Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako kot piše v naslovu, se nagibam k preventivnemu generalnemu servisu vozila.

 

Moja Mazda 6 2.2 SkyActiv-D ima namreč že 223.000 km za seboj in načrtujem, da bi pri 230.000 km dal narediti res generalni servis, in sicer:

 

menjava pogonske verige

menjava sita za olje

menjava olja in vseh filtrov (zračni, kabinski, naftni)

menjava podložk injektorjev

menjava mikrojermena/jermena alternatorja

čiščenje sesalnega kolektorja

čiščenje EGR hladilnika? (to bi moral dobiti nekoga z ultrazvočno kopeljo?)

 

Sem še kaj pozabil? Npr. preveriti kaj okoli turbine ali pa preveriti/očistiti/obnoviti injektorje, če bodo že zunaj?

 

Je kak junak/mehanik na tem forumu, ki bi se lotil takega podviga? Lahko še za vse ostale potografiram in dokumentiram.

 

PS: Zavorna tekočina je bila menjana lani skupaj s prednjim kompletom diskov in ploščic. Prav tako že zamenjano olje in filter v avtomatskem menjalniku, sicer bi tudi to šlo pod "preventivno generalko".

Napisano

Uf sm se že ustrašu, tole kar si opisu je večji servis, generalka je pa menjava ojničnih in glavnih ležajev, menjava tesnila glave, menjava teflonov, ponovno uležajanje ventilov, menjava batnih obročkov...

 

 

Napisano

huh, tudi jaz sem sprva mislil na pravo generalko, honanje cilindrov, menjava obročkov, teflonov, dihtunge....

To zgoraj bi rekel da je bolj veliki servis.

Bi pa definitivno dal očistit in preverit injektorje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

No, ja, "generalka" je res malo hud izraz.

 

Zato pa pošten velik servis ... 😃

 

Še kak predlog - tudi glede "izvajalca". Mi je jasno, da bi moral nekam peljati avto in ga pustiti kak dan ... Saj verjetno ne delajo vsi vsega ...

Napisano
pred 8 minutami je dvorjan napisal:

No, ja, "generalka" je res malo hud izraz.

 

Zato pa pošten velik servis ... 😃

 

Še kak predlog - tudi glede "izvajalca". Mi je jasno, da bi moral nekam peljati avto in ga pustiti kak dan ... Saj verjetno ne delajo vsi vsega ...

 

Za verigo mi je se na pooblascencu reku, da bo mogu bit avto 2 dni na dvigalu

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Recimo sem pred pol leta kupil sprejemnik Onkyo TX 8470, naslednik modela TX 8050, na videz enak, pa mnogo zadev ne dela tako, kot pri predhodniku, v marsičem korak nazaj. Ampak sem se navadil v nekaj tednih in danes sem zadovoljen.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.