Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mam en problem če bi kdo znal pomagat. Mam mazdo 6 2005 letnik 2.0diesel 205.000 prevoženih in problem je sledeči. Med vožnjo mi je avto začel cukati v malo bolj visokih obratih (2000+ rpm) in to pod obremenitvijo. Na parkirišču pa mi je fejst težko vžgal. Kaj bi to lahko bilo? Šobe, bosch pumpa ali mogoce egr ventil? Hvala za odgovore. Lep pozdrav.

Napisano

Identičen problem na mojem prejšnem avtu, krivec senzor tlaka goriva. Je pa razlogov lahko več.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 8 minutami je TiEn napisal:

Identičen problem na mojem prejšnem avtu, krivec senzor tlaka goriva. Je pa razlogov lahko več.

Sem pa opazil da se mi čuje na desni strani motorja podoben zvok kot da bi nekje zrak ven pihal.

Napisano
pred 2 urama je Anzej napisal:

Sem pa opazil da se mi čuje na desni strani motorja podoben zvok kot da bi nekje zrak ven pihal.

 

Preglej vakuum cevke

Napisano (urejeno)

Zna bit tudi tesnilo glave če piha😐 samo tam vrze v zasilni nacin pr visokih obratih

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če si kdaj poslušal ali pa bral kakšne zapise pravih ostrostrelcev, si lahko opazil, da vedno merijo in streljajo v trup. Razlog je enostaven - največja można tarča na človeku. Naboj naredi dovolj škode, da točen zadetek ni tako pomemben. Tisto filmsko sranje streljanja v glavo in druge dele telesa, kot je vrat in neko zbijanje pištol iz rok je navadna pravljica. Zadetek v vrat je verjetno posledica previsokega zadetka. Moja simpl razlaga.
    • Hvala za kompliment. 😉 Res je, barva na plehu in na plastiki velikokrat ni prav enak odtenek. Zdaj, če je res prevelika razlika, pa reklamirat. Možno je, da so bili že prebarvani. Bi bilo dobro preverit debelino laka. V najslabšem bodo pod reklamacijo  prebarvali odbijače... Ne bo pa več originalna barva. 
    • Jp, ve kaj je dober avto😁😊😉
    • Zdravo, Na moji Mazdi 6 g165 letnik 2016, ko ugasnem motor in zaklenem avto, monitorček za ventilacijo oziroma klimo vedno ostaja prižgan. Kaj bi lahko bilo narobe?  
    • Mi se tud že desetletje trudimo nastavit Alexa ( @Alex ) pa nam nikakor ne rata. Je čist preveč samosvoj.  Tko, da verjetno tud teb ne bo ratalo.😜         Kar se pa barve tiče je pa to zgodba večine proizvajalcev. Barva na plehu al pa na plastiki se zaradi različne podlage dostikrat razlikuje. Je pa odvisno od barve in na nekaterih barvah se vidi bolj očitno na nekaterih pa skoraj nič. Tko, da prej kot se sprijazniš manj se boš sekiral. Nikakor pa it gledat plastične obrobe blatnikov, da ne boš še kaj "zanimivega" našel.    Če pa misliš, da je res preveč  razlike in je zrelo za reklamacijo pa poskusi prej najt še kakšno take barve v kakšnem salonu pa probaj primerjat.     
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.