk1)

big5200.jpg

TQa0l_N1qP7l8jrQB9AF1su2-LhfcwzRfhKdzVqx

 

Nissan:

1634343169502_block

twkAzmbDBFyH6TCP3NbqD7w1zaVLU4mJMZg37UI6

 

 

Nissan Wingroad je res karavanska različica Sunnya, ki pa je imela drugačen zadek od različice namenjene izvozu.
No, Sunny karavan se je prodajal še pod eno znamko in sicer kot Subaru Leone:

B8zUa6gy7o5i5VSRYOkJVet67EKIprZy41Jiz_Nl

pDiz4x0rVYXaurBTimpxKlejpU21f511I6zqyzKq

 

In če smo že pri Nissanu. Almera (tamkaj poimenovana Pulsar) je na domačem trgu obstajala tudi v 'cross' verziji :

fWbBj8ppe9H1lYa0K6pasmWDeRHDCEiIE3uHusPZ

FkSOafW1miLZC0nPgjhojNHGMzHT2INf_aazsc4d

 

 

Napisano

Kitajska Mazda 3 ima drugačne odbijače od evropske. Prav tako ima sprednjo masko po vzoru na MPS:

vqZLu22l52vkHlLOERvi7gUOBXWqJaBE-ZHU3MUM

1CsJCwCInP3VGBNeFdHm1nXplgUEDjzBcWI3WGPW

Razlike so tudi v notranjosti, saj prevladujejo svetli toni in imitacija lesa, kar ne pristoji avtomobilu s športnim karakterjem:

Razlike so tudi v notranjosti, saj prevladujejo svetli toni in imitacija lesa, kar ne pristoji avtomobilu s športnim karakterjem:

IsE_-rpMLsnTihfZSMicENg4L74oWMmtLyc6EI5l

8ekxwiOD3xEaFoGdH4vjUU5PDlEhLLjEMIPmse1N

Napisano (urejeno)

Preden je Ford South Africa predstavil pick-up na osnovi Fieste - Bantan, so pod enakim imenom prodajali poltovornjaško verzijo Forda Laser, torej rebadged Mazdo 323!
Mazda-Rustler_66f93.jpg

 

Ford:

ford-bantam-2002-id-66772646-type-main.j

 

Tamkajšnji mazdin partner, podjetje Haima, se je odločilo, da bo modela Premacy in 323 od sedaj tržilo pod svojo značko. Mazda Premacy je tako postala Haima Freema, novega imena za 323 pa ne poznam. Prav tako ne vem, če bodo vzporedno še naprej prodajali tudi Mazde.
Očitno Haima namerava postati resen igralec na vse večjem kitajskem trgu. Sedaj imajo že tri avtomobile (poleg zgoraj omenjenih še Family 2), pripravljajo pa tudi kupeja, o katerem smo pisali v temi o Kitajcih.

image.jpg

kL4IN69IKJasYrHBv2CgZMqhv_w3T1czxxJGWfnz

images?q=tbn:ANd9GcRNa1EPt1ECDKFq4EE1h0z

 

xeHqi62v8JcdGazvLpsTIDfzjYpXwivwHjMxybiv

-JID-7ObK1PKqM8ohYBumYkIAnY8meq2obpdAnff

MerJTdh52Cv_kNxzLlH7qh2IqjJvwa4gUT-H8icD

 

Še njihova spletna stran :

 

WWW.HAIMA.COM

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano

Subaru Leone Van II, predstavljen 1999, temeljil na Nissan Sunny Caravan (California v USA), in sicer na dostavniku AD, kot Mazda Familia oziroma 323 karavan (1994-1999).

 

Subaru Leone VAN II

1280px-1994_Subaru_L_Series_Deluxe_Sport

 

Nissan AD Van (Nissan Sunny Wagon tako družinski kot tudi dostavnik)

Nissan_Sunny_California_001.JPG

Nissan_AD_Van_Y10_002.JPGter kot mestni dostavnik Nissan AD Max

Nissan_AD_Max_001.JPG

Nissan_AD_Max_002.JPG

 

Mazda Familia Wagon (323 karavan)

1280px-Mazda_Familia_Wagon.jpg

Napisano (urejeno)

Dongfeng Yueda Kia Motors je nastal kot plod sodelovanja Kia Motor, Dong Feng in Jiangsu Yueda. Poleg lastnih Kiinih modelov, ki jih oz. smo poznali pri nas, ponujajo tudi model Qianlima. Gre za nekakšen mix zadnje generacije Hyundai Accent-a in Daewoo Lanos-a :

800px-2005_Dongfeng-Yueda-Kia_Qianlima_(

1024px-2005_Dongfeng-Yueda-Kia_Qianlima_

9ezw64XXk7fRzoY5eWAU0Y2l5NramNJuLRRZCfqB

Popravljeno od DonFelipe
  • 1 mesec kasneje...
  • 7 mesecev kasneje...
  • 9 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.